Hij hing op! Dat heeft hij nog nooit gedaan. Ik bel hem nog eens, maar krijg gelijk zijn voicemail. Dan maar appen. Hij kan dit niet zomaar negeren. Ik typ een bericht en druk op verzenden. Nu maar wachten tot hij wat terug stuurt. Al snel gaat mijn telefoon af en kijk ik wie het is.
Jasper: doe geen moeite om hierheen te komen, ik weet toch al wat er uit komt.
Zou hij hiermee bedoelen dat het waar is en hij me echt leuk vind? Ik weet het vrij zeker nu, maar ik wil het van hem horen. Ik wil het uit zijn mond horen zodat er geen misverstanden kunnen zijn.
Ik: dus het is waar?
Jasper: dat zei ik niet
Verdomme wat een antwoord, hier kan ik toch niks mee?
Ik: je ontkent het ook niet Jas.
Jasper: Jezus hoe is het Sherlock Holmes
ugh ik haat Sherlock Holmes en dat weet hij best
Ik: Nee ik ben meer detective Monk
stuur ik terug. Hem vind ik wel leuk met zijn rare trekjes.Jasper: ugh, die is lelijk
Ik: serieus?
Jasper: ja, vind jij hem knap dan?
Ik: nee, maar ik kijk niet naar mannen
Jasper: ook niet naar mij?
de vorige keer toen je naakt voor mijn neus stond keek ik niet, nou ja misschien een heel klein beetje toen jij niet keek.
Ik: misschien maak ik voor jou een uitzondering
Jezus Thomas, je bent hartstikke hetero, stop met flirten!
Jasper: het is een begin
Ik: op één voorwaarde
Jasper: en dat is?
Ik: vertel me de waarheid.
Jasper: dat heb ik net gedaan
Nee dat deed je niet, maar dat ga ik niet sturenIk: we weten allebei dat je loog
Jasper: als je het zo zeker weet, waarom vraag je het mij dan nog?
Ik: omdat ik wil dat jij bevestigd wat ik denk.
Jasper: en wat denk je dan?
Ineens schiet het ontbijt en de lunch door mijn hoofd. Dus ik besluit hem nog even de sparen en het daar over te hebben.
Ik: dat ik je nog niet bedankt heb voor de lekkere boterhammen van vandaag. Dus bij deze
Jasper: graag gedaan ;-)
Jasper: ik ga slapen. Welterusten <3
Hij gaat meteen offline. Ik nog eens naar dat laatste bericht. Dat hartje is nieuw en ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Ergens vind ik het wel lief. Ik besluit maar te gaan slapen en morgen vroeg naar hem toe te gaan. Dan is het morgen avond opgelost en kunnen we met z'n alle naar Lapei.
Zaterdag ochtend is het. Half tien om precies te zijn. Ik heb mijn wekker gezet op de zaterdag omdat ik op tijd naar Jasper wil. Ergens ben ik een beetje zenuwachtig voor wat er gaat gebeuren. Ik trek wat kleren aan en loop naar beneden. "Zo jij ziet er vrolijk uit" zegt Jasmijn "heb je een slechte dag?" vraagt ze "nee hoezo?" vraag ik "was de kleur in je kast op?" gaat ze verder. Ik kijk naar beneden en zie dat ik helemaal in het zwart ben "de kleur van me ziel" zeg ik haar voor ik me omdraai en terug naar boven loop. Ik hou van zwart, maar je kan het ook overdrijven.
Ik trek het shirt uit en pak een blauwe. Hij zit vrij strak bij mijn armen. Tegen de tijd dat ik beneden ben doet hij een beetje zeer "dat is sexy" zegt mijn zusje "hij zit te strak" klaag ik "hij staat je goed. Als je er goed uit ziet mag je er best mee pronken" zegt ze "doe jij dat ook bij Maikel" vraag ik "hij ziet me niet staan" zegt ze zacht "dan is hij blind" zeg ik "je bent een mooie meid Jas en elke kerel die dat niet ziet is een blinde" zeg ik.
Ze glimlacht naar me "wat ga je eigenlijk doen?" vraagt ze "ik ga zo naar Jasper" zeg ik "ben je al wat wijzer" vraagt ze zacht "denk je echt dat hij me leuk vind Jas?" vraag ik waarop ze knikt "niet zeggen dat ik dit gezegd heb, maar hij heeft het me soort van verteld" zegt ze "dus ja ik ben er vrij zeker van" ik zucht "wat moet ik hier nou mee Jasmijn, straks kost het me onze vriendschap" zeg ik.
"Dat hoeft toch niet Tho" zegt ze "alleen Jasper mag me zo noemen" zeg ik. Ze houdt zich stil en grijnst "wat?" vraag ik "niks" zegt ze "ik ga naar Linde, later" ze staat op en loopt de keuken uit. Ik pak een broodje en leg er wat ham op. Als ik een hap neem proef ik dat die van Jasper van gister lekkerder waren.
Ik zit op mijn fiets naar zijn huis. Gelukkig wonen ze niet zo ver weg dus hoef ik niet ver te fietsen. Als ik er bijna ben kom ik Luuk tegen "hey Thomas, jij gaat zeker naar Jasper?" Ik knik "hij is thuis toch?" Luuk glimlacht "ja, maar Thomas wees alsjeblieft niet te hard voor hem" zegt Luuk. "Waarom blijft iedereen dat toch tegen me zeggen" mompel ik "je weet het zelf nog niet jongen, maar jij bent een hartenbreker" zegt Luuk "net als je vader vroeger die was ook zo en hij wist het zelf niet eens." Hij glimlacht bij de herinnering.
Misschien nog een klein dingetje dat jullie nog niet van mij weten. Mijn vaders hebben een draagmoeder gevonden die ons alle drie het leven heeft gegeven. Ik lijk ontzettend veel op mij vader Max. Terwijl Jochem heel veel op Levi lijkt en jasmijn lijkt het meest op onze moeder. We hebben alle drie nog contact met haar en zien haar regelmatig wat ik stiekem erg leuk vind.
Ik zet mijn fiets bij het huis neer en loop naar binnen. "Hey Koen, is Jasper op zijn kamer" vraag ik. "Ja kom eens even zitten, we gaan eerst koffie drinken" zegt hij "als je gaat zeggen dat ik hem niet te hard aan moet pakken dan ga ik gillen" zeg ik. Koen lacht "nee jongen ik wil gewoon koffie drinken" zegt hij.
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen