53

578 10 0
                                    

Met Jasper dicht tegen me aan liggen we op zijn bed naar elkaar te kijken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Met Jasper dicht tegen me aan liggen we op zijn bed naar elkaar te kijken. Mijn ademhaling gaat nog veel te snel door het orgasme dat hij me net gaf. Eigenlijk was het helemaal niet mijn bedoeling hem zijn gang te laten gaan, maar ik kon er simpelweg niks aan doen. Zodra hij me aanraakt ben ik verloren. "Ik moet me schoonmaken" zeg ik zacht tegen hem waarop hij knikt "ja ga maar voor er iemand binnen komt."

Ik was vergeten dat iedereen zomaar binnen kan lopen hier. We liggen wel onder de dekens, maar ik zou me dood schamen als zijn ouders waren binnen gekomen of één van de verpleegsters. Ik doe mijn boxer goed en de knoop van mijn broek dicht voor ik zijn bed uit stap en naar de badkamer ga om me schoon te vegen.

Wanneer ik terug de kamer binnen loop komt ook de arts binnen "ben je er klaar voor?" vraagt hij aan Jasper die knikt. Ik geef hem nog een zachte kus "tot zo meteen" zeg ik voor ik op mijn bed ga zitten. Ik pak mijn boek van de grond en lees verder waar ik gebleven was.

Nog geen half uur later komen Koen en Luuk binnen. "Hey" zeg ik "hey, Jasper is zeker weg voor de scan?" vraagt koen "ja, hij zal zo wel terug zijn. Ze zijn al een tijdje weg." Ik doe mijn bladwijzer tussen het boek en leg hem vervolgens op het kastje naast mijn bed "Vince? Mag ik iets vragen?" vraagt Luuk "ja, wat is er?" vraag ik.

"Ik wilde weten wat je van plan bent met Jasper. Ik bedoel wat ga je doen wanneer hij besluit dat hij hier wilt blijven of niet met je verder wilt?" Hij kijkt me strak aan wanneer hij dit vraagt zodat hij mijn reactie kan peilen "ik vind je een hele leuke jongen Vince, maar ik ben bang dat het voor problemen gaat zorgen wanneer het niet lijkt te werken tussen jullie."

Ik knik "ik snap je Luuk, maar ik hoop dat Jasper net zoveel voor mij gaat voelen als ik dat doe voor hem. Als Jasper besluit hier te blijven dan blijf ik ook. Ik wil niet zonder hem Luuk" zeg ik zacht "ik weet dat ik nog heel jong ben, maar hij is mijn eindstation" zeg ik. Luuk trekt zijn wenkbrauwen op "hoe weet je dat zo zeker?" vraagt hij "Luuk, dat kun je niet zomaar vragen" zegt Koen "het geeft niet koen" zeg ik voor ik me weer op Luuk richt.

"Dat weet ik, omdat elke keer als hij in mijn buurt is mijn bloed sneller stroomt. Elke keer als hij naar me kijkt de vlinders in mijn buik vliegen. Wanneer hij me aanraakt dan ontploft er vuurwerk vanbinnen. Ik heb het warm zodra we samen zijn. En ik voel me leeg, eenzaam en ik heb het verschrikkelijk koud als hij er niet is" zeg ik.

"Ik ben er 100% zeker van dat ik hem leuk vind. Ik vind hem meer dan leuk, ik ben tot over mijn oren verliefd op hem en zelfs dat dekt de lading niet voor de gevoelens die hij in me los maakt. Ik hou van hem en ik wil er alles aan doen wat ik in me heb om hem gelukkig te maken. En als dat betekend dat hij er voor kiest dat dat niet met mij is dan zal ik hem loslaten" maak ik mijn verhaal af.

Ze staan me allebei aan te kijken alsof ik gek ben. Ik word er een beetje zenuwachtig van "hij klinkt net als wij op die leeftijd Koen" zegt Luuk tegen zijn man "ja, het maakt me blij dat Jasper iemand heeft die zo over hem denkt" zegt Koen. "Ik beloof jullie dat ook al werkt het uiteindelijk niet tussen ons dat het voor problemen zou zorgen. Jullie zijn als familie voor ons en ik zou het vreselijk vinden als jullie niet meer langs zouden komen."

De deur gaat open en Jasper word terug binnen gereden door de verpleegkundige "zo daar zijn we weer" zegt ze "en?" vraagt Koen "ze komen zo snel mogelijk met de uitslag" zegt Jasper. Hij kijkt van zijn ouders naar mij en weer terug "wat heb ik gemist?" vraagt hij "niks hoor, Vince vertelde net hoe leuk hij je vind" zegt Luuk waardoor Jasper naar mij kijkt en ik met rode wangen mijn hoofd buig. Jasper pakt mijn hand "je bent schattig als je bloost" zegt hij.

We kletsen met zijn ouders wanneer Thomas binnen komt lopen samen met Jochem, Maikel, Martijn en Joost "dat is een drukke boel hier" zegt Joost. "Wij kwamen alleen even hallo zeggen, we moeten verder met ons project anders hebben we een onvoldoende" zegt Jochem die naar Martijn kijkt. "En ik ga zo naar Jasmijn" zegt Maikel "dus ik blijf ook niet zo lang. Ik wilde alleen weten of je toevallig al iets hebt gehoord."

Hij schudt zijn hoofd "nee nog niet." Hij kletst nog een aantal minuten met de jongens en dan gaan Jochem, Martijn en Maikel alle drie de deur uit. De verpleegster komt binnen "je moet rusten Jasper" zegt ze "anders mag je straks niet naar huis." Joost staat op samen met Luuk, Koen en Thomas. Ze beloven straks nog even langs te komen voor ze de deur achter zich dicht trekken.

"Dus wat was dat met mijn ouders?" vraagt hij zodra we alleen zijn "je vader wilde weten wat ik met je van plan ben" zeg ik "en? wat is het precies dat je van me wilt" vraagt hij waarop ik grijns. Ik trek hem dichterbij en breng mijn mond naar zijn oor "nou ik vind het wel leuk als je stoute dingen met me doet" zeg ik "ik denk dat ik je daarom hou."

Hij trekt zich bij me weg om naar me te kijken "is dat alles?" vraagt hij waarop ik knik "ja ik ken niemand die me zo lekker af kan trekken als jij" zeg ik. Ik zie zijn gezicht en beetje rood worden "je bent schattig als je bloost" herhaal ik zijn woorden van net. Hij geeft me een duw en nestelt zich dicht tegen me aan.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
stiekem verliefd ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu