Ik lig wakker in mijn bed, het is maandag ochtend en ik moet zeggen dat ik deze nacht echt verschrikkelijk heb geslapen. Over een uur gaat mijn wekker en ik kijk er enorm tegenop om naar school te gaan. Vince ligt naast me nog te slapen. Hij heeft zich tegen me aan genesteld en mompelt af en toe iets in zijn slaap.
"Het komt wel goed jas" mompelt hij. Ik zie een oog half open gaan en naar me kijken "maak je niet te druk oké?" hij legt een arm over mijn buik en legt zijn hoofd op mijn borst "ik ben gewoon ontzettend zenuwachtig" zeg ik zacht "dat weet ik, maar het komt wel goed" zegt hij. Ik doe mijn ogen dicht en probeer aan andere dingen te denken dan school.
Ik word wakker van Vince die in mijn oor bijt "wakker worden" zucht hij "de hele nacht ben je wakker en nu slaap je." Ik doe mijn ogen open en kijk naar hem "sorry" zeg ik. Ik trek hem naar me toe en kus hem "ugh niet doen ik heb last van een vieze ochtend adem" mompelt hij. Ik laat mijn tong langs zijn lippen gaan en lok die van hem naar buiten. "mmm" komt er uit mijn mond "je smaakt lekker" zeg ik wanneer ik hem los laat.
Vince zit al aan zijn ontbijt wanneer ik de keuken in loop "is het ver naar je school?" vraagt hij "nee 10 minuten" vertel ik "ik breng je weg" zegt hij "en ik kom je halen". Ik kijk naar hem "maar je weet de weg helemaal niet" zeg ik "nee Koen gaat met me mee. De pup moet ook naar buiten" zegt hij "leuk" zeg ik.
We staan bij de poort en ik draai me om naar Vince en mijn vader "ik heb geen zin om te gaan" zeur ik. Vince trekt me in een knuffel "het komt wel goed. Ik zie je vanmiddag oke" zegt hij in mijn oor "oke" zeg ik voor ik me van hem los maak en een kus op zijn lippen druk. Ik draai me om en loop de hel binnen.
Het eerste wat me opvalt is dat mijn kluisje weer normaal is. De stift is er af gehaald waardoor ik me al iets beter voel, maar daar duurt niet zo lang. Wanneer ik mijn kluisje open maak word ik er hard tegen aan geduwd "je moet je handen thuis houden flikker" zegt iemand in mijn oor. Ik wordt in mijn nek vast gehouden dus ik kan niet zien wie het is "hey blijf van hem af!"
Ik herken de stem van Thomas die aan komt rennen "waarom?" vraagt degene die me vast heeft "omdat hij niks heeft gedaan" zegt Thomas. Zodra hij bij me is trekt hij de jongen van me af en kan ik weer normaal adem halen. Ik draai me om en zie Thomas boven op Leslie zitten. Hij houdt zijn handen vast en sist in zijn gezicht "als ik je nog een keer bij Jasper in de buurt zie maak ik je af. Heb je dat begrepen?" vraagt hij waarop Leslie knikt.
Thomas gaat van hem af en Leslie komt van de grond af. Hij kijkt van Thomas naar mij "ik begrijp niet waarom je het voor die nicht opneemt" zegt Leslie "omdat hij niks heeft gedaan" zegt Thomas "Roos heeft alles gelogen" zegt hij tegen Leslie "zij is degene die hem sloeg en vervolgens krijgt Jasper alle shit over zich heen." Leslie draait zich zonder nog iets te zeggen om en loopt weg.
"Gaat het?" vraagt Thomas. Mijn hoofd hangt naar beneden "ja" zeg ik zacht. Thomas tilt mijn kin op en laat me naar hem kijken "het spijt me dat ik te laat was" zegt hij "ik had kunnen weten dat er mensen zijn die haar geloven." Ik knik "ik ga naar de les" zeg ik niet in de stemming om naar de kantine te gaan. Ik heb er geen zin in dat er nog meer mensen lelijk gaan doen.
Thomas gaat mee naar het lokaal omdat we dezelfde lessen hebben vandaag. Het enige verschil is dat hij vanmorgen al getraind heeft en ik niet. "Coach vroeg naar je" zegt hij alsof hij weet waar ik aan denk "waarom?" vraag ik "hij vroeg of ik je wilde vertellen dat hij je nog wilt zien vandaag" zegt Thomas.
Zodra ik binnen kom vraagt de leraar hoe het met me gaat. Ik mompel een goed en ga naast Thomas op mijn plek zitten. Al snel daarna gaat de bel en komt de rest van de klas binnen druppelen. Ze staren me allemaal aan voor ze gaan zitten en praten zacht met elkaar over mij "ik hoor jullie" mompel ik. Thomas legt zijn hand op mijn arm en knijpt er even in.
"Dames en heren even stil allemaal!" roept de leraar door de klas "ik weet dat jullie willen roddelen over Jasper en zijn terugkeer op school, maar dat is nergens voor nodig. Ik stel voor dat jullie die jongen met rust laten en je op je eigen concentreert" zegt hij. Hij kijkt even naar mij en begint dan eindelijk zijn les.
Bij het volgende uur word ik uit het lokaal gehaald door de directeur. De hele klas kijkt naar me wanneer ik mijn spullen in mijn tas stop en de tas over mijn schouder hang. "Ik kom je zometeen opzoeken" zegt Thomas waarop ik knik.
Ik loop het lokaal uit en ga naar het kantoor van de directeur. Jammer genoeg is zijn kantoor niet zo ver weg dus ben ik er veel te snel. Ik loop op mijn gemak wanneer ik daar aan kom. Ik zie dat er twee agenten naast de deur op de gang staan "meneer Wouters?" zegt één van de agenten "ja?" zeg ik zacht.
De agent doet de deur open en laat me naar binnen. Ik loop door de deur naar binnen en zie dat de directeur op staat "Jasper, ga zitten" zegt hij. Ik kijk naar de stoel die hij aanwijst en zie mijn vader zitten. Hij glimlacht naar me en kijkt vervolgens met een serieuze blik naar mijn directeur.
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen