"Meneer Wouters, Jasper" begint de directeur "ik heb vernomen dat er wederom aangifte is gedaan tegen u" hierbij kijkt hij naar mij "en tegen uw man" hij kijkt nu naar pap die een wenkbrauw optrekt "oh ja? Mag ik vragen waarom?" zegt mijn vader "Roos Nachtzaam beweert dat Jasper haar heeft mishandeld afgelopen weekend en uw man haar moeder" zegt hij.
Ik kijk naar pap en heb het lastig om mijn tranen binnen te houden "ik heb haar zacht van me af geduwd, omdat ze me verwond heeft" zeg ik zacht wijzend naar mijn wang waar de krassen nog op staan. Ik voel pap zijn hand op de mijne en houd hem vast "meneer de Groot" zegt pap "mijn zoon is al onschuldig sinds de eerste keer dat Roos iets over hem zei" zegt hij "Jasper is onterecht behandeld en gestraft voor dingen die hij niet heeft gedaan. Ik kan u verzekeren dat wij het hier niet bij laten zitten" zegt mijn vader.
"Meneer de Groot er is dit weekend inderdaad een confrontatie geweest met Roos, maar we hebben bewijs dat Roos liegt. Ik was net onderweg naar het politiebureau om het daar in te leveren zodat ze de zaak opnieuw kunnen beoordelen" zegt hij "bovendien heeft Lukas haar geholpen om Jasper er in te luizen. Ook daar hebben we bewijs van" zegt mijn vader. "Is dat Lukas Jongmaat?" vraagt de directeur waarop ik knik. "Die is vandaag afwezig, net als mevrouw Nachtzaam" mompelt hij.
Op dat moment word er op de deur geklopt en gaat de deur open. Ik zie Marjolein en Laura binnen komen met een stick in hun handen "meneer ik hoorde wat u net zei en wij vinden dat u dit eens moet bekijken" zegt Laura. "En dat kunt u het beste nu gelijk doen" zegt Marjolein die de USB stick in de laptop van de directeur stopt.
Meneer de Groot wilt er iets van zeggen wanneer het geluid de kamer vult. Ik kan het niet zien, maar ik hoor de confrontatie en ik zie het weer helemaal voor me. Hoe ze deed en stond te gillen, haar nagels, die blik in haar ogen. De rillingen lopen over mijn rug wanneer ik haar hoor zeggen dat Vince haar zou hebben aangeraakt. Natuurlijk heeft hij dat niet gedaan. Er is geen haar in mijn wenkbrauw die dat gelooft.
Wanneer de tape klaar is en de auto van Lucy weg rijdt buigt de directeur zijn hoofd "het spijt me vreselijk" zegt hij wanneer hij naar mij en mijn vader kijkt "ik ga er alles aan doen om te zorgen dat ze allebei gestraft worden" zegt hij "dat is niet genoeg" zegt mijn vader.
"Nee hij word gepest door zijn 'vrienden' van het zwemteam" zegt Laura die naar mij kijkt. "Is dat waar Jasper?" vraagt mijn vader "ja, Leslie duwde me vanmorgen en zei dat ik mijn handen thuis moet houden" zeg ik "maar Thomas heeft me geholpen" zeg ik zacht.
"Dus Leslie komt ook op het lijstje" zegt meneer de Groot die zijn naam op schrijft "ik wil geen problemen meneer" zeg ik zacht. "Jasper" zegt mijn vader "ga je tegen Thomas zeggen dat je naar huis gaat" zegt hij "ik neem je mee, wij gaan naar het bureau" zegt pap "ja pap, ik wacht bij mijn kluisje" zeg ik voor ik op sta en het kantoor uit loop.
"Wacht even Jasper!" roept Marjolein "wij gaan mee" zegt ze. Met z'n drieën lopen we door de gangen wanneer we een stel jongens van het zwemteam tegen komen waaronder Leslie. Hij grijnst naar me en wilt iets zeggen, maar laura is hem voor "ik zou mijn mond houden als ik jou was" zegt ze "ik denk dat je al genoeg problemen hebt."
Leslie kijkt haar vreemd aan en daarna naar mij "heb je me verraden flikker?" Sist hij "nee dat heb ik gedaan" zegt Laura "ben je zo'n mietje dat je een vrouw je dingen voor je op laat knappen" grijnst hij "nee, dat is wat vrienden voor elkaar doen" zeg ik "jij hebt geen vrienden" zegt Leslie "jij word alleen maar getolereerd omdat je zover in Thomas zijn kont zit gekropen dat we geen andere keus hebben" zegt Leslie.
Ik voel mijn wangen nat worden wanneer hij dat zegt. Is dat echt waar? Heb ik zo erg achter Thomas aangelopen dat ik gewoon zielig ben? Ben ik echt zo triest? "Kijk nu gaat hij nog janken ook" lacht Leslie "misschien moet je eens naar je pappies mietje" zegt hij.
"LESLIE! MIJN KANTOOR NU!!" Leslie krimpt in elkaar van de stem achter hem. "Maar meneer ik heb niks gedaan" zegt Leslie "ik heb het hele gesprek gehoord dus ik zou heel snel lopen nu" zegt de directeur. Leslie loopt achter hem aan richting het kantoor van de directeur waar ik net vandaan kom. Zodra ze in het zicht zijn wil ik doorlopen naar het lokaal waar Thomas zit.
"Ga maar Jasper, wij vertellen het wel aan Thomas" zegt Laura "ga maar naar je vader oké." Marjolein trekt me tegen zich aan "maak je geen zorgen oké, wij gaan ervoor zorgen dat dit niet nog eens gebeurd" zegt ze zacht in mijn oor "dank je wel" mompel ik wanneer ik haar los laat. Ik loop naar mijn kluisje waar mijn vader staat te wachten.
"Dat duurde lang ga je mee?" zegt hij "gaat het wel?" vraagt hij dan wanneer hij mijn gezicht ziet "nee pap, kunnen we nu gaan alsjeblieft" zeg ik "ik wil hier weg." Pap knikt en samen lopen we naar buiten waar ik tot mijn verbazing Vince tegen de muur zie staan. Ik ren naar hem toe en vlieg hem in zijn armen "ik ben zo blij dat je er bent" zeg ik zacht "het is een hel daarbinnen."
"Ik ben er nu" zegt hij "kom we gaan naar het bureau." Hij pakt mijn hand en alle drie stappen we in de auto om naar het politiebureau te rijden. Helaas duurt de rit niet zo lang en zijn we er in tien minuten. Ik haal diep adem en loop naar binnen.
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen