24

928 13 0
                                    

Samen met Vince drink ik een hoop biertjes

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Samen met Vince drink ik een hoop biertjes. Renzo en Joris zitten bij Thomas en die meiden. Die op hun beurt weer naar ons kijken. Vooral Roos is niet zo subtiel met kijken waardoor ze steeds word aangestoten door Thomas wat mij stiekem wel laat lachen.

"Hey Jasper" zegt Jochem die bij ons komt zitten "hey Jochem, hoe is het?" vraag ik "goed met jou?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op "het kan beter" zeg ik "kun je het niet goed maken met Thomas" zegt hij dan "waarom?" vraag ik "hij is verdrietig" zegt Jochem "en ik haat het om hem zo te zien." Ik kijk naar het groepje waar hij bij zit en laat mijn ogen over Thomas heen gaan hij ziet er echt heel ongelukkig uit, hij heeft wallen onder zijn ogen, zijn glimlach is nep, en hij zit continu met drank in zijn handen.

"Dat ben ik ook Jochem" zeg ik "hij geloofde mij niet. Hij koos tulp over mij." De jongens naast me beginnen allebei te lachen "tulp? Serieus?" lacht Vince "ja, klinkt beter dan Roos en bovendien heeft ze er een hekel aan als ik haar zo noem" zeg ik "luister Jochem, ik vind het erg voor hem dat hij zich rot voelt, maar het is zijn eigen schuld" zeg ik. Jochem zucht een keer diep "ja we weten allemaal dat je dat nooit zou doen" zegt hij "pap, heeft hem flink onder handen genomen toen hij terug kwam van jullie" zegt hij "het heeft alleen niet geholpen hè" zeg ik.

"Ik wil dansen" zeg ik tegen Vince "dan hebben we muziek nodig" grijnst hij "wacht even" hij loopt weg met zijn telefoon in zijn handen en belt iemand. "Hoe gaat het met jou?" vraag ik Jochem "goed" zegt hij "druk met school en Martijn" bloost hij "je bloost" plaag ik hem "vind je hem leuk?" vraag ik waarop hij knikt "we hebben gezoend" zegt hij "maar vertel het alsjeblieft niet verder" ik leg mijn hand op mijn borst "ik zou niet durven."

Ik hoor een auto toeteren die bij de tentjes tot stil stand komt. Vince rent er op af en komt met een grote box terug. Hij sluit zijn telefoon erop aan en meteen hoor ik muziek uit de box komen. Hij grijnst terwijl hij op me af loopt "jij wilde muziek, hier heb je muziek" zegt hij "alleen als jij met me danst" grijns ik.

Hij trekt me omhoog en plant me tegen zijn lichaam aan "mm ik denk niet dat ik je nog los laat vanavond" grijnst hij "je flirt met me" zeg ik terwijl ik met mijn vinger op zijn neus tik "dat weet ik Jasper" zegt hij. Hij trekt me mee naar een wat donkerder plekje aan de zijkant van de plek waar de andere zitten en danst met me. Eigenlijk is het een wat sneller nummer, maar hij houdt me stevig vast en beweegt me zacht heen en weer.

"Wat doe je?" vraag ik "laten zien dat ik bezet ben" grijnst hij "bovendien zit Thomas al de hele avond naar je te staren, wanneer jij niet kijkt dus een beetje jaloezie is niet erg" grijnst hij "jij bent echt erg" zeg ik lachend "dat weet ik" zegt hij "en weet je wat?" Ik wacht tot hij verder gaat "ik geniet ervan" zegt hij "ik ook" zeg ik zacht.

"Ik kan me niet herinneren dat je zo direct was" zeg ik "dat was ik ook niet" zegt hij "maar ik ben veranderd" zegt hij "is dat een goed iets?" vraag ik "ja dat denk ik wel" zegt hij "heeft je vader niks gezegd?" vraagt hij "over?" vraag ik "mij?" zegt hij waarop ik nee schud "wat moet hij zeggen dan?" vraag ik.

Hij bijt even op zijn lip en kijkt dan naar me. Hij ziet er geweldig uit wanneer hij zijn lip naar binnen trekt en ik voel het verlangen hem weer naar buiten te halen. Ik haal mijn hand van zijn rug en breng hem naar zijn gezicht. Mijn vinger glijdt over zijn onderlip en zachtjes trek ik hem tussen zijn tanden uit "niet doen" fluister ik "je ziet er veel te goed uit als je dat doet."

Hij glimlacht naar me "vind je dat echt?" vraagt hij "ja, je ziet er goed uit Vince" zeg ik waardoor hij me wat dichter naar zich toe trekt. Hij brengt zijn hoofd naar mijn nek en fluistert in mijn oor dat hij net als ik is "hoe bedoel je?" vraag ik "ik val op jongens Jasper en ik vind je leuk" zegt hij voor hij een kus in mijn nek drukt.

Hij haalt zijn gezicht uit mijn nek en kijkt naar me "zeg me dat je dit wilt" zegt hij "wat wil je?" vraag ik "ik wil dat je me kust" zegt hij zacht. Ik buig me naar hem toe en druk mijn lippen op die van hem. Ze zijn warm en zacht en bewegen met de mijne mee. Ik voel zijn tong langs mijn lippen gaan en wanneer ik mijn mond open doe en mijn tong de zijne raak voel ik mijn lichaam in lichterlaaie staan.

We zoenen elkaar zacht en rustig. Mijn handen in zijn nek die van hem op mijn heupen. Zachtjes bewegend op de muziek. Hij maakt zich van me los en kijkt naar me, zijn ogen glinsteren "wauw Jasper" zegt hij zacht. "Dat kun je wel zeggen" zeg ik terug.  "Waarom heb je me niet verteld dat je op jongens valt?" vraag ik "het is niet alsof ik je zou veroordelen" zeg ik.

Hij legt zijn hand in mijn nek en trekt me naar zich toe om me nog eens te kussen. Zodra zijn lippen me raken gaat er een storm af in mijn lichaam. Mijn buik ontploft bijna van zijn aanraking. Zijn tong gaat zonder toestemming mijn mond in om de mijne te plagen. Deze zoen is niet zo rustig als net, maar Jezus hij kan er wat van.

Zijn handen gaan heen en weer over mijn rug, net als mijn handen bij hem doen "zullen we naar de tent gaan?" vraagt hij "weet je dat zeker?" vraag ik "ja ik wil meer van dit" zegt hij. Hij kijkt rond zich heen en dan terug naar mij "zonder pottenkijkers." Ik pak zijn hand en samen lopen we naar onze tent zonder naar de andere te kijken.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
stiekem verliefd ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu