Zodra ik terug kom van de puppies hoor ik Thomas en Roos hard tegen elkaar praten. Ik hoor mijn naam een aantal keer vallen, maar verder kan ik niet echt horen waar het over gaat. Ik zie Maya en Vince het water uit komen en wanneer Maya naast me gaat zitten komt Vince naast me staan "wat is er?" vraagt hij "dat weet ik niet ik kwam hier pas net aan en toen hoorde ik ze ruzie maken over mij." Hij knikt naar me "ik ga me even omkleden" zegt hij. Ik zie hoe hij naar de tent loopt en die dicht doet.
Ik loop naar de grote tafel en wil gaan zitten wanneer ik er tegen aan geduwd word. Ik draai me om en zie dat Roos vlak voor me staat. "Wie denk je wel niet dat je bent?" gilt ze "klootzak! Eerst mij slaan en dan denken dat je mijn vriendje af kan pakken!" Ik zucht "ik pak je vriendje niet af en ik heb je niet geslagen" maak ik haar nog eens duidelijk. "Je bent er voor gearresteerd toch?" zegt ze met een gemene grijns.
"Roos laat hem met rust" komt Thomas er tussen "bemoei je er niet mee Tho" zegt ze "het is Thomas" zegt hij wat haar nog bozer maakt "ik snap jou niet" zegt ze "als hij je zo noemt dan vind je het prima, maar als ik het door corrigeer je me" zegt ze "hij is mijn beste vriend" zegt Thomas "en zelfs jij kan daar niks aan veranderen."
Na haar toneelspel met Thomas draait ze zich weer om naar mij. "Ik hoop dat je het leuk vind met die Belg. Hij kon trouwens zijn handen niet van me af houden net" grijnst Roos. Wat mij laat lachen "sure tulp, Vince kan echt wel wat beters krijgen dan jij" lach ik "ja jou zeker?" zegt ze.
Ik haal mijn schouders op en breng mijn lippen naar haar oor. "Zelfs jou vriendje vond mij beter dan jou met je neppe lippen" zeg ik. Zodra ik me terug trek is haar gezicht rood "dat je het maar even weet tulp" grijns ik. Voor ik met mijn ogen kan knipperen heeft Roos haar nagels in me gezet. Er gaat een pijnscheut door mijn wang heen en ik weet dat ze mijn huid heeft open gekrast.
Ik duw haar harder van me af dan de bedoeling was waardoor ze achter over valt en hard naar Thomas begint te roepen die zich naar mij heeft gehaast om naar mijn wang te kijken "gaat het?" vraagt hij zacht. Ik knik en beetje zonder mijn ogen van Roos te halen."Klootzak, gelukkig is Lukas niet zo dom om met je om te gaan" zegt ze "hoe bedoel je dat?" vraag ik. Het maakt me een beetje in de war dat ze Lukas erbij betrekt, maar ik gebruik alles wat ik kan om haar te irriteren "want de laatste keer dat hij bij mij in bed lag vond hij het geweldig net als Thomas trouwens."
Roos krimpt in elkaar bij mijn worden en pakt me nog eens vast. "Ik ga nog een keer aangifte doen" zegt ze. "Je hebt alles al verpest dus ga je gang. Dan heb ik een rede om hier te blijven" zeg ik wanneer ik naar Vince kijk wat extra tijd hier doorbrengen lijkt me niet zo erg.
"Ik wil dat je me los laat tulp" zegt ik tegen Roos die me nog steeds vast heeft "noem me niet zo!" gilt ze "maar het past veel beter bij je" zeg ik "rozen zijn mooi. En jij bent alles behalve dat." Ze haalt nog eens uit en slaat me nu op dezelfde wang als waar de krassen staan. Fuck dat doet zeer. Ik breng mijn hand er naartoe en kijkt naar Roos.
"Dit is nu de tweede keer dat je me slaat tulp" zeg ik "ik denk dat het verstandig is als je je spullen pakt en vertrekt" zeg ik waarop ze lacht "ik ga niet weg zonder Thomas" zegt ze "ik ga niet mee, je bent een trut" zegt hij "en wat bedoeld Jasper met de tweede keer dat je hem slaat?" vraagt hij erachter aan. Ze kijkt van mij naar Thomas "niks." Ik draai me naar Thomas en kijk naar hem "ze heeft me vorige week geslagen op school" zeg ik.
Thomas verstijft wanneer ik klaar ben met praten "wat?" fluistert hij. Ik haal mijn schouders op "het maakt nu niet meer uit hè" zeg ik. Ik kijk naar Roos die naar ons staat te kijken "zie je nu wat ik bedoel Thomas?" zegt ze "hij hangt altijd de zielen poot uit. Alleen maar om jou aandacht te krijgen."
"Ik hoef zijn aandacht niet" zeg ik terwijl ik naar Vince kijk "zolang hij me die maar geeft" zeg ik. Vince knikt en lacht naar me "met alle plezier Jasper" zegt hij. Thomas kijkt van Vince naar mij en glimlacht naar me "het spijt me dat ik een klootzak was" zegt hij. Ik pak zijn hand en knijp er een keer in "het is al goed Tho" zeg ik.
"Laat mijn vriendje los" gilt Roos wanneer ze me nog eens slaat. Nog harder dan net en weer op mijn wang. "Auw" mompel ik. Ik zie Vince op me af komen en Roos weg duwen. Hij pakt mijn gezicht vast en kijkt naar mijn wang "we moeten dit schoonmaken, kom" zegt hij wanneer hij me bij Roos weg trekt me mee het bos in neemt.
"Ja ren maar weg mietjes" gilt ze. Vince stopt met lopen "wacht hier maar even op me" zegt hij. Hij laat me los en loopt terug naar Roos. Hij loopt tot hij voor haar staat en tilt haar vervolgens op. Hij loopt met haar het meer in en laat haar vallen wanneer het diep genoeg is "zo ga maar even afkoelen" zegt hij. Hij loopt het water uit en komt terug mijn kant op "kom."
Ik pak zijn hand vast en loop met hem mee naar het huisje waar hij normaal woont. Mijn vader zit nog op dezelfde plek als vanmorgen en springt op wanneer hij ons ziet lopen "Jezus Jasper, wat is er met jou gebeurd?" vraagt hij wanneer hij mijn wang goed bekijkt "tulp" zeg ik. Net alsof dat alles verklaard "ik denk dat ik maar even bij het meer ga kijken" zegt Max terwijl hij op staat. Levi en Jozef gaan met hem mee. Pap loopt achter mij en Vince aan het huis in.
"Wat is er gebeurd" vraagt hij ze, AUW!" roep ik wanneer mijn wang nog harder begint te prikken "sorry" mompelt Vince "maar ik moet het ontsmetten." Ik knik en focus me weer op mijn vader "ze had ruzie met Thomas en toen flipte ze tegen mij" zeg ik "ik heb haar geduwd pap" zeg ik terwijl ik mijn hoofd laat hangen. "Je had groot gelijk Jasper" zegt Vince "nee ik raak geen vrouwen aan" zeg ik "zelfs niet als het een monster is."
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen