Ik stoot me diep bij hem naar binnen wanneer hij hard aan zijn pik trekt tot hij kreunt dat hij klaar komt. Ik trek me uit hem terug en spuit mijn zaad over zijn buik. Ik laat me naast hem op het bed vallen en kijk hem onderzoekend aan "gaat het?" Ik weet dat hij liegt wanneer hij "ja" zegt, maar ik besluit er voor nu even niks van te zeggen. Ik sta op van het bed en zoek mijn boxer zodat ik hem aan kan trekken "ik zal even iets halen om ons schoon te maken."
Ik trek het gordijn open en trek hem meteen van schrik weer dicht "Euh Jasper?" vraag ik als ik me naar hem omdraai "ja?" vraagt hij "ik denk dat we een probleem hebben" zeg ik. Ik doe zijn boxer voor hem aan en sla de deken over hem heen. De zuster moet straks maar een schone brengen. Ik haal diep adem en trek het gordijn weer open.
De eerste die ik zie is Koen. Hij heeft een mega enge grijns op zijn gezicht. Mijn vader kijkt van mij naar Jasper die zich onder zijn deken heeft verstopt zie ik wanneer ik me naar hem omdraai. Hoe bedoel je we doen het samen? Lekker bezig Jasper. Thomas, Liam, Maikel en zelfs Claire staan naar me te kijken en ik ben me ervan bewust hoe ik erbij sta in mijn boxer "fuck!"
Ik kijk naar Koen "jij hebt je revenge al gehad dus ik wil niks van jou horen" zeg ik voor hij iets kan zeggen. Zijn glimlach word groter wanneer hij naar Luuk kijkt. Luuk kijkt naar Koen "dat kan ik niet maken schat" zegt hij "wij zijn één, maar ik weet zeker dat Jozef of Max wel iets leuks weet" grijnst hij.
"Op een oude fiets moet je het leren en op een jonge fiets moet je crossen jongen" grijnst Sander waarop iedereen begint te lachen. Mijn vader haalt zijn schouders op en kijkt van mjj naar Sander "af en toe heb je een onderhoudsbeurt nodig" zegt hij waarop ze nog harder lachen "pap!" roep ik.
Ik raap mijn kleren op en trek mijn broek aan zodat ik een washandje kan pakken voor Jasper, die overigens nog steeds onder zijn deken ligt. "Jasper? kom eens onder die deken uit" zegt Koen. Ik zie Jasper voorzichtig zijn deken optillen en zijn gezicht tevoorschijn komen "kijk de R van rooie kop zit ook weer in de maand" lacht Joost waarop ze nog een keer allemaal lachen.
"Oke oke het is genoeg nu" zeg ik "laat die arme jongen met rust. Hij moet rusten." Mijn vader begint te lachen "volgens mij was het de bedoeling dat hij zou rusten als wij in de rechtbank waren" zegt hij. Ik knik "ik weet het pap, maar hij smeekte me en ik kon het niet weerstaan" zeg ik waarop Jasper een geluid produceert waarvan ik nog harder in de lach schiet "je liegt Vince" roept hij "ja dat weet ik. Dan had je me maar niet alleen moeten laten staan net" zeg ik hem.
Ik pak een nat washandje en loop ermee naar Jasper die nog steeds in zijn bed ligt "vijf minuten mensen dan kunnen jullie ons weer belachelijk maken" zeg ik voor ik het gordijn weer dicht trek. Ik haal de deken van hem af en maak zijn buik schoon. Ik pak een schoon shirt en hij trekt hem over zijn hoofd "dank je wel" fluistert hij. Ik druk een kus op zijn lippen "ben je er klaar voor?" hij knikt en dus doe ik het gordijn weer open.
Ze staan nog steeds allemaal met hetzelfde gezicht naar ons te kijken "ik word er een beetje bang van" mompel ik tegen Jasper "ik ook." Hij schraapt zijn keel "dus hoe was het?" vraagt Jasper aan zijn vader "vast niet zo wild als hier" zegt Luuk "hoe lang staan jullie hier al?" vraag ik "dit is zo goed" kreunt Koen "stelletje viezerikken" mompel ik "hebben jullie nog nooit gehoord van privacy?"
Mijn vader begint te lachen "we hebben echt een paar keer geroepen jongen" zegt hij "wij kunnen er niks aan doen dat jullie heupen zo hard ketsen dat je niks hoort" zegt hij met een grijns "PAP!" gil ik "hou op!" Ik laat me bij Jasper op zijn bed vallen en leg mijn handen in mijn hoofd. Jasper wrijft over mijn rug " wij krijgen onze wraak nog wel Vince" zegt hij met een knipoog.
"Maar goed hoe was het?" vraagt Jasper aan zijn vader "we hebben gewonnen jongen" zegt hij "ze is op alles schuldig bevonden en was onaangenaam verrast toen haar man tegen haar getuigde" verteld hij "ze moet nog een boete betalen van €200.000 euro dus jij hoeft voorlopig niet te werken" zegt hij.
Hij draait zich naar mij en pakt mijn hand "we kunnen gaan reizen Vince" zegt hij "samen" waarop mijn gezicht bijna door midden scheurt door de glimlach die erop staat. Ik druk een kus op zijn lippen "ik kan niet wachten." We gaan zo in elkaar op dat ik pas merk dat de andere er zijn wanneer Sander begint te lachen "ik denk dat we ze even duidelijk moeten maken dat wij hier zijn voor ze weer gaan amandel tennissen" zegt hij "je bent het nog steeds niet verleerd hè" vraagt Max hem "nee dat gaat er nooit meer uit Max" zegt Sander.
We kletsen met onze vaders en vrienden tot ze naar huis gestuurd worden door de verpleegkundige omdat ze te druk zijn. Schijnbaar heeft er iemand in de kamer naast ons geklaagd. Ze knuffelen Jasper allemaal en vertrekken naar huis. Met z'n tweeën blijven we achter in de kamer en genieten we van de rust die er nu hangt. Jasper kruipt tegen me aan en legt zijn arm en been over me heen "dit is één van de beste dagen van mijn leven" zegt hij "er gaan nog veel betere komen Jasper" zeg ik voor ik hem een lange rustige hete zoen op zijn mond druk.
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen