Zodra de auto uit het zicht is vraagt Max of het goed gaat wat ik alleen maar kan beamen. Mijn tijd met Vince is waanzinnig en ik ben blij dat tulp weg is. Ik heb het idee dat ik nu echt van het weekend kan genieten.
Ik loop naar de tafel en ga zitten. Niet snel daarna schuift Laura naast me "Jasper" begint ze "ik weet dat je hier nu niks meer aan hebt, maar ik wil het je toch geven." Ze legt een USB stick voor mijn neus en verteld me dat ze alles heeft gefilmd die dag dat ik haar zogenaamd zou hebben geslagen.
"Er staat zelfs op dat ze Lukas manipuleert om haar te helpen" zegt ze "wat moest ze met Lukas?" vraag ik nog steeds niet begrijpend wat hij ermee te maken heeft "Lukas en Roos hebben lang geleden sex gehad en daar kwam ik achter" zegt ze "ze is vreemd gegaan met hem toen ze met Thomas ging."
"Weet hij dat?" vraag ik "nee, want toen ik het Thomas wilde vertellen heeft ze me gechanteerd" zegt Laura "ik heb ooit eens in een dronken bui verteld dat ik verliefd ben op Renzo" zegt ze "maar dat is toch niet zo erg?" vraag ik "nee maar het stukje waar ik een natte droom over hem had en toevallig net die nacht bij haar sliep wel" bloost ze "ze zou het de hele school vertellen dus ik durfde het niet meer."
"Het spijt me" zegt ze "ik had er eerder mee moeten komen" ik kijk naar haar "het is goed Laura" zeg ik "ik ga dit naar de politie brengen samen met de beelden die jullie allemaal gemaakt hebben." Laura knikt "doe er vooral een schadevergoeding bovenop" grijnst ze "ze hebben meer geld dan je denkt."
Ik grijns terug naar haar en voel een kin op mijn hoofd rusten "jullie zijn leuk samen" zegt ze "beter dan Thomas, dat zou nooit iets geworden zijn." Ze staat op en wilt weg lopen, maar ik pak haar hand vast en hou haar tegen "dank je wel" zeg ik. Ze knikt en loopt weg in de richting waar Renzo zit zo te zien. Ze laat zich bij hem vallen en ik steek mijn duim op zodra hij kijkt wat hem laat lachen.
"Dus we zijn goed gekeurd" zegt Vince die nu naast me komt zitten "ik denk het wel ja" zeg ik. Hij drukt zijn lippen tegen de mijne en verdiept de zoen, maar die wordt al snel onderbroken door iemand die zijn keel schraapt "dus meneer van der Heiden, wat zijn je intenties met mijn zoon?" vraagt mijn vader aan Vince. "PAP!" sis ik
"Nou meneer Wouters mijn intenties zijn eigenlijk heel simpel" zegt Vince "ik wil heel graag een relatie krijgen met uw zoon, en dan samen wonen en uiteindelijk zou ik heel graag zijn hand bij u vragen" zegt hij heel beleefd "maar voor nu zou ik u graag willen vragen of ik uw toestemming krijg om met uw zoon te daten?" vraagt hij.
"Luuk, zit die jongens niet zo te plagen" zegt mijn vader die grinnikt "je hebt hem goed opgevoed Jozef roep mijn vader waarop Jozef lacht "dat was Tony Luuk, ik heb er niks mee te maken" grijnst hij. "Je krijgt het jongen, je hoeft het me niet eens te vragen" zegt mijn vader tegen Vince.
Mijn vader wilt nog iets zeggen, maar ik hoor het al niet meer, want Vince zijn lippen zitten al op de mijne "ik geloof dat we weg moeten" hoor ik mijn vader zeggen "kom lekker stuk dan zal ik jou ook wat lekkers geven" zegt hij waardoor ik me van Vince los maak "ieuw pap! Dat is smerig!" zeg ik "net zo smerig als wat jullie doen jas" roept mijn vader terug.
"Ik zat te denken" zegt Vince "zal ik morgen met je mee gaan?" Ik kijk hem raar aan "naar je huis bedoel ik" zegt hij "ik heb toch geen school meer en ik wil echt heel graag bij je zijn" zegt hij "als jij dat ook wilt." Mijn gezicht splijt bijna in tweeën van de glimlach die er op staat "ja!" zeg ik "kom dan gaan we het mijn vaders vragen voor ze vieze dingen gaan doen" zeg ik.
Ik wil opstaan, maar Vince trekt me terug "dat heb ik al gedaan" bekend hij "ze vinden het goed." Ik open mijn armen en Vince laat zich erin zakken. Ik druk een harde kus op zijn mond en trek me gelijk weer terug. "Tho?" roep ik die met Marjolein zit te kletsen. Hij kijkt op en roept een ja terug "Vince komt een tijdje logeren" roep ik "dan kunnen we hem Eindhoven laten zien."
Ik zit bijna te stuiteren van enthousiasme waardoor Vince naast me zit te lachen. Thomas steekt een duim op "leuk!" roept hij "hey Vince? Heb je die box nog?" vraagt Thomas "ik vind het wel tijd voor een feestje." Vince knikt en staat op "kom dan gaan we hem halen" zegt hij. Ik wikkel mijn vingers door die van hem en loop met hem mee.
We lopen naar het huisje en gaan naar binnen. We negeren de volwassenen die er zitten te praten en lachen met elkaar en lopen gelijk naar boven. "Dit is mijn kamer" zegt hij wanneer hij een deur open doet een mijn binnen laat. De deur gaat achter hem dicht en ik hoor hem het slot dicht draaien. "nu heb ik je bijna waar ik je hebben wil" zegt hij "oh ja? Waar is dat dan?" vraag ik.
Hij pakt me vast en trekt mijn shirt uit voor hij me op het bed gooit. Hij komt bovenop me zitten en likt mijn nek "hier onder me op mijn bed" fluistert hij in mijn oor waardoor ik kippenvel krijg. Zijn mond gaat richting de mijne, maar voor hij ze raakt weet ik zijn shirt ook uit te krijgen. Hij laat zijn borst tegen de mijne zakken en kust me wild "ik heb zo verdomd veel zin in jou" zegt hij zacht "dan moet je er maar iets aan doen" reageer ik waarop hij gromt.
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen