Zodra ik mijn ogen open doe weet ik waar ik ben. In Jasper zijn bed. Mijn ogen gaan van de lege plek naast me naar zijn bureau waar een bord staat. Ik weet zeker dat die er gister nog niet stond. Ik stap uit bed en negeer de knallende koppijn die door mijn hoofd schiet zodra ik recht sta.
Ik trek mijn kleren aan en ga naar beneden, maar daar vind ik Jasper niet en dus loop ik weer naar boven. Ik hoor de douche lopen dus doe ik de deur open "ben je hier Jasper?" vraag ik "ja" zegt hij "vind je het erg als ik binnenkom?" Ik zie zijn hoofd langs het gordijn naar me kijken "je bent er al hè" zegt hij.
Ik besluit me van de domme te houden over gister om zijn reactie te peilen "Jasper? Wat is er gister gebeurd?"vraag ik "wat weet je nog?" vraagt hij "dat we bij Lapei waren en dat je met Lukas stond te dansen. Roos was er" zeg ik. "Is dat alles?" vraagt hij waarop ik knik "ik had verwacht bij Roos wakker te worden en niet in jou bed" zeg ik.
Natuurlijk weet ik alles nog, maar ik ben in de war. Ik heb hem gister gesmeekt me te kussen en doen hij eindelijk deed wat ik vroeg en ik genoot van zijn lippen en handen stopte hij ineens, omdat ik dronken was. Hoe nobel kun je zijn? Krijg je eindelijk wat je wilt en dan laat je het gaan.
"Ja, je hebt jezelf belachelijk gemaakt en vervolgens ben je zonder mijn toestemming in mijn bed gaan liggen" zegt hij. "Ik droomde dat ik met Roos was" zeg ik wat puur gelul is. Roos is niet één keer in mijn gedachten geweest sinds ik Lapei uit liep. "Is er iets gebeurd?" vraag ik zacht "nee Thomas er is niks gebeurd, je hoeft niet bang te zijn dat ik je heb besprongen" zegt hij "dat ben ik ook niet" zeg ik.
Ik sta op en loop naar zijn kamer met Jasper achter me aan. Ik draai me om om naar hem te kijken. Net op dat moment laat hij zijn handdoek vallen en toont zijn naakte lichaam nog eens aan me. Mijn ogen gaan gelijk naar beneden naar zijn piercing.
"Tho mijn ogen zitten hier" zegt hij. Ik sluit mijn ogen om alle sporen van teleurstelling te verbergen "sorry" mompel ik "Tho?" vraagt hij "mm?" zeg ik "zou je het erg vinden als er wel iets gebeurd zou zijn?" vraagt hij me. Nee natuurlijk niet, ik heb er immers zelf voor gezorgd dat het mis ging, maar dat kan ik hem niet zeggen. Hij loog net tegen me en dat maakt me pissig "ik denk het wel." Zijn lichaam verstijft door mijn antwoord "waarom vraag je dat?" vraag ik "zomaar."
Zodra hij zich aangekleed heeft leg ik een hand op zijn schouder "is er iets Jasper?" vraag ik "nee" ik zucht "waarom had je net zo'n rare reactie dan?" vraag ik. Ik probeer hem uit zijn tent te lokken zodat hij eerlijk is. "Niks Thomas, ik bedacht me dat ik zelfs als je dronken bent niet goed genoeg voor je ben" zeg ik "ik ga zometeen naar Lukas" zegt hij.
Hoe komt hij erbij dat hij niet goed genoeg is. Ja ik val niet op jongens en ik heb een vriendin, maar ik heb me vannacht tocb niet ingebeeld. Hij wilde mij ook dat weet ik zeker. "Dan ga ik maar naar huis" zeg ik. Ik draai me om en loop zijn kamer uit. Beneden loop ik bijna tegen Koen aan waardoor ik bijna onderuit ga. Hij vangt me net op tijd op en zet me recht "sorry, ik keek niet waar ik liep" mompel ik.
"hey, wat is er?" vraagt hij "ik heb met Jasper gezoend" zeg ik. Koen zijn ogen worden groot "jij?" vraagt hij "ja, we waren gister in Lapei en ik was jaloers omdat hij alleen maar oog had voor Lukas" zeg ik "ik dacht dat jij niet op jongens viel?" zegt Koen "dat doe ik ook niet" zeg ik "maar sinds ik weet dat hij me leuk vind ben ik in de war. Alles is een chaos in mijn hoofd" zeg ik.
Koen knikt "ik snap het jongen, maar waarom loop je er nu zo droevig bij?" vraagt hij "omdat toen ik hem er naar vroeg hij tegen me loog. Ik vroeg of er iets gebeurd was en hij zei nee en ik weet niet wat ik daarvan moet denken" zeg ik "en nu heeft hij weer afgesproken met Lukas en dus zei ik dat ik naar huis zou gaan, maar ik wil niet dat hij daarheen gaat. Ik wil dat hij hier blijft en eerlijk tegen me is."
"Misschien moet je dit tegen hem zeggen?" zegt Koen "nee het is al te laat" zeg ik "hij denkt dat hij niet goed genoeg voor me is en misschien is het maar beter dat hij dat denkt. Dan word het misschien weer als hoe het was" zeg ik "is dat wat je wilt?" vraagt koen me "nee, ik wil weten of zijn lippen nog net zo lekker zijn als gister avond" zeg ik zacht "dan stel ik voor dat je naar boven loopt en het gaat uitzoeken" zegt hij.
Hij duwt me de trap terug op en wenst me succes wanneer hij me Jasper zijn kamer in duwt. Ik hoor hem iets mompelen over die jeugd van tegenwoordig als hij weg loopt. Jasper ligt op zijn bed met zijn ogen dicht muziek te luisteren. Ik doe de deur achter me dicht en loop naar hem toe. Ik plaats mijn knie op zijn bed en zet mijn armen aan weerszijden van zijn hoofd waardoor zijn ogen open schieten.
Ik geef hem geen tijd om iets te zeggen. Ik buig me voorover en druk mijn lippen op de zijne. Even wacht hij, maar dan kust hij me terug. Zijn tong gaat over mijn lippen en ik open mijn mond om hem binnen te laten.
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen