Zodra hij mijn kamer uit is laat ik me op mijn bed vallen. Ik doe mijn oordopjes in en sluit mijn ogen. Mijn gedachten gaan naar vanacht aan hoe hij me kuste en zijn handen me aanraakte zijn naakte lichaam tegen het mijne. Ik voel mezelf een beetje hard worden als ik er aan denk.
Ineens voel ik dat er iemand handen naast mijn hoofd zet, mijn ogen schieten open en voor ik iets kan zeggen zitten zijn lippen op de mijne. Mijn eerste reactie is hem weg duwen, maar dat wil ik niet. Hij is nuchter en hij kust me. Dus doe ik het enige dat ik me kan bedenken, ik kus hem terug.
Ik laat mijn tong over zijn lippen gaan om zijn tong naar buiten te lokken. Mijn hand gaat in zijn nek om hem dichterbij te trekken. Hij laat zich een beetje op me zakken zodat hij een hand vrij heeft. Die zit al snel in mijn haar zodat hij er zacht aan kan trekken. Hij kantelt mijn hoofd en kust mijn nek. Ik kan niet anders dan mijn ogen dicht houden en genieten van wat er hier nu gebeurt.
"Waarom zei je me de waarheid niet Jasper?" vraagt hij terwijl hij me kusjes blijft geven "omdat ik dacht dat je het was vergeten" zeg ik "dat ben ik niet" zeg hij "nee dat weet ik nu ook." Ik kus me een weg terug naar zijn gezicht en vang zijn lippen nog eens voor een zoen.
"Je lag niet bij me toen ik wakker werd" zegt hij. Zijn hand ligt stil in mijn nek. Zijn ogen gaan open om naar me te kijken "nee" zeg ik "waarom niet Jasper?" vraagt hij "omdat je me Roos noemde" zegt ik zacht "daarom dacht ik dat je het vergeten was." Hij knikt "het spijt me."
"Tho? Je moet van me af". Niet begrijpend kijkt hij me aan "mijn lul is op dit moment zo hard dat het zeer doet als je er op zit" zeg ik waardoor zijn wangen kleuren "ooh" zegt hij wanneer hij kom van me af gaat naast me gaat liggen. Hij kijkt hoe ik mijn jongeheer goed leg in mijn broek en richt zich dan op zijn eigen broek die ook verrassend strak zit.
"Dus? Je weet alles nog huh?" vraag ik waarop hij knikt "ook dat je me gesmeekt heb?" grijns ik. Thomas knikt "en dat je naakt was?" Hij knikt nog eens "ik was misschien wel dronken, maar ik heb een goed geheugen" zegt hij "ja dat blijkt" mompel ik.
Ik trek hem naar me toe en kus hem nog eens. Nu ik weet hoe het voelt wil ik nog niet stoppen. Mijn handen gaan onder zijn shirt om zijn lichaam aan te raken. Mijn handen gaan steeds verder omhoog en nemen in de beweging zijn shirt mee dat hij uiteindelijk zelf uit trekt.
Mijn shirt gaat er al snel achter aan en ik voel zijn vingers gelijk naar mijn tepel glijden en aan mijn piercing frunnikken wat mij laat grinniken. Hij haalt zijn mond van me af "wat?" vraagt hij "niks, ik vind het leuk dat je mijn piercings leuk vind" zeg ik met een blosje op mijn wangen. Hij lacht nu ook en drukt zijn lippen weer op die van mij.
Ik draai hem op zijn rug en buig me over hem heen. Druk mijn borst tegen de zijne en leg mijn handen rond zijn gezicht. Mijn duimen strelen zijn wangen en ik laat mijn ogen over zijn gezicht dwalen tot ik in zijn mooie kijkers kijk. Zijn hand gaat in mijn nek om me dichterbij te trekken. Hij tilt zijn hoofd iets op om sneller bij het mijne te zijn en kust me.
Deze kus is zacht en teder en lief en ongelooflijk heet. Zijn tong gaat zo zacht tegen de mijne dat het me laat kreunen van genot. Hij brengt een glimlach op mijn gezicht wanneer hij zacht in mijn lip bijt. "ik moet gaan, mijn vader wacht op me" zegt hij waarop ik knik "zie ik je morgen dan?" vraag ik "ja" hij geeft me nog een kus en pakt zijn shirt van de grond voor hij hem aantrekt.
Ik loop met hem mee naar beneden "doei" roept Thomas naar mijn vaders die in de keuken zitten te kletsen "doei Thomas" roepen ze in koor. Hij trekt zijn jas aan en loopt de deur uit "tot morgen Jasper" ik zwaai nog even en doe de deur achter me dicht.
"Jasper?" ik loop naar de keuken en ga zitten "ja?" Mijn vader kijkt naar me "wat is er gebeurd? Thomas zei dat jullie gezoend hadden" zegt hij "ja, hij was dronken" zeg ik "nee hoor dat was hij niet. Hij wist alles nog" mijn vader kijkt naar me en ik knik "ja dat weet ik nu ook" zeg ik "ik heb hem terug naar boven gestuurd" lacht mijn vader "bedankt pap" mompel ik met rode wangen "kijk Koen hij word rood" lacht pap "wat is er gebeurd?" vraagt hij "we hebben nog meer gezoend" zeg ik "doe je voorzichtig jasper?" Ik knik "ja" ik sta op en loop terug naar mijn kamer waar ik me op mijn bed laat vallen.
Ik laat mijn ogen dicht vallen als ik terug denk aan wat er gebeurd is. Er zit een klein stemmetje in mijn hoofd die me verteld dat het niet klopt wat er gebeurd is. Thomas is niet van de jongens dus waarom zou hij zich ineens wel zo gedragen? Ik probeer het stemmetje te negeren, maar dat gaat niet zo makkelijk als ik had gehoopt.
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen