1

3.1K 22 1
                                    

Hallo, mijn naam is Thomas, ik ben 17 jaar oud en ik zit in mijn laatste jaar van de middelbare. Samen met mijn vrienden zit ik in het zwemteam van school. En aangezien ons team al 3 jaar ongeslagen is krijgen we best veel aandacht. Dus ik kan zeggen dat we best wel populair zijn.

Mijn beste vriend Jasper zwemt ook. Hij is nog gayer (is dat een woord?) dan Martien Meiland en Randy Fenoli samen, maar hij is mijn beste vriend en ik vind hem geweldig. Mijn vriendin Roos komt vaak kijken bij onze trainingen.

Roos is het soort meisje dat zonder make up de deur niet uit gaat. Ze ziet er altijd prachtig uit met haar haar netjes en haar gezicht vol met plamuur. Haar lippen glinsteren altijd van de lipgloss. Mijn vrienden zeuren altijd over haar dat ze zich overal te veel mee bemoeit, maar ik ben verliefd dus who cares?

"Thomas? Gaan we morgen nog iets doen?" vraagt Jasper "ik niet, ik heb met Roos afgesproken" zeg ik "alweer, Jezus geeft die meid je ook nog wat vrijheid of niet" klaagt hij "je bent alleen nog maar met haar." Ik kijk naar hem "je weet dat dat niet waar is Jasper, ik kan er ook niks aan doen dat jij niemand hebt om vieze dingen mee te doen" knipoog ik

"Wie zegt dat ik niemand heb?" vraagt hij "ik, anders had ik je er wel over gehoord" zeg ik "misschien hou ik deze wel voor mezelf" zegt hij "ja sure dude" grijns ik "jij en iets voor jezelf houden dat kennen we" zeg ik "daar ben je niet zo goed in" grijns ik "fucker" mompelt hij waardoor ik in de lach schiet.

"Mijn vader zei trouwens dat we vanavond bij jullie eten" zegt Jasper "en ik moet gaan, want ik moet boodschappen doen" zegt hij voor hij op zijn fiets springt en weg fietst "tot vanavond" roept hij nog. Hij is al te ver weg om iets terug te roepen dus stap ik op mijn fiets en ga de andere kant op.

Mijn zusje Jasmijn zit in de bank voor de tv met een vriendinnetje als ik thuis kom "hey zusje" zeg ik. Haar vriendin Linde gaat gelijk recht zitten en bloost een beetje zodra ze me ziet. "Hallo Thomas, hoe gaat het?" vraagt ze Jasmijn rolt met haar ogen, maar Linde ziet het niet haar blik is gefocust op mij "goed, met jou?" Ze knikt "prima."

Ik vind haar stiekem een klein beetje eng. Ik weet dat ze me leuk vind en dat houdt ze niet verborgen. Meestal gaat Jasmijn naar haar huis zodat ik geen last heb van Linde, maar dat is vandaag dus duidelijk niet gelukt. "ik ga naar mijn kamer" zeg ik tegen Jasmijn die op haar beurt naar me knikt.

"Thomas wacht even, ik wil je nog wat vragen" zegt Linde "Linde je gaat dat niet doen" sist mijn zusje. Linde staat op en komt voor me tot stilstand "Thomas, je weet dat er binnenkort een schoolfeest is toch?" vraagt ze "ja?" ze bijt op haar lip "nou ik vroeg me af of je van plan was mij daarvoor te vragen" zegt ze.

Ze draait een pluk haar rond haar vingers en kijkt naar me "Euh nee" zeg ik "waarom niet?" Ik zucht "ten eerste heb ik een vriendin, je weet wel Roos?" zeg ik "en ten tweede ben je 13, en ten derde zou het illegaal zijn als ik met jou zou gaan" vertel ik haar "bijna 14" zegt ze "ja over 7 maanden" mompelt Jasmijn.

"Je moet iemand zoeken van je eigen leeftijd Linde" zeg ik. "Jij en ik dat zal nooit gebeuren. Ik heb geen interesse in jou en dat zal ik ook nooit krijgen." Ik zie hoe ze terug naast jasmijn gaat zitten en zit te mokken. Ik loop naar boven naar mijn kamer en doe de deur achter me dicht. Die meid gaat het nooit leren denk ik.

Ik ga op mijn bed zitten en maak mijn huiswerk. Dat is een nadeel van in het zwemteam zitten. Je moet goede cijfers halen anders gooit coach je eruit. En aangezien het zwemmen me in vorm houdt wil ik er niet uit gestuurd worden.

Mijn deur vliegt open en Jasper komt binnen lopen "whatsup bitch" zegt hij voor hij bij me op bed springt "je bent zelf een bitch" zeg ik wanneer ik hem van mijn bed duw. Hij valt op de grond en kreunt "dat deed zeer eikel." Ik grinnik "dan moet je me maar geen bitch noemen" zeg ik "wat ben je trouwens vroeg" zeg ik "vroeg? Het is half zes" zegt hij "ik moest je halen van je vader"

Ik loop voor Jasper mijn kamer uit naar beneden. Op de trap kijk ik achter me en zie dat hij naar mijn kont kijkt "Jasper!" hij laat zijn ogen over mijn lichaam naar boven gaan tot hij me aankijkt "wat?" vraagt hij "je keek naar mijn kont" zeg ik "dat weet ik Thomas" zegt hij "stop daarmee" zeg ik "waarom? Je hebt een hele mooie kont" zegt hij "Jasper!"

Ik loop verder naar beneden als hij begint te lachen "ik zou dolgraag mijn pik erin willen stoppen" zegt hij met een grijns "shut up" mompel ik "en je hard willen nemen" gaat hij verder. Ik negeer hem "tot je me naam gilt als je klaar komt" ik draai me om "stop!"

Hij grinnikt en loopt achter me aan "wat is er zo grappig?" vraagt mijn vader "ik zei hem dat hij een mooie kont heeft" zegt Jasper. Ik negeer ze allebei en loop naar de keuken. Ik begroet Luuk en Koen en ga bij ze aan tafel zitten. Mijn vader zit er ook al.

Hun zoon maikel zit met Jasmijn te kletsen. Ze zitten dicht bij elkaar. We weten allemaal dat die twee elkaar leuk vinden, maar dat ze geen van beide de eerste stap durven te zetten. Mijn vader en Jasper komen er ook bij zitten.

Hier in huis is het een beetje anders. Ik heb namelijk twee vaders. Max en levi. Mijn vaders beste vriend van vroeger is Jasper zijn vader Luuk. Luuk is getrouwd met Koen toen ze nog jong waren. En dus ook een gay koppel. Naast Luuk en Koen zijn er ook nog Joost en Sander waar we veel mee omgaan en als we op vakantie gaan dan zijn Jozef en Anthony er ook.

 Naast Luuk en Koen zijn er ook nog Joost en Sander waar we veel mee omgaan en als we op vakantie gaan dan zijn Jozef en Anthony er ook

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
stiekem verliefd ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu