Zodra ik wist dat ze dit weekend hierheen kwamen is mijn hart niet gestopt met overuren maken. Ik heb er zo lang naar uit gekeken om Jasper weer te zien. Ik denk dat je kunt zeggen dat Jasper en ik altijd wel heel goed bevriend zijn geweest met elkaar. Ik trek altijd het meest naar hem toe als zijn familie er is. Mijn vader zegt dat wij hem aan hem en Koen doen denken toen hun nog jong waren.
Ik kijk naar hoe hij in mijn armen ligt met zijn ogen dicht. Hij tekent figuurtjes op mijn buik terwijl we liggen na te genieten van wat er net gebeurd is "Vince?" vraagt hij "mm?" zeg ik "wat was dat net?" vraagt hij "dat noemen ze sex Jasper" zeg ik "dat gebeurd er meestal wanneer twee mensen elkaar zoenen in hun blootje" leg ik hem uit wat me een tik oplevert.
Zijn lichaam schud tegen me aan "dat bedoel ik niet en dat weet je best" zegt hij "ik weet het niet Jasper" zeg ik "ik weet alleen dat ik dit al heel lang wil" hij tilt zijn hoofd op om naar me te kijken "maar je hebt nooit eerder een move gemaakt" zegt hij "nee omdat je altijd aan Thomas zijn lippen hing" zeg ik "dit is de eerste keer dat je anders naar me keek Jasper en ik moest het proberen" zeg ik "ik vind je leuk."
"En nu?" vraagt hij "ik wil heel graag het weekend met je doorbrengen" zeg ik "en kijken of er eventueel een toekomst in zit voor ons. Als jij dat wilt." Hij knikt "ik vind jou ook leuk Vince, maar ik weet eerlijk gezegd niet of mijn gevoelens voor Thomas wel over zijn" zegt hij voor hij zijn hoofd weer op mijn borst legt en zijn ogen terug dicht doet "maar ik wil wel tijd met je doorbrengen."
Ik kriebel met mijn vingers door zijn haar tot we allebei in slaap vallen. Hij hier bij mij is een droom die uit komt. En ik hoop echt van harte dat er een moment komt dat hij voor mij kiest en Thomas achter zich laat, maar dat is iets wat de toekomst zal zeggen en jammer genoeg kan ik niet meer doen dan tijd doorbrengen met mijn crush en hopen op het beste.
De volgende morgen word ik wakker van Jasper die met zijn haar in mijn neus kriebelt. Ik doe mijn ogen open en kijk recht in die van hem "goedemorgen" zeg ik zacht voor ik hem kus. Hij kust me terug en mompelt een goedemorgen "hoe voel je je?" vraag ik "heel goed" bloost hij "je was geweldig" zegt hij voor hij me nog eens kust.
"Zullen we in bed blijven vandaag?" vraag ik "nee dat is veel te warm als de zon schijnt en bovendien wil ik met mijn nieuwe puppy spelen" grijnst hij. Hij maakt zich van me los en pakt wat kleren om aan te trekken "ga je mee?" Ik schud mijn hoofd en blijf op bed liggen "ah kom nou Vince" zegt hij waarop ik nog eens met me hoofd schud.
Hij draait zich naar me toe "wil je geen tijd met me doorbrengen?" pruilt hij. Ik knik met mijn hoofd "jawel, maar ik wil nog even van onze rust genieten voor we de chaos van vandaag weer ingaan" zeg ik. Hij glimlacht "en wat wil je doen dan?" vraagt Jasper me "we kunnen nog een beetje meer zoenen in ons blootje" grijns ik voor ik hem terug het bed in trek.
Hij nestelt zich tegen me aan en haakt zijn benen tussen de mijne. Hij hangt boven me en laat zijn vingers zacht over mijn gezicht glijden. "Ik heb in de afgelopen jaren nooit echt heel goed naar je gekeken" zegt hij "maar eigenlijk ben je echt heel erg knap" zegt hij zacht "jij ook" mompel ik.
Hij buigt zijn hoofd naar me toe en drukt een kus op mijn lippen. Hij wilt zich terug trekken maar ik hou hem tegen en kus hem nog eens. Zijn hand gaat in mijn haar waar hij zacht aan trekt zodat ik mijn hoofd mee beweeg. Hij verdiept de kus en duwt zijn tong mijn mond in.
Zijn andere hand gaat over mijn borst en mijn buik richting mijn kruis. Zodra hij daar aan komt en voelt dat mijn kleine vriend inmiddels niet zo klein meer is grijnst hij tegen mijn lippen. Zijn hand pakt me vast en beweegt zich heen en weer.
Hij haalt zijn lippen van me af en laat zijn hoofd in mijn nek zakken waar hij zachte kusjes plaatst. Zijn hand gaat iets sneller waardoor ik harder lig te hijgen. Ik probeer me stil te houden omdat we in een tent liggen, maar het lukt me niet.
Ik voel hoe hij aan mijn huid zuigt. De gevoelens die ik voor hem heb maken me gek "fuck" hijg ik "is het goed?" vraagt hij "ja." Hij haalt zijn hoofd uit mijn nek en kijkt naar mijn gezicht. Zijn ogen gaan over elk deeltje en blijven hangen bij mijn lippen "je hebt echt hele mooie lippen" fluistert hij "hele mooie kusbare lippen."
Hij drukt zijn lippen erop en kust me met zijn ogen open. Zijn hand gaat nog wat sneller "ik ga komen" hijg ik "toe maar" zegt hij zacht. Ik kijk hoe hij zijn hoofd naar beneden buigt om naar zijn hand te kijken die me aftrekt "laat het me zien Vince" zegt hij. Op dat moment kom ik klaar in zijn hand.
"Goed zo" mompelt hij terwijl hij weer naar mij kijkt. Ik probeer op adem te komen en wil wat zeggen, maar ik weet niet wat. Ik ben zo verschrikkelijk verliefd op deze jongen, maar ik durf het hem niet te zeggen. Hij is er nog niet aan toe om dat te horen. Niet voordat hij zijn gevoelens voor Thomas en plekje kan geven.
Ik draai hem op zijn rug en buig me naar mijn tas waar ik een condoom uit pak en glijmiddel. Ik rol het condoom af over zijn pik. Ik kroop op zijn schoot en laat me vervolgens over zijn pik heen zakken. Langzaam vult hij me helemaal op en verlies ik me in het vuurwerk dat af gaat in mijn lichaam.
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen