5

1.2K 17 0
                                    

Wanneer het eerste uur voorbij is heb nog geen spoor van Jasper gezien. Als hij bij het tweede uur ook niet in het lokaal zit bel ik hem. De telefoon gaat  2 keer over voor hij opneemt

Japer: hallo?

Ik: waar ben je?

Jasper: thuis? Hoezo?

Ik: omdat ik in het tweede uur zit en jij er niet bent.

Jasper: shit! Ik zat te kletsen met pap. Ik kom er aan.

Hij hangt de telefoon al op voor ik nog iets kan zeggen. De leraar komt het lokaal in lopen en begint zijn les. Het is saai en super slaapverwekkend. Ik kijk naar buiten en zie dat Jasper aan komt fietsen. Eindelijk, normaal zit hij altijd naast me dus het is vreselijk saai als hij er niet is. Ik zie hoe hij zijn fiets parkeert en richting het gebouw loop.

Na nog zo'n 5 minuten gaat de deur open waardoor de leraar zijn les stopt. Ik kijk hoe Jasper het lokaal binnen komt. En een briefje aan de leraar geeft. Hij loopt mijn kant op en wilt naast me gaan zitten als je leraar hem roept.

"Jasper? Is dit een grap" vraagt hij Jasper kijkt de leraar verbaasd aan "nee meneer hoezo?" vraagt hij verward. De leraar houd het briefje nogmaals voor zijn neus en begint hardop te lezen

Beste leraar,

Het is mijn schuld dat Jasper te laat is, omdat we aan het praten waren over zijn crush. En omdat hij toch al te laat was omdat hij bij zijn beste vriend is blijven slapen en zijn spullen thuis nog moest ophalen dacht ik dat hij net zo goed het hele eerste uur kon overslaan.

Met vriendelijke groet, Koen Wouters

De hele klas barst in lachen uit en ik zie Jasper een beetje rood worden "dat staat er toch niet echt meneer?" vraagt hij. De leraar knikt "jawel, kijk zelf maar" hij geeft het briefje aan Jasper en terwijl die aan het lezen is pakt hij zijn telefoon.

Jasper: pap, ik zou maken dat ik weg was wanneer ik thuis kom, want ik vermoord je!

En dan hangt hij op "het spijt me meneer, het is wel waar dat het zijn schuld is, maar ik dacht niet dat hij zo'n briefje zou gaan schrijven" mompelt Jasper "het is al goed Jasper, ga maar zitten" zegt hij. Jasper laat zich naast me neer ploffen en pakt zijn boeken erbij.

Ik kijk naar zijn boeken die allemaal gekaft zijn met regenboog papier. De mijne overigens ook, maar dat komt omdat Jasper me aanbood de mijne ook te doen. Ik kwam er pas achteraf achter waar de regenboog voor stond toen ik in een les naast een vreemde zat en die me vroeg of ik gay was.

Jasper zei me dat ik zelf mijn boeken maar moest kaften als ik er een probleem mee had. Dat heb ik natuurlijk niet dus heb ik het er gewoon om laten zitten. Als er nu iemand naar vraagt zeg ik altijd dat het is om de mensen die wel gay of bi of what ever je allemaal hebt tegenwoordig zijn te steunen.

Wanneer het eindelijk tijd is om te eten en ik in de kantine aan een tafel ga zitten. Ik doe mijn broodtrommel open en haal er een briefje uit

Eet smakelijk, x

En dan zie ik het. Er liggen 6 boterhammen in en ze hebben allemaal een hart vorm. Ik kijk omhoog van mijn brood naar Jasper die grijnst. Ik wijs naar mijn brood en wil iets zeggen, maar Roos komt naast me zitten en legt een hand op mijn been, veel te dicht bij mijn pik, maar mij hoor je niet klagen. Ze buigt zich naar me toe "ik heb zin in vanmiddag" zegt ze zacht. 

"Wat is er met je brood gebeurd?" vraagt ze dan wanneer ze naar mijn brood kijkt. Ik kijk naar Jasper die naar me knipoogt "mijn vader" zeg ik "die vind het grappig" mompel ik. Jasper zit zacht te lachen tegen over me. Ik zak wat onderuit en schop hem kei hard tegen zijn scheen aan "auw!" roept hij.

Ik eet mijn brood op en ik moet zeggen dat het erg lekker is ondanks de hart vormpjes. "Ga je nog trainen?" vraag ik aan Jasper "ja ik heb nog één uur les na de pauze daarna ga ik naar het zwembad" zegt hij. Ik knik "ik kom ook een uurtje" zeg ik waarop Roos gelijk begint te klagen. Ik zucht "ik moet trainen Roos, daarna kom ik naar jou" zeg ik.

De les gaat snel voorbij en samen met wat jongens van het team gaan we naar het zwembad. In de kleedkamer heb je één grote ruimte en omkleed hokjes. Vaak ga ik gewoon in de grote ruimte. Het maakt toch niet uit of je in een kleine gaat of niet. Die zwembroekjes zitten zo strak dat je alles kunt zien.

Zodra mijn lichaam het water raakt gaat er een rust door mijn lijf heen. Het gevoel dat je zo licht bent dat je eigenlijk alles kunt maakt me gelukkig. Het is lekker en goed voor je lichaam om te zwemmen en bovendien doe ik het graag. Dat zijn toch een paar vliegen in één klap.

Ik zwem een uurtje en ga dan het water weer uit. Ik moet me douchen en dan naar Roos. Ze heeft me wat beloofd vanmorgen en daar wacht ik de hele dag al op. Zonder het door te hebben loop ik de kleedkamer in waar ik Jasper zie staan. Hij staat met zijn mond vast aan die van Lukas en zijn hand zit in Lukas zijn zwembroek. Lukas kreunt zacht.

"Je bent zo lekker" hijgt Lukas "kijk naar jezelf" mompelt Jasper voor hij zijn tong in Lukas zijn mond stopt. Ik schraap mijn keel een keer waardoor Jasper zijn mond van Lukas haalt en zich omdraait. Zijn hand nog steeds in Lukas zijn zwembroek "is er iets?" vraagt Jasper "nee ik wilde alleen laten weten dat ik er ben, ga vooral verder" zeg ik.

Jasper grijnst en draait zich terug naar Lukas "raak me aan" zegt hij zacht. Ik zie dat Lukas zijn hand in Jasper zijn zwembroek laat glijden en gelijk schieten zijn ogen open "je hebt hem in! Fuck dat is zo geil, ga je zo met me mee naar huis" vraagt Lukas. Jasper lacht zacht en knikt "ja, als je dat wilt" zegt hij.

Ik draai me om en droog me af voor ik me om kleed. Even vraag ik me af waar Lukas het over heeft, maar die gedachte gaat al snel uit mijn hoofd. "Tot morgen jongens" zeg ik voor ik de kleedkamer uit loop. Ik hoor Jasper zacht lachen en een tot morgen terug roepen. Ik ga naar Roos en ik ga haar kei hard nemen.

 Ik ga naar Roos en ik ga haar kei hard nemen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
stiekem verliefd ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu