34

859 10 1
                                    

Wanneer ik klaar ben met Jasper zijn gezicht druk ik er een zachte kus op "het spijt me dat ze dit heeft gedaan" zeg ik "het geeft niet Vince" zegt hij "je kon er niks aan doen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Wanneer ik klaar ben met Jasper zijn gezicht druk ik er een zachte kus op "het spijt me dat ze dit heeft gedaan" zeg ik "het geeft niet Vince" zegt hij "je kon er niks aan doen. Bovendien heb ik haar expres boos gemaakt zodat haar ware aard naar boven zou komen" zegt hij "ja het is wel een trut hè."

Ik knik en trek hem naar me toe zodat ik hem kan kussen. Hij kust me gelijk terug. Ik leg mijn handen rond zijn gezicht waardoor hij zich met een pijnlijk gezicht terug trek "oh shit, sorry!" roep ik uit "ik wilde je geen pijn doen" zeg ik zacht. Hij legt mijn handen in zijn nek en kust me nog eens. Zijn handen zitten in mijn haar waar hij zacht doorheen voelt.

"Jasp- oh" horen we waardoor we ons van elkaar los maken "sorry ik kom later wel terug" zegt Thomas. Hij draait zich om en wilt weg lopen "nee je hoeft niet weg" zeg ik. Ik laat Jasper los en ga naast hem staan. "Wat is er Tho?" vraagt Jasper "ik wilde even kijken hoe het met je gaat" zegt Thomas. "Prima" zegt Jasper.

"Waarom heb je niet verteld dat ze je geslagen heeft?" vraagt Thomas waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben "omdat het toch niet uit maakte. Het is haar woord tegen het mijne" zegt Jasper "ja maar nu heb je een hele hoop getuigen" zeg ik "en ik vind dat jij aangifte moet doen ze heeft je mishandeld" Thomas knikt "ik ga mee, want ze heeft mij net ook geslagen" zegt hij.

"En nu?" vraagt Jasper "pap kwam aanlopen toen ze me nog een keer wilde slaan en heeft haar tegen gehouden" zegt Thomas. "Pap is nu haar ouders bellen om te zeggen dat ze haar moeten komen halen." Thomas kijkt naar Jasper "ik weet dat de laatste tijd niet makkelijk is geweest voor jou en ik weet dat dat ook mijn schuld is geweest, maar ik hoop dat je weet dat ik nooit aan je heb getwijfeld" zegt hij "ik weet dat ik je niet meer verdien, maar ik hoop echt dat je nog steeds mijn beste vriend bent."

Jasper trekt hem in zijn armen en houdt hem stevig vast "natuurlijk" zegt hij "maar geen geflirt meer" zegt Jasper "dat mag voorlopig alleen deze jongen nog" grijnst hij naar mij. Thomas knikt "het was wel leuk hè" zegt hij "wat is er eigenlijk gebeurd tussen jullie?" vraag ik "we hebben alleen gezoend" zegt Jasper.

"Niet jaloers zijn Vince" zegt Jasper "ik weet nu na wat er allemaal is gebeurd dat ik Thomas niet wil" zegt hij "ja ik vond hem leuk, maar ik denk dat ik meer verliefd was op het idee van hem" zegt hij. Thomas knikt "het was leuk en heel even heb ik getwijfeld aan mijn gevoelens, maar ik val niet op jongens" zegt hij "en eerlijk gezegd vind ik jullie wel een heel leuk koppel" zegt hij.

Ik kijk naar Jasper en druk een harde kus op zijn lippen die hij gelijk beantwoord. Hij trekt me dichterbij en likt over mijn lippen. Mijn tong is gretig en gaat gelijk naar buiten om met die van hem te spelen "ja ik ben weg" mompelt Thomas waardoor ik lach "sorry" zeg ik tegen Jasper zijn lippen "hij komt er wel overheen" zegt hij voor hij de kus nog eens verdiept.

"Kom we gaan terug naar de rest" zegt Jasper "ik was hier met Renzo en Joris en ik heb ze nog amper gezien" zegt hij. Hand in hand lopen we het huisje uit langs de bomen naar het meer. Meteen zien we dat er nog meer drama is daar "shit wat nu weer" zegt Jasper "laten we gaan kijken."

Ik zie Luuk en Max tegenover een ouder stel staan. De vrouw is duidelijk de moeder van Roos. De man staat er maar een beetje naast en doet niks "Jasper kom eens hier" roept Luuk naar zijn zoon. Samen lopen we er naar toe en meteen begint de vrouw te roepen dat ik me niet moet aanstellen.

"Jasper, ik heb je toch weleens verteld over mijn ex?" vraagt Luuk aan hem waarop hij ja knikt. "Zal ik je voorstellen aan Lucy, de trut uit mijn verleden" zegt hij. Jasper kijkt naar de vrouw die haar handen op de schouders van Roos heeft gelegd. Haar gezicht is rood net als die van Roos. Alleen zit die van Roos nog onder de plamuur en verf. Jasper knikt "dat verklaart het klote gedrag van tulp." Ik probeer mijn lach in te houden wanneer hij dat zegt. Roos staat te grommen "zie je mama hij doet het expres!" gilt ze.

Lucy knikt "ja meisje, het is maar goed dat Lukas zo'n goede jongen is om jou te helpen" zegt ze waarop de hele groep aan mijn kant verstijft. "Wat zei je?" zegt Max boos waarbij de stoom bijna uit zijn oren komt "ik zei" zucht Lucy "dat Lukas zo'n goede jongen is, omdat hij Roos altijd helpt. Ben je doof ofzo" zegt ze "nee maar jij wel heel dom" zegt Luuk "je hebt zojuist je eigen dochter verraden en reken er maar op dat we naar de politie stappen."

Lucy lacht "waarmee je hebt geen bewijs" ik schiet in de lach waardoor ze naar mij kijkt. Ik wijs naar Jasper zijn vrienden die allemaal met een telefoon in hun handen staan "bewijs genoeg zou ik zeggen" zeg ik. Ik zie Lucy slikken en haar man aanstoten "doe dan eens wat" zegt ze. "Weet je Lucy" zegt hij "nee, ik bemoei me er niet mee."

Roos kijkt naar haar vriendinnen die ook allebei staan te filmen "kom meiden dan laten we die losers hier alleen" zegt ze. Laura pakt de hand van Renzo vast en zegt dat ze bij hem blijft. Wat leuk dat die twee elkaar gevonden hebben.

"Marjolein?" vraagt Roos. Maar die schudt haar hoofd alleen. Ze stopt haar telefoon terug in haar zak en loopt op haar gemak naar Roos toe "weet je Roos" zegt ze "ik wacht al een hele lange tijd op deze kans." Roos kijkt haar vragend aan en Marjolein loopt onze kant op. Ze loopt naar Thomas en  kust hem waar iedereen bij staat.

"Dit kun je niet maken" roept Roos "het is mijn vriendje." Marjolein laat hem los "nee hoor, hij heeft je een uur geleden gedumpt" zegt ze. Thomas trekt haar naar zich toe en kust haar nog eens. "Goed bezig Tho" roept Jasper. "Het wordt tijd dat jullie gaan. Je hebt genoeg van het weekend verpest" zegt Luuk.

Lucy loopt samen met haar man en dochter naar de auto en geeft haar man nog een mep voor hij instapt "als we thuis zijn, pak ik mijn spullen en ben ik weg" zegt hij voor hij instapt. De dames doen allebei hetzelfde en al snel zijn ze uit het zicht. "Gaat het Jasper?" vraagt Max. Jasper gaat dicht bij me staan en knikt "ja Max, het gaat fantastisch."

"

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
stiekem verliefd ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu