Jezus wat was ik zenuwachtig toen ik Koen en Luuk mijn plan uitlegde. Ik had het er vanmorgen al met mijn vader over gehad. Hij weet immers dat ik Jasper al een tijdje leuk vind, maar omdat de afstand zo groot is dacht ik dat we misschien beter een tijdje met elkaar kunnen blijven optrekken zodat we iets sterks op kunnen bouwen voor de momenten dat we uit elkaar zijn.
Ik weet dat ik het wil, maar ik ben een beetje bang voor Jasper zijn reactie. Misschien is het te vroeg en is hij niet over Thomas heen. Al lijkt het wel zo te zijn en wilt hij echt wel tijd met mij doorbrengen. Ik hoop maar dat hij me niet na een week zat is en me daarna nog steeds graag ziet.
We lopen ons huis is en ik neem hem gelijk mee naar mijn kamer. Ik doe de deur open en laat hem voor me binnen gaan "dit is mijn kamer" zeg ik. Hij is hier vaker geweest dan ik kan tellen, maar nu is het anders. Nu wil ik hem in mijn bed. Terwijl hij om zich heen staat te kijken draai ik mijn deur op slot. Hij merkt het en kijkt nu naar mij. "Nu heb ik je bijna waar ik je hebben wil" zeg ik "oh ja? Waar is dat dan?" vraagt hij.
Ik pak hem vast en trek zijn shirt uit voor ik hem op mijn bed laat vallen. Ik ga bovenop hem zitten "hier onder me op mijn bed" fluister ik in zijn oor. Mijn mond gaat richting de zijne, maar voor ik hem raak trekt hij mijn shirt ook uit. Ik laat me zakken en kus hem hard "ik heb zo verdomd veel zin in jou" zeg ik zacht "dan moet je er maar iets aan doen" zegt hij waarop ik grom.
Ik lik me een weg van zijn lippen over zijn wang naar zijn nek waar ik op zijn huid zuig en er zuigzoenen plaats. Iedereen mag weten dat hij van mij is. Technisch gezien is hij dat natuurlijk nog niet, maar als het aan mij ligt word hij dat wel heel snel. Ik kan niet wachten om dit heel vaak met hem te doen.
Mijn handen liggen geen moment stil en zijn te gretig om hem aan te raken. Hij ligt onder me en ademt wat harder wat mij stimuleert om hem te laten hijgen en daarna mijn naam te laten kreunen. Shit mijn pik is kei hard alleen al van het idee dat ik hem zo ga nemen.
Wanneer mijn hand bij zijn broek komt en ik hem open maak zodat ik hem uit kan trekken houdt hij me tegen "we moeten terug Vince" zegt hij waarop ik mijn hoofd schud "ze wachten wel even" mompel ik. Hij duwt me van zich af en gaat naast het bed staan. Even denk ik dat hij weg gaat, maar dat duwt hij zijn broek over zijn heupen naar beneden.
Ik kan mijn ogen niet van hem afhouden "je kwijlt een beetje" zegt hij wanneer hij naar mijn mond wijst. Ik veeg mijn mond schoon met mijn hand en glimlach naar hem "ik kan er niks aan doen je bent echt perfect" zeg ik. Hij komt naar me toe en begint aan mijn broek te frunnikken. Ik besluit hem te helpen en trek hem omlaag.
Hij trekt mijn boxer uit en brengt zijn mond naar mijn pik. Ik leg mijn hand in zijn nek en help mijn pik zijn mond in. Zodra ik de warmte van zijn mond om me heen voel komt mijn lichaam van het bed af. Mijn lichaam schokt wanneer hij me dieper in zijn mond neemt en me hard zuigt. Zijn hand gaat in het ritme van zijn mond mee en ik weet niet meer waar ik het zoeken moet.
"Ik ga komen" kreun ik. Jasper haalt me uit zijn mond en blijft met zijn hand bewegen tot ik erover heen klaar kom. Hij grijnst naar me wanneer hij zijn vingers door mijn zaad een haalt en ze vervolgens tussen mijn billen steekt "ik wil je nemen" zegt hij "doe het" zeg ik. Ik pak een condoom en glijmiddel uit het kastje naast me en geef het aan hem.
Hij rolt het condoom over zich heen en smeert het in. "Dit gaat een vluggertje worden" zegt hij voor hij zich bij me naar binnen drukt. Ik hou me aan hem vast wanneer hij mijn lichaam binnen komt. Normaal doet het al zeer en hij heeft me nu niet eens voorbereid dus ik weet even niet wat ik moet denken of voelen.
Ik probeer me ik hem te concentreren, maar wanneer hij zich steeds dieper duwt word dat moeilijker "leid me af" hijg ik. Hij buigt zich over me heen en ik vouw me helemaal om hem heen. Mijn benen klemmen zich om zijn heupen terwijl mijn armen zich stevig rond zijn nek vast houden.
"Ik doe het rustig" zegt hij. Hij kust mijn lippen en laat zijn tong met de mijne stoeien. Hij trekt zijn heupen terug en stoot weer naar binnen. Ik kreun in zijn mond en kan niet beschrijven hoe intens dit moment is. Het is alsof al je gevoelens ineens samen komen tot ze ontploffen in je lichaam. Mijn lichaam balanceert nu op het randje van de ontploffing en ik weet niet hoe lang ik dit nog vol kan houden.
Hij beukt zich steeds harder en sneller in me en ik hoor zijn ademhaling gejaagd gaan. Wanneer hij zijn heupen oncontroleerbaar tegen me aan duwt weet ik dat hij er bijna is . Hij probeert zich steeds dieper in me te duwen en wanneer hij klaar komt laat hij zich bovenop me laat vallen. Ik aai hem door zijn haar heen en hou hem stevig vast.
Ik luister naar zijn hartslag en merk dat die na een tijdje steeds rustiger gaat. Hij tilt zijn hoofd op en kijkt naar me "ik ben blij dat je met me mee gaat" zegt hij zacht "ik wil heel graag weten waar dit naartoe kan gaan." Ik knik "ik ook." Hij geeft me een zachte kus en maakt zich dan van me los om het condoom van zich af te halen en weg te gooien.
We kleden ons terug aan en lopen met de box terug naar beneden "zo jongens, we dachten even dat jullie door het plafond heen zouden komen" zegt Koen "pap!" gilt Jasper met een rood hoofd "wat?" zegt Koen "dat kun je verwachten als je sex gaat hebben wanneer je ouders beneden zitten" grijnst hij.
"Kom we gaan naar de andere" zegt Jasper wanneer hij mijn hand pakt "ja ga ze maar vertellen dat ze een uur moesten wachten omdat jullie sex hadden" grijnst Max "hoe weet jij dat?" vraag ik "Thomas heeft al een paar keer gebeld" zegt hij "dan gaan we er nu maar echt vandoor" zeg ik. Ik trek Jasper achter me aan naar buiten en voor de deur dicht gaat hoor ik ze binnen nog lachen. "Ik schaam me" zegt Jasper "dat hoeft niet. Als we je ouders ooit horen gaan we ze genadeloos pesten" grijns ik.
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen