Hij kuste me en maakte me toen belachelijk om vervolgens tegen Lukas aan te rijden op de dansvloer. Ze zijn elkaars huig aan het likken. Hij heeft me nog niet één keer aangekeken sinds hij zijn bier omhoog hield. Ik kijk op mijn horloge dat is bijna 2 uur geleden. In die tijd heb ik meer bier gedronken dan ik ooit op heb en het verbaast me dat ik nog recht kan staan.
Ik voel aan mijn lippen die nog steeds warm zijn van zijn kus. Wat doet die eikel toch met me. "Thomas?" Ik kijk naar Roos die naast me staat "ja?" vraag ik "je staart een gat in zijn hoofd" zegt ze "is er iets gebeurd?" vraagt ze "nee schatje, maak je geen zorgen oke" zeg ik. Ze knikt wel maar het is niet heel overtuigend.
Na een tijdje gaat ze drinken halen en op dat moment komt Jasper terug aan tafel. Ik zet een biertje voor zijn neus die hij gelijk van tafel pakt om een grote slok te nemen "thnxs."
Als hij merkt dat ik naar hem kijk kijkt hij terug "Is er iets?" vraagt hij me. Ja er is heel veel mis op dit moment. Vooral dat kleine dingetje dat je me kuste of mijn hand op je pik legde, of wat dacht je van toen je je pik zowat in mijn gezicht liet hangen. Niks van dit alles komt mijn mond uit, nee wat ik zeg is veel beter "je kon niet wachten tot je hem zag huh?" Goed bezig Thomas heel subtiel. "Wat?" vraagt hij me "om je tong in zijn strot te duwen" zeg ik erachter aan.
Hij draait zich naar me toe "wat maakt het uit? Het is niet alsof jij me wilt" zegt hij. Waar hij gelijk in heeft. "En dus ga je maar gelijk naar een ander?" nadat je me gekust heb, maar dat zeg ik ook niet hardop. "Thomas, waar heb je last van?" Ben je stoned ofzo?" vraagt hij "nee, ik vind het gewoon raar dat je mijn kust en vervolgens je tong in zijn keel duwt" zeg ik.
Hij draait zich om en loopt van me weg "shit" ik ook altijd met me grote mond. Ik wil achter hem aan, maar word tegen gehouden door Roos "wat ga je doen?" vraagt ze "ik ga naar huis" zeg ik "maar ik ben er net" zegt ze "ik zeg toch niet dat jij moet gaan" snauw ik.
Ik loop achter Jasper aan naar de uitgang "Jasper wacht!" roep ik "waarom? Zodat je me nog meer kunt beledigen?" zegt hij "nee, mag ik met jou mee?" vraag ik "ja om je jas te halen daarna kun je weer weg" ik wist wel dat hij zoiets zou zeggen. Ik zucht zacht "sorry oké, ik was een klootzak" zeg ik "dat ben je inderdaad en als je nu denkt dat alles nu goed is omdat jij toevallig sorry zegt dan heb je het mis" zegt hij.
"Kan ik het nog goed maken?" vraag ik waarop hij zijn hoofd schud "echt niet?" vraag ik "nee Tho" zegt hij. Ik pak zijn hand en wikkel onze vingers door elkaar "weet je het zeker?" vraag ik. Hij knikt en wilt zijn hand uit de mijne trekken, maar ik hou hem stevig vast "laat me los" gromt hij "waarom?"
"Omdat je dronken bent en een eikel" gooit hij me naar mijn hoofd. "Het spijt me" zeg ik. Hij weet dat ik dat alleen zeg als ik het echt meen "waarom deed je dat Tho?" vraagt hij "omdat ik er niet tegen kan dat je zo makkelijk van mij naar iemand anders gaat" zeg ik eerlijk waardoor hij zijn hoofd naar me toe draait "je was jaloers?" vraagt hij verbaasd "ik denk het" mompel ik.
"Jij bent echt hartstikke dronken" zegt hij "weet je zeker dat je niet stoned bent?" Ik knik "dronken ja, stoned nee" zeg ik. We zijn inmiddels bij zijn huis aangekomen "hier is je jas" zegt hij, maar ik loop hem straal voorbij de trap op naar zijn kamer. Ik hoor hem achter me aan komen "wtf denk je dat je aan het doen bent?" vraagt hij.
Ik trek mijn kleren uit tot aan ik alleen nog een boxer aan heb en draai me naar hem toe. Hij heeft al zijn kleren nog aan en kijkt met een boze blik naar me. Zijn ogen scannen mijn lichaam "bevalt het je?" vraag ik "nee" zegt hij. Ik trek een wenkbrauw op "volgens mij lieg je" zeg ik "dat zal je nooit weten" zegt hij.
"Kleed je nu maar weer aan, ik wil dat je gaat" zegt hij "waarom?" vraag ik "omdat je een eikel bent" zegt hij "dat weet ik en dat spijt me" zeg ik. Hij trekt zijn shirt over zijn hoofd en maakt zijn broek open. Ik was vergeten dat hij er niks onder aan heeft en ik denk dat hij het ook was vergeten, want zodra hij merkt dat hij naakt is houdt hij zijn adem in.
Zonder nadenken trek ik mijn boxer ook naar beneden waardoor hij zijn ogen niet op de mijne kan houden. Zijn blik gaat naar beneden richting mijn lid die nu open en bloot voor hem hangt. "Kleed je aan Thomas" zegt hij "nee" zeg ik "verdomme wat wil je toch van me?" vraagt hij "ik sta hier mijn best te doen Tho, dit is heel moeilijk voor me" zegt hij "om zo voor je te staan en je niet aan te raken."
"Waarom raak je me niet aan?" vraag ik "omdat je dronken bent, je weet niet wat je zegt" zegt hij "ik wil dat je me aanraakt Jasper" zeg ik hem. Ik kijk hem diep in zijn ogen "ik wil dat je me kust" zeg ik zacht "je meent het niet" zegt hij zacht "je duwde me weg eerder vanavond en nu wil je het ineens?" vraagt hij "ja."
"Waarom?" vraagt hij "omdat mijn lippen al warm zijn sinds jij ze hebt aangeraakt" zeg ik "en ik ben waanzinnig jaloers op Lukas, omdat je hem wel wilt" zeg ik "maar ik ben niet verliefd op hem" zegt hij "jij gaat mijn hart breken" ik knik "die kans is aanwezig" zeg ik "en je hebt het recht nee te zeggen, maar ik wil dat je me kust" zeg ik.
Ik zet een stap dichter naar hem toe "ik wil dat je me aanraakt" zeg ik. Ik zie zijn ogen donkerder worden. Zijn pik staat stijf omhoog. Zijn piercing glinstert in het donker van zijn kamer. Ik zet nog een stap vooruit "kus me Jasper" zeg ik.
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen