11

1.1K 16 0
                                    

Hij slaat de deken van zich af en laat zijn naakte lichaam aan me zien "kijk maar" zegt hij me. Ik laat mijn ogen over hem heen glijden en zie dat hij zijn spieren aan spant het moment dat mijn ogen over die plek gaan.

Ik vind de piercing in zijn tepel heel mooi. Het heeft de kleuren van de regenboog wat dus echt bij hem past. Mijn ogen blijven er even op hangen voor ze verder naar beneden gaan. Zijn buikspieren zijn gespannen, ik zie zijn navel en een v vorm boven zijn dijen.

En dan valt mijn blik op zijn pik. Er glinstert iets in zijn eikel "wtf" mompel ik. Ik laat mijn lichaam zakken tot ik op ooghoogte ben met zijn piemel. Ja ik weet het, het is een raar ding om te doen. Ik kijk naar hem omhoog en zie dat hij zijn aandacht niet op mij heeft "hoe lang heb je die al?" vraag ik "sinds vorig jaar" zegt hij "ik verstop hem met de training" zegt hij "je mag geen piercings hebben van de coach" verklaard hij mijn gedachten waarom ik het nooit gezien heb.

Ik til mijn hand op om hem aan te raken "ik heb liever dat je dat niet doet Tho" zegt hij dan zacht "ik doe heel erg mijn best hier om mijn pik zo klein mogelijk te houden en het gaat niet helpen als je er vervolgens aan gaat zitten" mompelt hij. Zijn ogen zijn op de mijne gericht zodra ik hem aan kijk "ik ben nieuwsgierig" zeg ik "hoe zit hij precies?"

"Hij wordt aan de onderzijde van de penis door de eikel heen gestoken, en komt via de urinebuis weer naar buiten" verteld hij "heeft hij nut?" vraag ik "hij geeft mij en mijn partner meer stimulatie tijdens het vrijen" zegt hij "doet het zeer?" vraag ik "nee"

Ik kan mezelf niet tegen houden en laat mijn vinger erover heen gaan "Tho" gromt hij. Ik weet dat hij zijn best voor me doet maar ik ben nieuwsgierig. Ik had er nog nooit van gehoord laat staan dat ik er één gezien heb. Ik hoor hem mompelen dat hij aan andere dingen moet denken, maar het lijkt niet te werken.

Ik heb zijn ring tussen mijn vingers, zijn pik raak ik niet aan "waarom is het ringetje niet helemaal dicht" vraag ik. Ik hoor hem diep in en uit ademen "het is een barbell" zegt hij "de man die hem zette zei dat deze het meest comfortabel was" ik beweeg hem tussen mijn vingers heen en weer en raar heel zacht zijn eikel aan.

Zijn pik word iets harder "fuck Tho, stop nou" gromt hij. Ik laat hem los en kom weer omhoog. Ik zie zijn handen in het bed knijpen, zijn knokkels wit van de inspanning "het geeft niet als je hard word Jasper, ik begrijp het wel" zeg ik. Ik laat mijn vinger over de piercing in zijn tepel glijden.

"nee dat doe je niet Thomas" zegt hij zacht "jij zo dicht bij, dat is iets waar ik al jaren over droom en nu ga je aan me zitten terwijl het voor jou niks betekend." Het moment dat hij dat zegt komt bij mij het besef binnen met wat ik aan het doen ben. Ik haal mijn hand van hem af en draai me op mijn rug "sorry" mompel ik.

Ik kijk hoe hij de deken over zich heen trekt en zich ook op zijn rug draait. Zijn arm raakt de mijne aan "wat gaan we nu doen Thomas?" vraagt hij me nog eens "ik weet het niet Jasper" zeg ik "gaat de weddenschap nog door?" vraagt hij "is dat wat je wilt?" vraag ik "ik hoef nu niet meer te doen alsof he" grijnst hij "als jij denkt dat het lukt ga je vooral je gang maar" zeg ik.

"Oh tho nog één ding" zegt hij. Hij draait zijn hoofd naar me toe "ik ben ook nieuwsgierig" zegt hij "waarnaar?" vraag ik. Zijn ogen kijken onderzoekend in de mijne "ik wil weten hoe je smaakt" zegt hij zacht. Ik kijk naar hem "hoe bedoel je?" vraag ik "ik wil dat je me kust" zegt hij "ik heb een vriendin" zeg ik. Hij haalt zijn schouders op "nou en, ik heb gister Lukas geneukt. Wat maakt het uit" zegt hij "wacht, je bent geen maagd meer?" vraag ik "nee."

Hij kijkt naar me "ik heb je net aan mijn pik laten zitten Thomas omdat je nieuwsgierig was, gun mij dan in ieder geval een zoen omdat ik nieuwsgierig ben" zegt hij. Ik verroer me geen cm. Hij komt dichterbij "je mag er nog eens aan zitten als je me zoent" zegt hij zacht. Zijn ogen boren zich in de mijne "kus me."

Ik draai me van hem weg en ga het bed uit "lafaard" mompelt hij terwijl ik mijn kleren aan trek "dat ben ik niet" zeg ik. Hij haalt de deken van zich af en laat me zijn lichaam nog eens zien "kijk naar me Tho, kijk naar mijn piercings. Ik weet dat je ze mooi vind" zegt hij.

Hij brengt zijn hand naar zijn pik en pakt de barbell vast tussen zijn vingers "wil je hem nog eens aanraken?" vraagt hij. Hij laat zijn piercing los en staat op van zijn bed. Poedelnaakt gaat hij voor me staan. Ik probeer mijn ogen op zijn ogen te houden, maar ik word afgeleid door zijn woorden "ik weet dat je het wilt Tho, ik weet dat je me aan wilt raken."

Ik glip langs hem heen en loop zijn kamer uit. Ik moet hier weg voor ik eraan toe geef en hem aanraak. Koen en Luuk zwaaien me uit wanneer ik ze gedag zeg en het huis uit loop. Ik ga naar Roos, ik heb haar nu nodig. Haar lichaam nu vooral. Ik heb haar lichaam nodig en ik haat het dat het door Jasper komt.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
stiekem verliefd ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu