"Roos? Kun je me vertellen waarom je zo boos bent?" vraag ik. Ze is al aan het mopperen sinds ik terug ben van het huisje. Ik weet dat ze graag mee wilde, maar dat was iets dat ik heel graag zelf wilde doen en ik vind dat ze dat maar moet accepteren. Ze kan toch niet overal bij zijn.
"Ik ben niet boos" snauwt ze "zo gedraag je je anders wel" zeg ik "nee dat doe ik niet" zegt ze terug. Ik zucht en wil van haar weglopen. Ik heb hier dus echt geen zin in "ja zucht maar Thomas. Was het gezellig met Jasper?" vraagt ze "wat hebben jullie gedaan huh? Even een vluggertje bij dat huisje." Ik kijk haar verbaasd aan "doe niet zo raar, natuurlijk niet" zeg ik "we hebben alleen gepraat."
Ik zie haar gezichtsuitdrukking veranderen wanneer ze Jasper naar de tafel ziet lopen. Ze loopt op hem af en geeft hem een flinke duw waardoor hij zich omdraait. "Wie denk je wel niet dat je bent? klootzak! Eerst mij slaan en dan denken dat je mijn vriendje af kan pakken!"
Ik zie hoe Jasper zucht "ik pak je vriendje niet af en ik heb je niet geslagen" zegt hij "je bent er voor gearresteerd toch?" snauwt ze hem toe. Dit is echt heel erg laag van haar. Ik weet niet waarom ze dit doet, maar ik besluit tussen beide te komen en Roos van Jasper weg te halen voor het uit de hand loopt.
"Roos laat hem met rust" zeg ik "bemoei je er niet mee Tho" zegt ze "het is Thomas" zeg ik automatisch. Nu kijkt ze wel naar me "ik snap jou niet" zegt ze "als hij je zo noemt dan vind je het prima, maar als ik het door corrigeer je me" zegt ze "hij is mijn beste vriend" zeg ik alsof dat antwoord goed genoeg is "en zelfs jij kan daar niks aan veranderen."
Ze draait zich weer om naar Jasper die nog steeds tegen de tafel staat "ik hoop dat je het leuk vind met die Belg. Hij kon trouwens zijn handen niet van me af houden net" zegt ze. "Sure tulp, Vince kan echt wel wat beters krijgen dan jij" lacht hij "ja jou zeker?" zegt ze. Jasper haalt zijn schouders op en fluistert iets in haar oor. "Dat je het maar even weet tulp" grijnst hij.
Ik vraag me af wat hij net tegen haar gezegd heeft, want haar gezicht staat op onweer. Ineens zie ik haar op de grond vallen en gilt ze naar me, maar ik heb Jasper vast en kijk naar zijn wang waar wat bloed op ligt. Ze heeft drie grote krassen op zijn wang gezet met die vreselijke nepnagels van haar.
"Klootzak, gelukkig is Lukas niet zo dom om met je om te gaan" zegt ze "hoe bedoel je dat?" vraagt Jasper "want de laatste keer dat hij bij mij in bed lag vond hij het geweldig net als Thomas trouwens." Ik voel mijn wangen rood worden en ik zie mensen naar ons kijken. Vooral naar mij wat het alleen maar erger maakt.
"Ik ga nog een keer aangifte doen" zegt ze "je hebt alles al verpest dus ga je gang. Dan heb ik een rede om hier te blijven" zegt hij wanneer hij naar Vince kijkt. Ik zie dat Vince terug kijkt en naar hem lacht. Het doet me goed dat ze het goed kunnen vinden met elkaar. Het zal wennen worden, maar ik hoop dat Jasper heel erg gelukkig word.
"Ik wil dat je me los laat tulp" zegt Jasper "noem me niet zo!" gilt ze "maar het past veel beter bij je" zegt Jasper "rozen zijn mooi. En jij bent alles behalve dat" zegt hij wat hem een klap van haar oplevert. Waar the fuck heeft zij last van? Ik heb haar nog nooit zo gezien en het bevalt me helemaal niks.
"Dit is nu de tweede keer dat je me slaat tulp, ik denk dat het verstandig is als je je spullen pakt en vertrekt" zegt Jasper. "Ik ga niet weg zonder Thomas" zegt ze "ik ga niet mee, je bent een trut" zeg ik "en wat bedoeld Jasper met de tweede keer dat je hem slaat?" Ze kijkt van mij naar Thomas "niks." zegt ze, maar Jasper praat er doorheen "ze heeft me vorige week geslagen op school" zeg ik.
"Wat?" ik kijk van Roos naar Jasper en weer terug. Ze heeft hem geslagen en vervolgens aangifte tegen hem gedaan. Dat mens is echt helemaal gek geworden "zie je nu wat ik bedoel Thomas?" zegt ze "hij hangt altijd de zielen poot uit. Alleen maar om jou aandacht te krijgen."
"Ik hoef zijn aandacht niet" zegt Jasper "zolang hij me die maar geeft" zegt hij "met alle plezier Jasper" zegt Vince. "Het spijt me dat ik een klootzak was" zeg ik. Jasper pakt mijn hand "het is al goed Tho" zegt hij waardoor er bij mij een zucht van opluchting door mijn lichaam gaat. "Laat mijn vriendje los" gilt Roos. Ik zie hoe ze Jasper nog eens slaat "Auw" zegt hij zacht wanneer hij over zijn wang wrijft.
Vince duwt haar hard opzij en neemt Jasper mee naar het bos, maar komt terug en loopt naar Roos en ik zie aan zijn gezicht dat dit leuk gaat worden. Hij tilt haar op en gooit haar in het water waardoor ik in de lach schiet "THOMAS!!" gilt ze.
Ik zie hoe ze uit het water komt en wanneer ze bij me is begint ze weer te gillen. Ik kijk naar haar gezicht waar de meeste make-up nu overheen loop door het water. Haar haar hangt slaap rond haar gezicht, haar wangen zijn zwart, haar lipgloss zit rood heel haar mond. "Je bent net een clowntje nu" lach ik wat bij haar natuurlijk helemaal verkeerd valt.
Ook ik krijg een klap in mijn gezicht van haar waar ik heel erg van schrik "je bent een eikel" zegt ze "ja, en jij moet maken dat je heel snel weg bent hier" zeg ik "want jij en ik zijn hartstikke over." Ze kijkt naar me alsof ze me niet goed begrijpt "zal ik het voor je spellen Roos?" vraag ik "U.I.T het is uit!"
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen