10

1K 16 0
                                    

Ik lig in mijn bed met mijn oordopjes in. Mijn vader stuurde me net een bericht dat hij Thomas tegen was gekomen vlakbij ons huis dus ik weet dat hij elk moment hier kan zijn en ik heb echt geen flauw idee wat ik moet gaan zeggen.

Ik focus me volledig op het liedje dat in mijn oren klinkt. Het is een cover van Justin Timberlake-Mirrors en ik vind het een mooie cover het is van Boyce Avenue en Fifth Harmony. Hoewel ik nooit een fan ben geweest van die meiden groep doen ze dit best goed.

Show me how to fight for now
And I'll tell you, baby, it was easy
Comin' back here to you once I figured it out
You were right here all along

It's like you're my mirror
My mirror staring back at me
I couldn't get any bigger
With anyone else beside me

And now it's clear as this promise
That we're making
Two reflections into one
'Cause it's like you're my mirror
My mirror staring back at me, staring back at me.

Ik zing mee met het nummer, het was altijd één van mijn favoriete en dus ken ik de tekst helemaal. Bovendien was ik wel een fan van Justin Timberlake. Wat een lekker stuk is dat he? Wel heel anders dan Thomas.

Thomas kun je zien als een typische bad guy met zijn zwarte haren, donkere ogen. Meestal zwarte kleding en zijn sieraden, die hem nog knapper maken dan hij al is. En het mooiste aan hem is nog wel dat hij het zelf niet doorheeft. Hij ziet niet hoe meisjes (en sommige jongens ook) hem na kijken als hij voorbij loopt of hoe hij altijd de aandacht op zich weet te trekken terwijl hij niet in het middelpunt wilt staan.

Ik ben heel anders met mijn blonde haar en groene ogen. Ik ben niet zo'n stoer type al heb ik wel wat piercings. Ik moet ze alleen tijdens het trainen uit doen dus bijna niemand weet dat ik ze heb. De enige die je ziet zit in mijn wenkbrauw. Ik heb er nog 2 onder mijn kleding.

Ik ben zo in gedachte dat ik mijn deur niet open hoor gaan. Ik hoor hem ook niet dicht gaan. Dus je raadt het al? Ik schrik me dood wanneer er iemand een hand op me arm legt en op mijn bed gaat zitten. Ik kom omhoog en stoot mijn hoofd kei hard tegen mijn bed "Aaah" ik wrijf over mijn hoofd en kijk naar Thomas die met een glimlach naar me zit te kijken.

"Wat?" Snauw ik "niks dat was grappig" zegt hij "kon je me niet roepen ofzo?" vraag ik "dat heb ik gedaan Jas, maar je muziek stond zo hard dat je me niet hoorde en aangezien je je ogen dicht had schoot het ook niet op als ik voor je ging staan" zegt hij.

Hij kijkt even naar me en staat dan op van mijn bed en trekt zijn kleren uit "wat doe je?" Ik kijk hoe hij naast me komt liggen en niets meer dan zijn boxer "ik kom bij je liggen dat zie je toch?" vraagt hij "ja, waarom?" vraag ik "omdat jou bed lekker ligt? Weet ik veel het leek me een goed idee" zegt hij.

"Jas?" Oh boy hier gaan we "ja?" vraag ik "kun je me vertellen wat er aan de hand is" vraagt hij zacht "ik dacht dat dat wel duidelijk was" mompel ik "dus het is echt zo?" vraagt hij. Ik laat mijn ogen dicht vallen en zucht een keer diep "kijk me alsjeblieft aan Jasper" zegt hij. Mijn ogen gaan terug open en smelten gelijk in die donkere poelen van hem "het is waar" zucht ik.

Hij is een tijdje stil, helemaal in zijn eigen gedachten "hoelang al?" vraagt hij "euh" dit is echt een vraag waar ik geen antwoord op wil geven "ben je boos?" vraag ik "nee, ik snap het wel" grijnst hij waardoor ik hem een mep verkoop "hoelang al Jasper?" vraagt hij nog een keer "zolang ik weet dat ik op jongens val" zeg ik.

Zijn ogen worden groot, zijn wenkbrauwen gaan de lucht in tot ze bijna in zijn haar verdwijnen "dat weet je al, hoelang? Een jaar of 6? zegt hij "ja, Thomas ik wist dat ik gay was omdat ik verliefd werd op jou" mompel ik. Zijn hand glijdt onder de dekens naar de mijne. Hij houdt hem stevig vast.

"En nu?" vraag ik "dat weet ik niet" zegt hij "toen Roos het tegen me zei wuifde ik het weg, maar toen maakte mijn vader een opmerking en Jasmijn die zei het ook en." Hij valt ineens stil in zijn zin "KUT! Nu heb ik haar verraden. Zeg alsjeblieft niks tegen haar. Ze vermoord me als ze erachter komt" gaat hij verder.

"Thomas relax ik zeg niks" stel ik hem gerust "bedankt" zucht hij "ga verder" zeg ik "nou toen ik je gister belde hoorde ik gelijk dat je tegen me loog" zegt hij "dat is het voordeel dat we al zo lang vrienden zijn. Ik heb ik er trouwens wel problemen mee dat je dingen voor me verzwijgt" zegt hij dan "dat was het enige" zeg ik waarop hij zijn hoofd schudt "echt niet" ik kijk naar hem "ik heb echt geen idee waar je het over hebt."

"Wat bedoelde Lukas met 'je hebt hem in' vraagt hij dan "oh" ik voel mijn wangen rood worden en haal mijn hand uit de zijne. Ik kijk naar hem en doe de deken een stukje omlaag "kijk maar" zeg ik. Zijn blik gaat van mijn ogen naar beneden tot aan mijn tepel waar ook een piercing in zit.

"Je hebt een piercing?" vraagt hij "ja, maar dat is niet wat Lukas bedoelde" zeg ik. Zijn ogen gaan terug naar de mijne "wat bedoel je?" vraagt hij "ik denk niet dat je dat wilt weten" zeg ik zacht "jawel, ik vind het niet fijn dat je geheimen voor me hebt" zegt hij zacht.

"Oké, je wilt het zelf" zeg ik wanneer ik mijn boxer uit trek onder de deken en vervolgens de deken van me af sla "kijk maar" ik probeer aan andere dingen te denken om mijn pik onder controle te houden wanneer hij zijn blik over me naar beneden laat glijden "wtf" mompelt hij wanneer hij het ringetje ziet dat aan mijn eikel zit.

"Oké, je wilt het zelf" zeg ik wanneer ik mijn boxer uit trek onder de deken en vervolgens de deken van me af sla "kijk maar" ik probeer aan andere dingen te denken om mijn pik onder controle te houden wanneer hij zijn blik over me naar beneden la...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
stiekem verliefd ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu