31

867 12 0
                                    

Zodra ik bij Jasper en Thomas weg loop zit er een knoop in mijn maag, maar ik moet het ze goed laten maken dus ga ik naar mijn vader en schuif ik even bij de grote mensen aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zodra ik bij Jasper en Thomas weg loop zit er een knoop in mijn maag, maar ik moet het ze goed laten maken dus ga ik naar mijn vader en schuif ik even bij de grote mensen aan. "Hoe is het met hem?" vraagt Koen "goed" zeg ik "ik hoorde dat jullie het leuk hadden vanacht" zegt hij "het nieuwe gaat snel" mompel ik waarop hij grinnikt.

"Ik weet dat je hem leuk vind, maar pas je wel op" zegt mijn vader "ja pap, daar hebben we het over gehad, maar we hebben afgesproken samen het weekend door te brengen en daarna zien we wel verder" zeg ik. "Laat me dit doen pap, ik vind hem leuk" zeg ik waarop Koen zijn wenkbrauw optrekt "sinds wanneer?" vraagt hij "al een tijdje" beken ik.

"Ik ga terug naar het meer" zeg ik "zal ik Maya meenemen?" vraag ik "dan kan ze nog even zwemmen" mijn vader knikt "ja dat zal ze leuk vinden. Ik fluit op mijn vingers en zie dat Maya aan komt rennen "ga je mee meisje?" Ik loop het bos in richting het meer en de andere mensen.

Ik ga eerst even naar mijn tent om mijn zwembroek aan te trekken. Ik zeg tegen Maya dat ze hier moet wachten en doe de rits achter me dicht. Ik trek mijn kleren uit om me om te kleden en wanneer ik mijn zwembroek aan heb en ik de tent uit kom staat er een meisje bij Maya.

Het is Roos die Maya staat te aaien. Ik kijk naar haar en moet zeggen dat ze van ver af knapper was. Ik zie nu dat ze zo dichtbij is dat ze een paar lagen make-up op heeft. Ze merkt dat ik er sta en laat haar aandacht van Maya naar mij gaan. Ik zie hoe ze haar ogen over me heen laat gaan.

"Hoi" zegt ze wanneer ze haar hand naar me uit steekt "ik heb me gister niet voor gesteld. Ik ben Roos." Ik knik "ik weet wie je bent" zeg ik. Ze laat haar hand zakken wanneer ze door heeft dat ik hem niet ga schudden "en wie ben jij?" vraagt ze "Vince" zeg ik. Ze laat haar ogen nog eens over me heen gaan wat mij ongemakkelijk maakt.

"Kom Maya" zeg ik. Ik wil me langs Roos heen bewegen maar dan legt ze haar hand op mijn buik "wat ga je doen?" vraagt ze "zwemmen" zeg ik "zal ik mee gaan?" vraagt ze waarop ik nee zeg. Ik haal haar hand van me af en zet een stap bij haar weg "ik heb liever niet dat je me aanraakt" zeg ik "waarom niet?" vraagt ze "omdat ik jou niet leuk vind" zeg ik.

Ik draai me om en fluit zodat Maya met me mee gaat. Samen lopen we het water in en spelen en zwemmen we tot ik een hoop kabaal aan de kant hoor. Ik probeer me op Maya te focussen maar die is ook afgeleid door het geluid bij de tenten en rent het water uit. Ik ga achter haar aan en zie dat Thomas staat te gillen tegen Roos.

Jasper staat op een afstandje te kijken met een bleek gezicht. Ik loop naar hem toe en ga naast hem staan "wat is er?" vraag ik "dat weet ik niet" zegt hij "ik kwam hier pas net aan en toen hoorde ik ze ruzie maken over mij." Ik knik terwijl ik naar het stel kijk "ik ga me even omkleden" zeg ik waarop Jasper knikt.

Ik loop naar de tent en trek droge kleren voor ik weet naar Jasper ga. Jasper staat inmiddels met zijn rug tegen de tafel aan met Roos voor zich die te dicht op hem staat. "Wie denk je wel niet dat je bent?" gilt ze "klootzak! Eerst mij slaan en dan denken dat je mijn vriendje af kan pakken!" Jasper zucht "ik pak je vriendje niet af en ik heb je niet geslagen" zegt hij waarop ze gemeen lacht "je bent er voor gearresteerd toch?"

"Roos laat hem met rust" komt Thomas er tussen "bemoei je er niet mee Tho" zegt ze "het is Thomas" zegt hij wat haar nog bozer maakt "ik snap jou niet" zegt ze "als hij je zo noemt dan vind je het prima, maar als ik het door corrigeer je me" zegt ze "hij is mijn beste vriend" zegt Thomas "en zelfs jij kan daar niks aan veranderen."

Ze draait zich weer om naar Jasper die nog steeds tegen de tafel staat "ik hoop dat je het leuk vind met die Belg. Hij kon trouwens zijn handen niet van me af houden net" grijnst Roos naar hem. Jasper grinnikt naar haar "sure tulp, Vince kan echt wel wat beters krijgen dan jij" lacht hij "ja jou zeker?" zegt ze.

Ik zie hoe Jasper zijn schouders op haalt en zijn hoofd naar haar oor brengt en er iets in fluistert. Zodra hij zich terug trekt is haar gezicht rood "dat je het maar even weet tulp" grijnst hij. Voor ik met mijn ogen kan knipperen heeft Roos haar nagels in zijn wang gezet en krast er drie strepen huid kapot.

Jasper duwt haar van zich af waardoor ze achter over valt en hard naar Thomas begint te roepen die zich over Jasper heen buigt om naar zijn wang te kijken. Hij heeft totaal geen aandacht voor haar "klootzak, gelukkig is Lukas niet zo dom om met je om te gaan" zegt ze "hoe bedoel je dat?" vraagt Jasper "want de laatste keer dat hij bij mij in bed lag vond hij het geweldig net als Thomas trouwens."

Roos krimpt in elkaar bij zijn worden en pakt Jasper nog eens vast. "Ik ga nog een keer aangifte doen" zegt ze. Het lijkt Jasper niet zoveel te kunnen schelen "je hebt alles al verpest dus ga je gang. Dan heb ik een rede om hier te blijven" zegt hij wanneer hij naar mij kijkt.

"Ik wil dat je me los laat tulp" zegt hij "noem me niet zo!" gilt ze "maar het past veel beter bij je" zegt Jasper "rozen zijn mooi. En jij bent alles behalve dat" zegt hij. Ze haalt nog eens uit en slaat hem nu op dezelfde wang als waar de krassen staan. Hij brengt zijn hand er naartoe en kijkt naar Roos.

 Hij brengt zijn hand er naartoe en kijkt naar Roos

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
stiekem verliefd ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu