37

806 10 0
                                    

Zodra we terug het veld bij het meer op lopen hoor ik de jongens gillen "was het lekker?" roept Renzo "ja heerlijk" zegt Vince terug terwijl hij lacht "sssttt" zeg ik met rode wangen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zodra we terug het veld bij het meer op lopen hoor ik de jongens gillen "was het lekker?" roept Renzo "ja heerlijk" zegt Vince terug terwijl hij lacht "sssttt" zeg ik met rode wangen. "Je kunt ze maar beter gelijk geven anders blijven ze plagen" zegt Vince zacht.

Hij sluit de box aan op zijn telefoon en meteen klinkt er muziek over het veld. Vince loopt naar de tafel waar wat drinken op staat en komt terug met 2 flesjes bier "alsjeblieft knapperd" zegt hij als hij een flesje aan me geeft. "Dus jullie hadden echt sex?" vraagt Thomas "ja" zeg ik "hoe weet jij dat?" Thomas begint te lachen "pap zei me dat jullie nogal ruig waren" zegt hij "shit" mompel ik waarop hij nog harder lacht.

Ik sta op en steek mijn hand uit naar Vince  "kom we gaan dansen" zeg ik. Hij pakt mijn hand aan en ik trek hem omhoog. Samen lopen we naar waar de muziek het hardste klinkt en daar gaat hij dicht bij me staan. Ik leg mijn handen op zijn heupen en trek hem dicht tegen me aan.

Wanneer ik rond me heen kijk zie ik Renzo dansen met Laura. En Thomas danst met Marjolein. Ik spot Jasmijn op een stoel die naar Maikel zit te kijken "wacht heel even" zeg ik tegen Vince. Ik laat hem los en loop naar mijn broertje "kom eens" zeg ik wanneer ik weg loop.

Ik stop voor Jasmijn en steek mijn hand uit die ze aanpakt. "Jasmijn mijn broertje wilt heel graag met je dansen" zeg ik waarop ze meteen begint te blozen "wil jij dat ook?" vraag ik. Ze knikt en kijkt naar Maikel. Ik leg haar hand in die van hem "jullie zijn hartstikke verliefd op elkaar dat kunnen jullie elkaar gewoon vertellen" zeg ik.

Ze staan allebei met rode wangen naar elkaar te kijken "is dat echt waar?" fluistert Jasmijn "ja" zegt Maikel met een dapper gezicht "en ik wil echt heel graag met je dansen" zegt hij. Jasmijn glimlacht naar hem en samen lopen ze bij me weg naar de 'dansvloer'.

Ik ga terug naar Vince en neem hem weer in mijn armen "zo dat was even nodig. Dat gedraai de hele tijd om elkaar heen" zeg ik. "Ja dat die twee nog geen stel zijn" zegt hij "ja ik weet het" zucht ik "het word nu weleens tijd" zeg ik. "Hoe laat vertrekken we morgen?" vraagt Vince "ik weet niet hoe laat mijn familie gaan, ik ben zelf hierheen gereden en als het aan mij lag was ik langer gebleven, maar ik moet maandag naar school" zeg ik

Vince knikt "dat weet ik" zegt hij "vind je het niet erg dat je dan alleen bent?" vraag ik "nee hoor, Koen is thuis toch?" vraagt hij "ja, die heeft andere mensen in dienst dus die doet het wat rustiger aan. Pap heeft zo'n 10 jaar geleden het schildersbedrijf van opa over genomen en sindsdien is het bedrijf steeds groter geworden waardoor mijn vader veel zzp'ers inschakelt wanneer er een klus gedaan moet worden. Buiten het werk dat zijn bedrijf altijd doet, omdat ze de aanvragen simpelweg niet aan kunnen.

"En ik kan altijd met de puppy op pad" zegt hij "ja en ik heb geen lange dagen op school" zeg ik "ik hoef ook niet meer te zwemmen, dat scheelt ook al tijd" zeg ik "misschien mag je wel terug komen" zegt Vince "nee, dat hoeft voor mij niet meer. Ze hadden me er nooit uit moeten zetten" zeg ik "ze hadden vertrouwen in me moeten hebben en dat hadden ze niet. Dat zegt voor mij genoeg."

Aan het einde van de avond komen onze ouders er ook bij zitten. Er is een kampvuur en de muziek is inmiddels wat zachter gezet. Joost en Sander zijn vandaag ook aangekomen. Joost komt naast me zitten en neemt een slok van zijn biertje. Ik zie Martijn en Jochem dicht naast elkaar zitten en fluisteren met elkaar waardoor ik Joost aanstoot en er naar wijs.

Hij knikt "ja die twee zijn nog hechter dan jij en Thomas" zegt hij "het zou me niks verbazen als ze samen thuis komen" mompelt hij erachter aan "zou je denken" vraag ik terwijl ik naar de jongens kijk "ja, niet zeggen maar ik heb ze laatst betrapt toen ze aan het zoenen waren" zegt hij "ik mocht het niet door vertellen, maar zolang iedereen zijn mond houdt dan weet martijn van niks hè" knipoogt hij.

"Hoe gaat het met Claire?" vraag ik "waarom is ze niet mee?" Joost glimlacht moeilijk "ze heeft een vriendje en ze wilde hij hem blijven dit weekend in plaats van die suffe kampeer weekenden" zegt hij "ik hoop maar dat het goed gaat" zegt hij "vast wel" zeg ik.

"Hoe gaat het met jou?" vraagt hij "beter" zeg ik "ik heb het zwaar gehad afgelopen week, maar nu gaat het beter" zeg ik. "Ik hoorde het van je vader" zegt hij "wij hebben nooit aan je getwijfeld hoor jongen" zegt hij "bedankt, dat betekend veel voor me" zeg ik.

Ineens begint hij kei hard te lachen "wie had kunnen denken dat het de dochter van Lucy zou zijn" lacht hij "ik hoorde het van je vader dat er een kleine reünie was jammer dat ik het gemist heb" zegt hij lachend "was het echt zo erg?" vraag ik hem "ja ik weet nog dat ze hierheen kwam toen Jozef en tony gingen trouwen" verteld hij "ze eiste bijna dat Luuk haar mee zou nemen als zijn date terwijl hij alleen maar oog had voor Koen. Het was een soort van drama, uiteindelijk heeft Sam haar weg gejaagd" zegt hij met een glimlach "dat had ik graag willen zien" zeg ik "Sam kon best eng zijn als hij dat wilde."

Joost kijkt nog steeds naar zijn zoon en Jochem en "jullie zijn veel te snel opgegroeid" zegt hij "wij kwamen hier al toen we net zo oud waren als jullie en nu zitten we erbij als een stel oude mannen." Ik grijns "dat valt wel mee hoor. Bovendien ben je nooit te oud om te kamperen" zeg ik.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
stiekem verliefd ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu