Pov Koen.
Ik zit aan de keuken tafel met een kop koffie voor me en wat papieren van mijn advocaat. De rechtzaak begint over 2 weken en ik wil zeker weten dat we alles hebben doorgenomen zodat we niet voor verrassingen komen te staan. Luuk is naar zijn werk, maar die zou voor de middag thuis zijn zodat Vince en ik naar de school kunnen om te kijken of we iets kunnen regelen voor Jasper.
Vince komt de keuken binnen lopen met een gigantische grijns op zijn gezicht "wat is er zo grappig?" vraag ik "weet je nog vorige keer in het huisje?" vraagt hij waarop ik nee schud "dat we volgens jullie door het plafond zouden komen" gaat hij verder. Er begint een lichtje te branden "ja?" zeg ik "wat is daarmee?" vraag ik "nou wij dachten dat jullie door de muur zouden breken."
Vince begint kei hard te lachen wanneer mijn gezicht een beetje rood word "ik heb Jasper toen al gezegd dat ik mijn wraak zou krijgen en Koen dat is vandaag het geval" grijnst hij. Hij schenkt twee koppen koffie in en pakt wat brood waar hij van alles op smeert. Ik buig me terug over de papieren terwijl ik zacht mompel dat ik hem buiten gooi.
Hij lacht nog harder "dat hoorde ik Koen" zegt hij "hoe zei je dat toen ook alweer?" vraagt hij "dan moet je maar geen sex hebben als je kinderen in huis zijn" zegt hij. Hij loopt lachend de keuken uit terug naar boven. Ik laat mijn hoofd op tafel vallen en grom zacht omdat het iets te hard was "hey" roept Luuk door het huis "keuken" roep ik terug.
Hij komt binnen lopen "wat is er?" vraagt hij wanneer hij me zo ziet zitten "ze hebben ons gehoord" mompel ik "huh?" vraagt hij "ze hebben gehoord dat we sex hadden" maak ik duidelijk "Vince kwam hier net om te zeggen dat ze bang waren dat we door de muur gingen" zeg ik. Luuk begint kei hard te lachen "hij durft" hikt hij "hij wilde wraak vanwege mijn opmerking op de camping" zeg ik "laat me volgende keer mijn mond houden alsjeblieft."
Hij trekt mijn stoel naar achter en gaat voor me op zijn hurken zitten "het is niet erg Koen. We zijn allemaal volwassen en we weten allemaal van elkaar dat we sex hebben. Al is het wel raar om dat van je zoon te denken, maar het is nu eenmaal zo" zegt hij voor hij een kus op mijn lippen drukt.
Hij legt zijn hand in mijn nek en draait mijn hoofd een beetje zodat hij de kus kan verdiepen. "Pap, alsjeblieft! Was vanacht niet genoeg?" zegt Maikel. We laten elkaar los en kijken naar Maikel die in de deuropening staat "ik zal nooit genoeg van je vader krijgen" zegt Luuk tegen hem. "als het aan mij ligt zou ik de hele dag met hem in bed liggen, maar dat gaat niet want Koen wilde kinderen en een hond" zegt Luuk.
Ik geef hem een tik tegen zijn arm "pest die jongen niet zo Luuk" zeg ik lachend. Stiekem vind ik het geweldig als Luuk zo doet. "Hoe laat moet je naar school?" vraagt Luuk me "over een uurtje moet ik er zijn" zeg ik "ik was nog even de papieren van de advocaat aan het doornemen. Ik wil niet voor verrassingen komen te staan" zeg ik.
"Er staat hier dat hij Jasper wilt laten getuigen" zegt Luuk "dat weet ik" zeg ik "maar ik weet niet of Jasper dat wel klaar voor is." Hij kijkt naar me "misschien moet je het hem eens vragen?" zegt hij "als hij zich tegen die tijd goed voelt kan het van groot belang zijn dat hij zijn verhaal doet" zegt Luuk. Ik weet dat hij een punt heeft, maar heeft Jasper het nog niet zwaar genoeg?
"Koen ik moet je iets vertellen" zegt luuk "wat dan?" vraag ik "ik kreeg een bericht vandaag op kantoor. De man van Lucy had een bericht voor me achtergelaten" zegt hij "hij vroeg me hem terug te bellen en dat heb ik gedaan. Hij vertelde me dat hij gaat scheiden van Lucy en dat hij ons steunt en als het moet hij tegen haar wilt getuigen. Blijkbaar heeft Lucy hem jarenlang geslagen en misbruikt en dat is hij zat."
Ik weet niet wat ik hoor "de man van Lucy" zeg ik waarop Luuk knikt "hij wilt met ons afspreken, maar ik heb de boot afgehouden omdat ik niet weet hoe jij daarin staat" zegt hij "als hij ons helpt is het goed toch?" vraag ik voorzichtig "ja ik denk dat we hem eens uit moeten nodigen en zijn kant van het verhaal moeten horen" zegt Luuk "maar ik wilde het eerst met jou overleggen" zegt hij "misschien is het verstandig onze advocaat erbij te hebben" zeg ik.
"Kom we gaan eerst eens kijken hoe het met onze zoon gaat" zeg ik. Samen met Luuk loop ik naar boven en open de deur van Jasper zijn slaapkamer. Hij ligt in bed met Vince half over hem heen. Hun lippen zijn aan elkaar geplakt "Vince, pas je op voor Jasper zijn hoofd" zegt Luuk "straks krijgt hij hoofdpijn als je zijn hoofd op hol brengt." Jasper zucht "die was echt niet grappig pap" zegt hij tegen Luuk "we kwamen alleen even kijken hoe het gaat, maar zo te zien heb je ons niet nodig" zeg ik "kom Luuk we laten de jeugd alleen. Over 10 minuten gaan we weg Vince" zeg ik voor ik de deur achter me dicht doe.
"Kom Vince we moeten gaan" roep ik naar boven. Vince verschijnt boven aan de trap en komt naar beneden gelopen "ik ben klaar" zegt hij "ik weet wat ik mee moet nemen." Samen lopen we de deur uit en stappen in mijn auto "ik weet niet of het gesprek lang duurt" zeg ik "maar je kunt gewoon het kantoor binnen komen als je klaar bent" zeg ik "ja dat is goed, Thomas zei dat ik hem mag bellen dan laat hij me de school zien" zegt Vince.
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen