Toen ik bij Roos aanbelde had ik niet verwacht dat haar hele familie binnen zou zitten. Ze was verbaasd dat ik aan de deur stond en vroeg me binnen te komen. Als ze toen had gezegd dat dat huis vol zat was ik er vandoor gegaan. Ik zit hier nu al een uur en ik kan alleen maar aan Jasper denken.
"Tho?" vraagt Roos "Tho? waar zit je toch met je hoofd?" Ze kijkt naar me "het is Thomas" zeg ik haar waardoor ze een wenkbrauw optrekt "Jasper noemt je Tho" zegt ze "ja en hij is de enigste die dat mag" zeg ik zonder na te denken. Haar lippen gaan strak op elkaar en voor ze iets kan zeggen sta ik op "ik moet gaan, ik zie je vanavond oke" ze knikt en ik loop zo snel mogelijk dat kippenhok uit.
Zodra ik buiten sta overvalt de stilte en rust me en ik vind het heerlijk. Ik stap op mijn fiets en ga richting huis. "hoi pap, wat eten we?" vraag ik zodra ik binnen kom "Max is broodjes shoarma gaan halen" zegt hij "lekker. Dan ga ik alvast even douchen voor hij terug komt."
Het water klettert over mijn hoofd heen naar beneden. Ik laat me met mijn rug tegen de muur leunen en doe mijn ogen dicht. Mijn hoofd is bij Roos en hoe ze van de week onder me lag te hijgen en te kreunen. Ik voel mezelf hard worden zodra ik haar voor me zie. Ik leg mijn hand om me heen en trek de voorhuid een klein stukje naar achter wat ervoor zorgt dat ik mijn adem in hou.
Ik zie haar voor me voorover gebukt over de tafel met haar kont in de lucht. Ik heb haar donkere haar vast met één hand terwijl ik van achter in haar stoot. Ze hijgt en kreunt mijn naam en vraagt me haar in haar kont te nemen. Ze geeft me een fles glijmiddel aan en ik smeer het over haar uit voor ik me bij haar naar binnen duw.
Mijn hand gaat strakker rond mijn pik "dit is zo strak" kreun ik in mijn gedachte. Ik neem haar diep maar wel voorzichtig ik wil haar geen pijn doen.
"Harder Tho!" Dat haalt me uit mijn roes "Jasper? Fuck wat doe jij hier?" vraag ik. "Neem me harder" kreunt hij. Ik kijk naar beneden en zie dat ik tot aan mijn ballen in zijn kont zit. "Toe nou Tho, neuk me harder" smeekt hij. Ik zie dat ik zijn haar vast heb zijn hoofd is naar mij gedraaid. Er ligt een blik in zijn ogen die ik nog nooit gezien heb.
Ik besluit door te gaan en duw me steeds harder bij hem naar binnen. Ik kijk hoe hij zichzelf aftrekt en af en toe met zijn piercing speelt "fuck ik ben gek op die piercing" kreun ik. "Harder Tho!" Ik beuk me nog harder in hem en dan roept hij dat hij klaar komt.
Ik voel mezelf ook klaarkomen in mijn hand onder de douche. Ik probeer op adem te komen en was me nog even. Fuck ik kwam net klaar door mijn beste vriend en zijn verdomde piercing. Ik zet de douche uit, droog me af en trek wat kleren aan. Ik kijk na het eten wel wat ik voor vanavond aan doe.
Wanneer ik beneden kom zit iedereen al aan tafel "dus" begint Jochem "welke piercing?" hij grijnst naar me "huh?" vraag ik "je had het onder de douche over een piercing" zegt hij. Hij probeert zijn lach in te houden wat niet al te best lukt "shit zei ik dat hard op?" Iedereen aan tafel knikt "niks" mompel ik.
"Dus wat gaan jullie doen vanavond?" vraagt mijn vader "ik ga naar Lapei met de jongens" zeg ik "ik ga naar Linde" zegt Jasmijn "Martijn komt na het eten hierheen" zegt Jochem. Mijn vader knikt "Joost en Sander komen borrelen vanavond dus dat kan wel eens laat worden" zegt hij.
"Jasmijn? Wil je een shirt voor me uitzoeken?" vraag ik "ja, maar wel snel ik moet zo gaan" zegt ze. Ze loopt mijn kamer in naar mijn kast en kijkt even voor ze me een shirt toe gooit. Het is een groene "deze zegt ze "past mooi bij al dat zwart" ik trek het shirt aan en laat het haar zien "perfect" ze loopt mijn kamer uit en laat me alleen.
Ik bel Jasper op om te zien hoe laat hij weg gaat
Ik: hey
Jasper: hey
Ik: hoe laat ga je weg?
Jasper: je kunt ook eerst hierheen komen. Dan drinken we hier nog wat
Ik: ben er over 10 minuten
Ik hang op en loop de trap af "ik ga naar Jasper" zeg ik "veel plezier jongen" zegt hij. Ik zwaai nog even en loop de deur uit naar mijn vriend. Je weet wel die ene die verliefd op me is en door wie ik klaar kwam in de douche.
Het bier staat al voor me klaar als ik er aan kom "help jezelf" zegt Jasper "waar is iedereen?" vraag ik als ik om me heen kijk "je vader belde net of ze ook kwamen borrelen" dus daar zijn ze heen. En maikel is op zijn kamer" zegt hij. Dat betekend dat we deze kamer voor onszelf hebben.
Ik ga naast hem op de bank zitten en neem nog een slok "ik wil ook een piercing" floep ik eruit "wat?" vraagt hij "ik wil ook een piercing" zeg ik "ja ik hoorde je wel" zegt hij "maar waarom?" Ik haal diep adem "omdat ik er al de hele dag aan denk hoe geil ik dat ding vind" mompel ik.
"Wacht!" Hij draait zich verder naar me toe "jij denkt al de hele dag aan mijn pik?" vraagt hij "nee aan de piercing" zeg ik "ja die in mijn pik zit" grijnst hij. Hij zet zijn bier neer op tafel staat op en gaat voor me staan. Zijn kruis bijna in mijn gezicht.
Hij maakt zijn broek open en trekt hem een stukje naar beneden. Hij draagt geen boxer zie ik. "Kijk maar" zegt hij "het kan me geen fuck meer schelen dat ik een stijve van je krijg." Mijn oog valt op het metaal wat glinstert en automatisch gaat mijn hand er naartoe.
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen