Zodra we bij het zwembad komen en iedereen is omgekleed houdt Lukas me tegen "kom over een halfuurtje terug" zegt hij. Ik knik en samen lopen we naar het zwembad. Ik duik erin en zwem de baantjes die ik moet doen zo snel als ik kan.
Ik zie dat Thomas in de baan naast me zwemt op een iets rustiger tempo. Zijn lichaam is perfect. Ik weet dat hij zijn best er voor doet om er zo uit te zien en dat werpt zijn vruchten af. Hij is echt waanzinnig knap. Ik zwem nog even verder en ga dan naar de kleedkamer.
Zodra ik de deur achter me dicht doe trekt Lukas me tegen zich aan. Hij plaatst zijn lippen op de mijne en kust me. Mijn handen gaan over zijn lichaam heen en weer steeds dichter naar zijn zwembroek. Zodra ik er met een vinger overheen ga kreunt hij "je maakt me gek" hijgt hij.
Ik laat mijn tong langs zijn lippen gaan lok zo die van hem naar buiten. Onze tongen gaan tegen elkaar en rond elkaar en duwen. Mijn hand gaat zijn zwembroek in. Ik pak zijn lid vast en beweeg mijn hand zacht op en neer. "Je bent zo lekker" hijgt Lukas "kijk naar jezelf" mompel ik terug voor ik mijn tong weer in zijn mond stop.
Er staat iemand achter ons die zijn keel schraap. Zodra ik zie dat het Thomas is ga ik door met wat ik aan het doen ben "is er iets?" vraag ik "nee ik wilde alleen laten weten dat ik er ben, ga vooral verder" zegt hij.
Ik draai me terug naar Lukas "raak me aan" Lukas laat zijn hand mijn zwembroek in glijden en zodra hij mijn pik vast pakt schieten zijn ogen open "je hebt hem in! Fuck dat is zo geil, ga je zo met me mee naar huis" zegt hij. Ik knik "ja, als je dat wilt."
Ik blijf met Lukas spelen die steeds zwaarder ademhaalt. Hij is er bijna ik voel het aan zijn lichaam "tot morgen jongens" hoor ik Thomas roepen waardoor ik zacht in de lach schiet "tot morgen" ik laat Lukas los "zullen we naar huis gaan?" vraag ik hem. Hij knikt en laat mij ook los.
We kleden ons aan en stappen op onze fietsen en fietsen naar mijn huis. Thuis zie ik mijn vader zitten met een grijns op zijn gezicht "wacht maar, ik krijg jou nog wel" dreig ik. Ik ben het geintje nog niet vergeten. "Wij zijn op mijn kamer, en ik wil niet gestoord worden" zeg ik als ik Lukas achter me aan trek "doe het veilig jongens" roept mijn vader nog.
Op mijn kamer trek ik gelijk het shirt van Thomas uit en maak mijn broek open. Hij glijdt van mijn benen naar beneden en mijn boxer gaat er achteraan. Poedelnaakt sta ik voor Lukas. Zijn blik gaat over me heen en blijft hangen bij mijn pik die omhoog naar navel wijst.
Het ringetje dat door mijn eikel hangt. Hij likt zijn lippen en wenkt me dichterbij "ik vind dit zo geil" zegt hij zacht wanneer hij zijn vinger over mijn piercing laat gaan. Hij legt zijn handen over mijn kont en trekt me nog dichterbij zodat hij mijn pik kan likken. Hij pakt mijn piercing met zijn tanden en trekt er zacht aan voor hij mijn eikel naar binnen zuigt.
"Fuck" hijg ik "je doet dit zo lekker" hij zuigt me hard en stevig tot ik hem weg duw "ik wil niet in je mond komen" zeg ik hem waardoor hij glimlacht. Ik trek zijn kleren uit en leg hem op mijn bed. Ik kruip over hem heen en kus hem. Er ligt een zoetige smaak op zijn tong waarvan ik weet dat het van mij is. Het maakt me nog meer opgewonden dan ik al ben.
"Wat wil je?" vraag ik als ik me even van hem los maak. Ik kijk hem aan en wacht op zijn antwoord "ik wil dat je me neemt" zegt hij zacht "weet je dat zeker?" vraag ik. We hebben dit nog nooit gedaan, we hebben elkaar afgetrokken en gepijpt, maar nog nooit hebben we echt sex gehad.
Ik pak een condoom en glijmiddel uit mijn nachtkastje en hou ze voor zijn neus "wil jij?" vraag ik "nee ik wil dat je mij neemt" zegt hij. Ik maak de fles met glijmiddel open en spuit een grote hoeveelheid op mijn hand die ik vervolgens tussen zijn billen door laat glijden tot ik vind wat ik zoek.
Hij hijgt en kronkelt onder me zodra ik er een vinger in duw. Zijn ogen zijn dicht geknepen, zijn mond strak op elkaar en er ligt een rimpel in zijn voorhoofd. Ik kus hem en laat mijn tong over zijn lippen gaan. Wanneer hij me terug zoent laat ik nog een vinger naar binnen glijden. Het voelt zo warm rond mijn vingers en ik kan niet wachten tot mijn pik erin zit.
Ik trek mijn vingers uit hem terug en doe het condoom om. Zodra ik boven hem hang kijk ik naar hem "ben je er klaar voor?" vraag ik "doe het Jas" hijgt hij. Ik druk mijn lid tegen hem aan en duw me zacht naar binnen tot ik niet meer verder kan. "Gaat het?" hijg ik "ja, ga door alsjeblieft" hijgt hij. Ik trek me terug en stoot weer naar binnen waardoor we allebei kreunen "shit wat is dit lekker" hijg ik.
Ik beweeg me heen en weer in hem en ik weet dat dit niet lang gaat duren. Het is mijn eerste keer en ik heb gehoord dat die nooit lang duren. Ik pak zijn pik vast en begin hem af te trekken waardoor hij nog harder hijgt "ik ga komen" kreunt hij. Zijn rug komt omhoog van het bed en dan komt hij klaar. Na nog een paar keer stoten kom ik zelf ook met een luide kreun klaar.
"Als ik wist dat het zo lekker zou zijn had ik het je eerder laten doen" zegt hij zacht wanneer we in elkaars armen liggen. Ik glimlach naar hem "was ik goed?" vraag ik "ja" zegt hij "het was geweldig" hij kust me nog eens zacht en staat dan op om zich aan te kleden "wat ga je doen" vraag ik "aankleden voor er straks weer iemand binnen komt. Ik vind één keer op een dag wel genoeg" grijnst hij.
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen