Hij stoot zijn pik in en uit mijn lijf tot hij mij en zichzelf tot een heftig orgasme brengt. Hij kreunt het uit en laat zich hijgend naast me neervallen "ik hou van je Vince" hijgt hij. Ik draai hem op zijn rug en buig me over hem heen "ik ook van jou Jasper" zeg ik zacht. Ik laat mijn lippen tussen de zijne glijden en zoen hem zachtjes.
"Jasper" hijg ik terwijl ik mijn vinger in mijn mond stop en hem vervolgens tussen zijn billen laat gaan "ben je klaar voor ronde twee? ik wil je" zeg ik "neem me dan" hijgt hij. Ik zet mijn pik tegen hem aan en duw me zacht naar binnen "ik kan verdomme geen genoeg van je krijgen jas" hijg ik in zijn nek "'aaaah, ik ook niet" hijgt hij "sneller Vince! Dieper" kreunt hij. Ik duw me zo diep als ik kan bij hem naar binnen. Ik draai met mijn heupen en raak dan het plekje waar ik naar op zoek was "fuck" kreunt hij "dit is zo lekker."
De afgelopen maanden zijn zwaar geweest voor Jasper. Na het proces tegen Lucy en Roos zijn we langzamerhand steeds meer gaan plannen. Het heeft uiteindelijk een half jaar geduurd voor Jasper het aandurfde om deze reis te maken. Hij wilde dit keer nog binnen Europa blijven om te kijken in hoeverre hij het vol houdt.
Zijn evenwicht is nog steeds niet helemaal zoals het hoort en soms kan hij zomaar ineens omvallen wanneer hij de hele dag druk is geweest. Zijn geheugen laat hem soms in de steek en soms krijgt hij laat van migraine aanvallen. Hij heeft moeite om zich open te stellen aan vreemde mensen en dat is allemaal de nasleep van Roos en de klap op zijn hoofd, maar we mogen niet klagen want het had allemaal veel erger kunnen aflopen.
En nu zijn we zijn hier. We hebben een rondreis gemaakt door Europa met de auto. We zijn vanuit Nederland vertrokken en zijn door Duitsland - Polen - Tsjechië - Slowakije - Hongarije - Kroatië - Slovenië - Oostenrijk - Italië gereisd. We hebben ons als echte toeristen gedragen en alles gezien wat we op google konden vinden. Nu liggen we te genieten in een hotel in het zuiden van Frankrijk voor we over twee dagen in België aan komen op het park van mijn ouders.
Onze vrienden en familie zullen daar op ons wachten en Jasper weet dat nog niet. Natuurlijk hebben we veel contact met ze gehad, maar we hebben ons vooral gefocust op ons zelf en elkaar. Ik heb het verzwegen voor Jasper dat ze er allemaal zullen zijn wanneer we terug komen. We hebben ze nu bijna 9 maanden niet gezien en ik kan niet wachten om mijn ouders en broertje stevig in mijn armen te houden.
Ik heb Koen en Luuk stiekem gesproken de afgelopen weken en wat dingen geregeld en ik hoop dat Jasper er blij van word. Nog nooit in mijn leven ben ik zo zeker geweest van iets of iemand als ik van Jasper ben en de afgelopen maanden hebben ons nog closer gemaakt dan de weken waar in ik voor hem heb gezorgd. Ik wil mijn leven met hem delen en ik ben van plan hem te vragen of hij met me wilt trouwen zodra we terug zijn.
Het was niet makkelijk om de ring te verstoppen voor hem die ik in Italië heb gekocht, maar uiteindelijk is het me gelukt. Ik kan niet wachten om hem voor altijd bij me te hebben en die ring voor altijd aan zijn vinger te zien.
De dag dat ik het ziekenhuis uit mocht zijn Vince en ik onze reis gaan plannen. Omdat we allebei eigenlijk nooit verder gingen dan de Ardennen was het voor ons allebei een hele omslag. We hebben van alles gezien en gedaan, maar vooral genoten van elkaar. Ik weet nu dat Vince de liefde van mijn leven is.
De maanden die we samen hebben doorgebracht hebben mij vooral laten beseffen dat de gevoelens die ik altijd voor Thomas heb gehad niet meer waren dan een hele hechte vriendschap. Ik weet nu pas hoe het voelt om echt verliefd te zijn op iemand, om echt van iemand te houden.
Vince helpt me met alles zodra ik het vraag, hij is mijn steun en toeverlaat en ik kan het hem niet vaak genoeg zeggen. Hij heeft mijn wereld op zijn kop gezet al die weken geleden op de camping, maar ik had niet beter kunnen wensen dat wat we nu samen hebben.
We zitten al twee dagen in de auto en we moeten nog ongeveer een uur voor we bij hun camping aan komen. Ik vind het fantastisch om Jozef en Tony weer te zien, maar stiekem vind ik het heel erg jammer dat mijn ouders en broertje pas morgen komen. Toen ik ze een paar dagen geleden belde vertelde ze dat we vandaag aan zouden komen zei pap dat ze vandaag nog iets moesten regelen voor ze naar België konden komen. Ik kan niet wachten om ze te zien.
Vince zet de auto op de parkeerplaats van de camping en zet hem uit. "We zijn er" zegt hij zacht "dat zie ik" zeg ik terug met een glimlach. Ik maak mijn gordel los en daarna die van hem "kom eens" zeg ik voor ik Vince op mijn schoot trek.
Het gaat wat stroef, maar uiteindelijk heb ik hem waar ik hem wil. Ik leg mijn op zijn wang en kijk hem strak aan "wat is er?" vraagt hij "niks, ik bedacht me dat dit ons laatste moment samen is en ik wil er nog even van genieten" zeg ik voor ik hem kus. Hij gaat er meteen op in en kust me terug "ik hou van je Vince."
We lopen hand in hand de camping op richting het meertje waar we altijd kamperen "wil je niet naar je ouders?" vraag ik "laten we ons moment samen nog heel even rekken" zegt hij. Hij neemt me mee naar het meertje en zodra we tussen de laatste bomen doorlopen laat Vince me los.
Ik kijk hem raar aan omdat hij me los laat, maar hij knikt met zijn hoofd naar de andere kant zodat ik daarheen kijk. Alle mensen van wie ik hou staan voor me naar me te glimlachen. Ik ren op ze af en vlieg allebei mijn vaders om hun nek om ze vervolgens heel stevig vast te houden. Mijn broertje volgt er gelijk achteraan "ik heb jullie zo gemist" zeg ik ze.
Ik knuffel ze allemaal. Max, Levi, Thomas, Jochem, Jasmijn, Joost, Sander, Martijn, Claire, Jozef, Tony, Liam, Renzo, Joris, Marjolein, Laura. Ze zijn er allemaal en ik heb moeite om mijn tranen in bedwang te houden wanneer ze me allemaal zeggen dat ze me gemist hebben en dat ze van me houden.
"Jasper?" hoor ik Vince vragen. Ik draai me om en zie hem in het midden van al onze vrienden en familie staan en naar me glimlachen. Hij zet een stap naar me toe, hij haalt een doosje uit zijn zak en gaat recht voor me op één knie zitten.
"Lieve Jasper, wil je met me trouwen?"
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen