56

575 9 0
                                    

Pov Koen.

Ik laat iedereen uit en sluit de deur achter ze. Luuk is alles aan het opruimen en ik laat me op de bank neervallen. Mijn hoofd hangt achterover "wat is er?" vraagt Luuk wanneer hij de kamer in komt "ik heb hoofdpijn" zeg ik "blijf maar zitten ik zal een pijnstiller voor je halen" zegt hij. Ik hoor hoe hij nog wat glazen van tafel pakt en er mee naar de keuken loopt.

Hij rommelt wat in de laatjes en dan gaat de kraan aan. Zijn voetstappen komen dichterbij wanneer hij terug naar de kamer loopt. Hij gaat naast me zitten en legt de pijnstiller in mijn hand "alsjeblieft schatje" zegt hij zacht. Ik doe mijn ogen open en kijk naar die van mijn man "dank je wel."

Hij glimlacht naar me "kom we gaan naar bed" zegt hij als hij op staat en me zijn hand geeft zodat hij me uit de bank kan trekken. Hij trekt me helemaal tegen zich aan en drukt kusjes over mijn gezicht "ik kan niet in woorden bedrukken hoeveel ik van je hou Koen" zegt hij. Hij kijkt me aan wanneer hij verder praat "ik weet dat we nu veel problemen hebben, maar ik wil dat je weet dat ik na al die jaren nog steeds hopeloos verliefd op je ben."

Ik smelt wanneer hij me zijn liefde verklaard "ik ben ook nog steeds stapelgek op jou Luuk. Kom mee naar bed dan kun je me laten zien of je het meent" knipoog ik. Hij grijnst en rent met mij achter zich aan de trap op naar onze kamer. Zodra de deur dicht is zitten we in elkaar verstrengeld. Onze monden plakken aan elkaar, zijn zoenen zijn na al die jaren nog steeds elke keer anders en ik weet zeker dat hij me over 20 jaar nog verrast.

"Koen?" vraagt hij zacht "wil je je voor me uitkleden?" Ik knik en duw hem achteruit het bed op "ga maar zitten" mompel ik. Ik zie hoe hij zijn shirt uit trekt en zijn handen achter zijn rug zet zodat hij half ligt. Ik kijk naar zijn buik die nog steeds plaat en sexy is. De sixpack is weg, maar ik vind hem mooier dan ooit.

Ik sta voor hem en trek mijn shirt over mijn hoofd die ik naar zijn hoofd gooi. Ik lach wanneer ik hem vol in zijn gezicht raak. Hij krijgt een blik in zijn ogen die ik maar al te goed ken. Ik lik mijn lippen wanneer ik mijn handen over mijn borst naar mijn buik richting mijn broek laat gaan. De knoop gaat open, de rits naar beneden voor ik hem over mijn heupen naar beneden laat glijden waarna ik hem uit die een weg schop.

Ik breng mijn handen langs mijn benen terug naar boven "moet alles uit?" vraag ik wanneer ik mijn vinger onder mijn boxer laat gaan. Hij kijkt toe wat ik doe en knikt. Ik zet mijn tanden in mijn lip en laat mijn vingers onder de band van mijn boxer gaan om hem uit te trekken.

Ik zie zijn blik donker worden zodra het ding uit is "en nu?" fluister ik "raak je zelf aan" zegt hij. Ik breng mijn hand naar mijn pik en leg hem er rond heen. Ik trek de huid naar beneden waardoor ik scherp in adem "shit dit is zo geil" zegt hij zacht. Ik blijf naar hem kijken terwijl ik met mijn pik speel. Ik zet een stap naar hem toe en kijk naar de bult in zijn broek. Hij ziet het en grijnst naar me "wil je die?" vraagt hij waarop ik knik "kom maar."

Ik laat mijn pik los en stort me boven op Luuk. Ik zoek hem ruw en wild en met alles wat ik in me heb. Mijn handen gaan naar zijn broek om die zo snel mogelijk open te krijgen en uit te trekken. Ik trek zijn broek en ondergoed tegelijk naar beneden en bevrijd zo zijn heerlijke pik "mmm" mompel ik "iemand heeft zin." Luuk draait ons om en laat zich tussen mijn benen zakken.

Hij pakt een tube glijmiddel en smeert ons er allebei mee in. Hij zet zijn pik tegen mijn kont en duwt zich zacht naar binnen. Zijn bewegingen zijn rustig nu, alsof hij bang is dat ik breek. Dat vind ik ook zo leuk aan hem, we kunnen de wildste sex hebben, maar zodra hij bij me binnen dringt doet hij dat met alle geduld van de wereld.

"Je bent zo lekker Koen" hijgt hij voor hij me zacht kust "ik ga hier nooit genoeg van krijgen." Ik kus hem zacht en teder en beweeg mijn heupen iets zodat hij dieper kan. Hij trekt zich terug en stoot terug naar binnen. "Aaaah" hijg ik. Hij gaat op zijn knieën voor me zitten en tilt een been op zodat mijn voet naast zijn gezicht hangt.

Zo neemt hij me, keer op keer duwt hij zich naar binnen. We hebben de afgelopen jaren moeten leren om zachtjes te doen wanneer we sex hebben. En omdat we dat allebei heel moeilijk vinden hebben we afgesproken dat we het alleen doen als er niemand thuis is, maar soms is er gewoon niks aan te doen en moeten we ons inhouden.

Ik kreun wanneer hij mijn prostaat raakt "sstt schatje" grijnst hij wanneer hij er nog eens tegen aan stoot "maar het is zo lekker" hijg ik "dat weet ik liefje, maar ik ga dood als we betrapt worden" zegt hij. Ik grinnik "ik ook." Hij laat mijn been zakken en komt over me heen liggen zodat hij me helemaal bedekt. Zijn heupen gaan zacht heen en weer wanneer hij mijn wang vast pakt en me kust.

Zijn kus zorgt ervoor dat ik mijn lichaam in brand voel staan "ik ga komen Luuk" kreun ik. Hij kust me harder nu om mij stil te laten zijn. Ik voel mezelf klaarkomen over mijn buik. Hij beweegt zijn heupen wat sneller zodat het geluid van onze heupen die tegen elkaar kletsen de ruimte vullen. "Fuck" hijgt hij voor hij zich uit me terug trekt en ook klaar komt over mijn buik. Hij laat zich naast me vallen om op adem te komen "ik hou van je" hijgt hij "ik ook van jou."

"

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
stiekem verliefd ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu