Ik begroet iedereen wanneer ze bij ons zijn en zie hoe oom Jozef extra hard geknuffeld word door pap. Nadat hij vertelde wat er vroeger is gebeurd begrijp ik iets beter waarom hun twee zo sterk op elkaar reageren. Ik draai mijn hoofd om en focus me op Maya die nog steeds op d'r gemak tussen mijn benen ligt.
"Hey Jasper, hoe is het?" vraagt Levi wanneer hij naast me neer hurkt om Maya een aai over haar bol te geven "het gaat wel" zeg ik "weet je het zeker?" vraagt hij "nee, maar dat komt wel" zeg ik. Jasmijn gaat aan de andere kant van me zitten en word meteen van haar plek getild door Vince "daar zat ik prinses" grijnst hij. Hij zet haar neer op zijn schoot wat hem weer een jaloerse blik oplevert van Maikel.
Iedereen zoekt een tent en legt zijn spullen erin. "Jasper en Maikel, gaan jullie even mee?" vraagt oom Jozef dan. Ik knik en sta op van de grond om samen met mijn broertje achter ze aan te lopen richting het huis van oom Jozef? "Wat gaan we hier doen?" vraagt Maikel "wacht maar af, je zult het zo zien" zegt pap met een grijns.
We lopen het huis is en meteen zie ik ze "puppy's!" roep ik terwijl ik er snel op af loop. Ik laat me bij ze in het hok op mijn kont zakken en meteen komen ze allemaal op me af rennen. Het zijn er in totaal vijf, en oh my God! Wat zijn ze schattig. Maikel komt naast me zitten en begint er ook mee te spelen.
"Vind je ze leuk?" vraagt pap ons waarop we heel hard ja knikken "kies er maar 1 uit dan" grijnst hij. Ik kijk naar hem "je maakt een grapje?" vraag ik "nee Jasper, ik mis Sam ook" zegt hij dan. Gelukkig kiezen Maikel en ik allebei dezelfde uit. Het is een bruine husky met donker bruine ogen. "Dat is het enigste mannetje" zegt Jozef "deze word het" zeggen maikel en ik allebei in koor.
Nadat ik allebei mijn vaders en Jozef en Tony een flinke knuffel heb gegeven ga ik samen met Maikel terug naar de andere. Zodra we in de buurt zijn komt Liam aanrennen "jas! Maik!" Hij omhelst ons allebei tegelijk en meteen grijnst hij "wat vind je van mijn vriendinnetjes?" vraagt hij waarop ik lach "super leuk, maar wij hebben het mannetje uitgekozen" zeg ik.
Ik vlieg Vince om zijn nek en druk een kus op zijn wang "bedankt" zeg ik zacht. Hij slaat een arm om me heen en grijnst "welke heb je gekozen?" vraagt hij "de bruine" zeg ik "'aaaah die vind ik ook zo leuk" zegt hij "dan moet je me maar vaak komen opzoeken" zeg ik waarop hij grijnst "ben je nu met me aan het flirten?" vraagt hij "misschien" zeg ik met een knipoog.
Vince geeft me een biertje aan meteen hou ik hem omhoog. Vince, Renzo, Maikel en Joris doen hetzelfde "op onze nieuwe pup" roep ik voor ik een slok neem. Wanneer ik het flesje van mijn mond haal valt mijn blik op Thomas. Hij zit naast Roos samen met Laura, Marjolein en jochem. Zodra ik naar hem kijk valt zijn blik op mij. Ik hou mijn biertje omhoog naar hem, maar hij doet het niet terug. Zijn ogen staan verdrietig maar hij kijkt niet van me weg. Tot tulp zijn aandacht op eist.
Ik verplaats mijn blik naar Roos en kijk naar haar wang waar een blauwe plek zit. Het ziet er best heftig uit van een afstand. Je kunt echt wel zien dat ze geslagen is. "Maak je niet druk oké" zegt Vince "de waarheid komt echt wel uit" zegt hij. Ik knik naar hem "zullen we het water in gaan?" vraag ik. Ik sta op en loop richting het water. Met de andere op mijn hielen ren ik naar het water waar ik me in laat vallen zodra het diep genoeg is.
We stoeien met elkaar en duwen elkaar kopje onder. Zodra we terug lopen naar de plek ga ik richting onze tent om kleren bij elkaar te zoeken. Vince loopt achter me aan "ik ga douchen" zeg ik hij knikt "ik ook." Ik loop naar Joris en Renzo die nu bij Thomas staan "ik ga even douchen" laat ik ze weten Renzo knikt "wij gaan straks wel" zegt hij. Ik haal mijn schouders op en loop van ze weg naar Vince die staat te wachten.
"Dus Roos hè?" zegt hij "schei maar uit die trut heeft alles verpest" brom ik. "Ze is er wel één ja" zegt hij dan "waarom zeg je dat?" vraag ik "ze stond met me te flirten waar Thomas bij stond" zegt hij waarop ik een wenkbrauw op trek "dat meen je niet" hij knikt "jawel en ik kreeg er de kriebels van" bekend hij "ik snap je punt" zeg ik.
We douchen ons en op hetzelfde moment doen we het hokje open. Ik kijk naar Vince "je ziet er goed uit" zeg ik. Hij heeft een jeans aan die laag op zijn heupen hangt en een strak shirt. "Stop met dat geflirt Jasper" grijnst hij "waarom? Wordt je er verlegen van?" grijns ik. Hij zet een stap dichterbij en brengt zijn gezicht naar het mijne "nee, maar straks ga ik nog denken dat je iets van me wilt" fluistert hij.
Hij trekt zijn gezicht terug en grijnst "ha! Nu bloos jij eens" zegt hij "ik kan het ook" grijnst hij "ja dat komt omdat je er zo lekker uit ziet vanavond" zeg ik terwijl ik mijn ogen over zijn lichaam laat gaan "heel goed" mompel ik waardoor hij bloost wat mij laat lachen "kom lekkertje dan gaan we een biertje drinken" zeg ik.
We lopen terug naar de andere en gooien onze spullen in de tent. Ik zie Marjolein en Roos naar ons kijken. Vooral naar Vince natuurlijk "pas maar op, je bent gespot" zeg ik tegen Vince wanneer ik hem een biertje aan geef. Hij pakt mijn hand en trekt me naast zich "ik ben al bezet oke?" fluistert hij "help me alsjeblieft" zegt hij. Ik grijns "dit gaat leuk worden" zeg ik.
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen