65

651 8 1
                                    

Ik zie zijn handen naar zijn eigen lichaam gaan om zijn kleren uit te trekken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik zie zijn handen naar zijn eigen lichaam gaan om zijn kleren uit te trekken. Hij doet er verschrikkelijk lang over en het liefst wil ik die blouse van zijn lijf scheuren en hem hier ter plekke nemen. Hard, diep en ruw, maar dat gaat niet. We zijn in het ziekenhuis notabene.

Ik kijk hoe hij knoopje voor knoopje open maakt en zo steeds meer huid laat zien. Ik lik mijn lippen wanneer ik zijn bewegingen volg. Hij laat zijn blouse open hangen en begint aan de knoop van zijn broek. Hij trekt hem uit en laat me zijn boxer zien. Hij is zwart en zit ontzettend strak "fuck" mompel ik wanneer ik naar zijn pik kijk.

Hij stapt op me af en duwt me naar achter op het bed. Hij schuift het gordijn rond het bed dicht en gaat naast me liggen. Ik kijk alleen maar naar hem kijken, hoe hij hier ligt. Hij is simpelweg gewoon perfect "ik wil dat je me aanraakt Vince" zeg ik zacht maar duidelijk. Hij laat zich voor de helft op me vallen en duwt me zo dieper het matras in "heel graag Jasper" fluistert hij voor hij mijn lippen vangt.

Hij kust me zacht en rustig, zijn handen glijden over mijn lichaam en zetten me in vuur en vlam. Hij laat mijn lippen los en kust zich een weg naar mijn nek waar hij op mijn huid zuigt "mmm, je ruikt zo lekker" zegt hij zacht wanneer hij zijn hoofd op tilt en naar me kijkt "ik heb jou luchtje op Vince" zeg ik waardoor hij in de lach schiet "dat weet ik" zegt hij "dat zorgt er automatisch voor dat ik ook lekker ruik toch?" grijnst hij.

Hij brengt zijn hoofd terug in mijn nek en drukt er kusjes helemaal tot aan mijn schouder. Van daar uit gaat hij richting mijn borst waar hij zijn vingers over mijn tepels laat gaan waardoor ze hard worden. Hij laat zijn hoofd verder zakken tot aan mijn buik. Hij likt de lijnen van mijn blokjes voor hij zijn tong in mijn navel steekt en er zacht in bijt.

Zijn vingers glijden onder mijn boxer door en strelen steeds zacht langs mijn eikel. Ik heb het gevoel dat mijn pik op klappen staat. Het is weken geleden dat we voor het laatst sex hadden en ik kan niet wachten om mijn pik in zijn kont te stoppen. Hij trekt mijn boxer uit en pakt mijn pik vast "die heeft er zin in" zegt hij terwijl hij naar me kijkt "je maakt me knettergek Vince" hijg ik "doe iets, alsjeblieft."

Hij grijnst en stopt mijn pik in één keer in zijn mond zodat ik bijna tegen zijn keel aan stoot "fuuuccckk" kreun ik zacht wanneer hij terug trekt en vervolgens mijn pik nog dieper in zijn keel trekt. Hij zet een stevig ritme in waardoor ik bijna vergeet te ademen. Mijn handen zitten met gebalde knokkels vast in mijn lakens en ik kan niet meer doen dan toelaten wat hij met me doet.

Mijn lichaam begint te trillen wanneer hij me nog eens zo diep naar binnen zuigt. Hij laat me los en komt terug omhoog zodat zijn hoofd op mijn hoogte is. Hij stopt zijn vinger in mijn mond en zegt me dat ik moet zuigen wat ik natuurlijk gelijk doe. Ik zuig en lik en knabbel aan zijn vinger terwijl mijn handen over zijn lichaam wrijven "je bent geil Jasper" zegt hij zacht.

Hij haalt zijn vinger uit mijn mond en laat hem over mijn lichaam heen naar beneden tussen mijn billen glijden "sssttt" zegt hij wanneer hij ineens 2 vingers bij me naar binnen duwt "wil je dit?" vraagt hij waarop ik knik "ja." Vince laat zich tussen mijn benen zakken en tilt mijn benen op zodat mijn billen van het bed omhoog komen. Hij zuigt één van mijn ballen zijn mond in en likt me vervolgens vanaf mijn balzak richting mijn kont.

Hij blijft me er likken en zijn vingers in me bewegen tot ik onder hem ligt te kronkelen "toe nou Vince, straks kom ik klaar voor je in me zit" smeek ik hem. Hij grijnst naar me en gaat op zijn knieën voor me zitten. ik zie hoe hij op zijn hand spuugt en zijn pik er vervolgens mee insmeert voor hij zich tegen mijn kont duwt.

Hij leunt over me heen terwijl hij zich naar binnen duwt. Het gaat makkelijker dan gedacht en al snel zit hij tot aan zijn ballen in mijn kont "gaat het?" vraagt hij. Ik knik en trek hem naar me toe voor een wilde zoen. Meteen zet hij een flink ritme in waardoor we alleen het geluid van onze heupen horen. Ik hoop maar dat er niemand binnen komt nu want dan zijn we echt de pineut.

"Harder Vince" kreun ik wanneer hij naar me kijkt. Hij beukt zich harder in me en pakt mijn pik vast om me af te trekken "dit is zo goed" kreun ik. Hij kust me weer en ik denk dat hij dat doet om me stil te houden, maar dat maakt me niet uit. Ik kus hem terug en geniet van de gevoelens die hij me geeft. Ik voel dat mijn lichaam begint te trillen "ik kom Vince" hijg ik "ik ook" zegt hij zacht. Hij laat mijn pik los draait zijn heupen iets en stoot precies tegen mijn prostaat aan.

Hij stoot wat harder en probeert zo diep mogelijk te komen om het voor ons allebei nog lekkerder te maken "fuck" hijg ik. Ik pak mijn pik en begin me op een hard tempo af te trekken. Ik maak mijn rug hol wanneer ik het niet meer hou en over mijn buik heen klaarkom. Vince trekt zich uit me terug en komt ook klaar.

Hij valt hijgend naast me op het bed "gaat het?" vraagt hij. Ik negeer de bonzende pijn in mijn hoofd terwijl ik naar mijn vriendje kijk "ja." Hij staat op en trekt zijn boxer aan "ik zal even iets halen om ons schoon te maken." Hij trekt het gordijn open en meteen weer dicht "Euh Jasper?" vraagt hij "ja?" vraag ik "ik denk dat we een probleem hebben" zegt hij. Hij trekt mijn boxer aan en legt vervolgens de deken over me heen.

Hij trekt het gordijn open en ik zie de gezichten van iedereen die me lief is met een gigantische grijns naar ons kijken. Ik voel mezelf verschrikkelijk rood worden en verstop me onder de deken. ik heb medelijden met Vince omdat hij daar staat. In zijn boxer met net geneukt haar voor het oog van al onze vrienden en familie "fuck!"

 In zijn boxer met net geneukt haar voor het oog van al onze vrienden en familie "fuck!"

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
stiekem verliefd ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu