De hele week lig ik nog in het ziekenhuis. Af en toe krijg ik last van hele erge hoofdpijnen. De arts zegt dat het over gaat wanneer mijn schedel geneest. De klap die Roos heeft gegeven was zo hard dat ze me dood had kunnen slaan. Het idee dat ze tot zoiets in staat is maakt me bang. Pap vertelde dat ze in een cel zit en dat er een rechtzaak komt.
Lucy is ook gevonden, ook zij zit in een cel voor brandstichting en blijkbaar heeft ze nog veel meer op haar geweten. Pap heeft er samen met zijn advocaten een hele zaak van gemaakt. Lucy en Roos hebben geen schijn van kans. Hij zei dat de school inmiddels voor een schikking heeft gekozen waar ze overigens zelf mee kwamen, omdat de directie vind dat ze mij onterecht geschorst hebben en vervolgens niet genoeg beschermd tegen de andere die me lastig vielen.
De afgelopen week heeft Thomas verteld wat ik allemaal gemist heb. Lukas is geschorst. Blijkbaar heeft hij Roos beschermd omdat ze hem chanteerde. Thomas zit niet meer bij het zwemteam, omdat hij niet met mensen om wilt gaan die mij zo behandeld hebben en omdat er niet meer in zit is hij ook gestopt. Renzo en Laura zijn inmiddels een ding en Joris vertelde dat hij op mannen valt wat ik eigenlijk stiekem wel wist, maar dat heb ik niet gezegd.
Vince is de hele week niet bij me weg geweest. Hij zit naast me op mijn bed met een boek in zijn hand. We hebben veel gepraat samen en besloten dat we het samen gaan proberen dus wij zijn nu ook een ding denk ik. Toen ik Thomas vroeg hoe het met Marjolein was afgelopen zei hij dat het niks zou worden tussen hun. Marjolein gaat naar Engeland om daar te studeren dus hebben ze besloten vrienden te blijven.
Iedereen is inmiddels langs geweest. Joost en Sander met hun kinderen. Claire nam zelfs haar vriendje mee zodat ik hem kon ontmoeten. Ik geloof dat hij het nogal spannend vond wat ik wel weer grappig vind. Jozef en Anthony zijn ook geweest samen met Liam. Maar omdat ze het park runnen konden ze maar één nacht blijven. Joris zit bijna dagelijks aan mijn bed samen met Renzo en Laura. Marjolein komt af en toe met Thomas mee. Zelfs de directeur van school is langs geweest met de coach van het zwemteam.
Maar het leukste vond ik dat pap binnen kwam met een grote tas onder zijn arm en dat hij Hummer mee naar binnen had gesmokkeld. Hij liet hem los op mijn bed en meteen begon hij te plassen waardoor ik zo hard in de lach schoot dat er een verpleegkundige binnen kwam lopen om te kijken waar het lawaai vandaan kwam. Ze gaf mijn vader een standje omdat hij Hummer mee had genomen, maar zei dat ze niks verder zou vertellen.
De arts zei dat ze vandaag nog een scan gaan maken van mijn hoofd en als alles goed is mag ik naar huis. Maar ik moest wel beloven dat ik het voorlopig rustig aan doe. Toen ik vertelde dat ik met Vince mee ga naar hun camping om daar verder te herstellen vond hij het een goed idee. En dat is waar ik nu ben.
Ik lig te wachten tot ze me komen halen, maar dat wachten duurt altijd zo lang "ik wil naar huis" mopper ik "even geduld nog" zegt Vince "ze komen je vast zometeen halen." Hij gaat verder in zijn boek wanneer ik me tegen hem aan nestel. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en mijn hand op zijn buik. Ik draai figuurtjes met mijn vingers waardoor mijn hand steeds lager gaat.
Vince legt zijn hand op de mijne zodat ik me niet meer kan bewegen "niet doen" hij laat me los en gaat verder in zijn boek. Ik beweeg mijn hoofd hoger zodat ik bij zijn nek kan waar ik zacht een aantal kusjes druk. Mijn hand gaat verder met waar hij mee bezig was voor Vince me tegen hield. Hij gromt wat mij laat lachen.
Ik besluit te kijken hoe ver hij me laat gaan. Ik laat mijn hand onder zijn shirt glijden om zijn blote huid te voelen. Ik volg de lijnen van zijn blokjes tot ik bij zijn broek kom, ik laat een vinger zijn broek in gaan en voel aan de rand van zijn boxer. Ik weet dat hij vandaag een zwarte aan heeft die hem ontzettend sexy staat.
Ik friemel aan zijn knoop tot ik hem los krijg. De rits gaat open zodat ik mijn hand in zijn broek kan laten gaan "Jasper" zegt hij zacht. Ik lik van zijn oor tot aan zijn kin en weer terug naar zijn oor waar ik zacht op zijn huid zuig. Zodra ik hem los laat zie ik dat er een mooie rode plek ontstaat. Ik druk er nog een kus op en lik me weer terug naar zijn kin.
Mijn hand gaat zijn boxer is waar ik zijn hard geworden pik voel. Zodra ik hem zacht vast pak gooit hij zijn boek op de grond en draait zijn hoofd naar me toe zodat hij me kan kussen "je bent verschrikkelijk" zegt hij "ik weet het" zeg ik, maar ik ga gewoon verder met wat ik aan het doen ben. Ik pak hem iets steviger vast en trek zijn voorhuid langs zijn schacht naar beneden om hem vervolgens weer omhoog te brengen. Hij hijgt zacht in mijn mond wanneer onze tongen met elkaar spelen.
Ik geniet er intens van dat ik hem zo kan laten genieten. Ik voel zijn handen over mijn lichaam gaan "je maakt me gek" hijgt hij zacht. Ik lach naar hem "dan zal ik stoppen" zeg ik wanneer ik zijn pik langzaam los laat. Hij pakt mijn hand en legt mijn vingers er terug omheen "nee, ga alsjeblieft door." Ik beweeg mijn hand nu wat sneller waardoor hij een zachte kreun niet kan bedwingen.
Ik kijk naar zijn gezicht en hij naar het mijne. Zijn pupillen zijn zo groot dat je bijna de kleur niet meer kan zien. Zijn mond staat een stukje open en er ligt een kleine frons op zijn voorhoofd. Hij ziet er prachtig uit nu en ik besef me dat deze man helemaal van mij is. "ik ben gek op je" zeg ik waardoor hij me zacht kust "ik heb er zo lang op gewacht om je dat te horen zeggen" zegt hij.
Hij legt zijn hand op de mijne en beweegt mee met mijn bewegingen waardoor we hem nu samen aftrekken "dit is zo geil" zeg ik zacht "ik ga komen" hijgt hij. Hij drukt zijn lippen hard op de mijne en werkt zijn tong mijn mond in. Ik vang zijn kreunen op wanneer hij klaarkomt. Hij laat mijn hand los en haalt hem van zijn pik af om hem naar zijn mond te brengen. Hij drukt er een kus op en glimlacht naar me "magische handen heb je."
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen