Ik weet niet wat ik moet doen. Hij is hartstikke dronken, maar Jezus wat is hij knap. Mijn pik staat stijf omhoog van het uitzicht dat ik heb. "Kus me Jasper" zegt hij wanneer hij nog een stap naar voren zet.
"Shit" mompel ik voor ik op hem af stap en hem op mijn bed gooi. "Kus me Jasper" fluistert hij "alsjeblieft." Ik buig me naar hem toe en druk mijn lippen op die van hem. Zijn hand gaat in mijn nek en hij trekt me dichterbij. Ik lik over zijn lippen en voel zijn tong tegen de mijne aan duwen.
Mijn handen gaan over zijn lichaam heen om alles te voelen waar ik bij kan komen. Dit is een moment waar ik al zo lang over droom en dat hij dronken is zou niks uit moeten maken, maar dat doet het wel. Ik maak me van hem los en stap van hem weg.
"We kunnen dit niet doen" zeg ik "je bent hartstikke dronken, morgen heb je er spijt van." Hij kijkt naar me en komt uit mijn bed. Hij trekt zijn boxer terug aan en gaat terug in mijn bed liggen "kom." Ik doe wat hij zegt en ga naast hem liggen. Hij schuift dichterbij en trekt me tegen zich aan.
Ik lig op mijn zij met mijn gezicht naar hem toe. Hij buigt zich voorover en kust me. Zacht voel ik zijn tong mijn mond in gaan en heel zacht draait hij rondjes in mijn mond. Zijn ogen zijn open en kijken in de mijne. Zijn duim wrijft over mijn wang. Deze zoen is zo verschrikkelijk lief.
Wanneer hij me los laat is de kou gelijk aanwezig "ga slapen Jasper" zegt hij zacht. Ik ga tegen hem aan liggen en geniet van de rust die over me heen spoelt. Ik weet zeker dat het morgen een chaos gaat zijn wanneer hij wakker word, maar voor nu is dit even perfect. Mijn ogen vallen dicht en ik laat me meevoeren op het ritme van zijn ademhaling tot ik diep in slaap val.
Mijn ogen gaan open en vinden Thomas naast me nog diep in slaap. Ik lig nog steeds tegen hem aan dus ga ik iets opzij, maar word gelijk weer tegen zijn warme lichaam getrokken "niet weg gaan" bromt hij. Ik ga comfortabel liggen en leg mijn hoofd op zijn borst "je bent zo lekker warm Roos" mompelt hij.
Mijn ogen schieten open, verdomme! Ik ga mijn bed uit, trek een broek aan en loop mijn kamer uit naar de badkamer. Ik poets mijn tanden en ga naar beneden "hallo" zeg ik tegen mijn broertje "hoi, leuke avond gehad?" vraagt hij "mwah" zeg ik "het ging wel en jij?" vraag ik "een rustige" zegt hij.
Ik smeer wat brood voor mezelf en neem mijn bord mee naar mijn kamer. Thomas slaapt nog steeds en dus ga ik aan mijn bureau zitten en doe mijn oordopjes in mijn oren. Ik zet mijn favoriete muziek aan en begin aan het huiswerk dat morgen af moet zijn.
Cause if you like the way you look that much
Oh, baby, you should go and love yourself
And if you think that I'm still holdin' on to somethin'
You should go and love yourselfIk zing zacht mee met het liedje. Dit is echt zo'n liedje dat al kei oud is, maar zodra je het hoort dan zing je automatisch mee. Gelukkig is mijn huiswerk wel snel klaar. Ik doe mijn boeken dicht en sta op om wat kleren te pakken. Thomas slaapt nog dus ik ga me maar even douchen.
Wanneer ik onder de douche staat gaat de deur open "ben je hier Jasper?" Het is Thomas die het vraagt "ja" zeg ik terug "vind je het erg als ik binnenkom?" vraagt hij. Ik steek mijn hoofd om het douchegordijn en kijk naar hem "je bent er al hè" zeg ik voor ik me weer onder de douche plaats.
"Jasper? Wat is er gister gebeurd?"vraagt hij dan "wat weet je nog?" vraag ik "dat we bij Lapei waren en dat je met Lukas stond te dansen. Roos was er" zegt hij. Ik zet de douche uit en pak een handdoek om hem rond me heen te slaan. "Is dat alles?" vraag ik waarop hij knikt "ik had verwacht bij Roos wakker te worden en niet in jou bed" zegt hij.
"Ja, je hebt jezelf belachelijk gemaakt en vervolgens ben je zonder mijn toestemming in mijn bed gaan liggen" zeg ik. Zijn ogen gaan over mijn lichaam tot ze mijn ogen vinden "ik droomde dat ik met Roos was" zegt hij "is er iets gebeurd?" vraagt hij zacht "nee Thomas er is niks gebeurd, je hoeft niet bang te zijn dat ik je heb besprongen" zeg ik "dat ben ik ook niet" zegt hij voor hij op staat en de badkamer uit loopt.
Ik loop achter hem aan naar mijn kamer om me aan de kleden. Ik laat de handdoek vallen en meteen gaan zijn ogen naar mijn piercing "Tho mijn ogen zitten hier" zeg ik om hem te pesten. Zijn ogen gaan dicht en zijn hoofd hangt "sorry" mompelt hij "Tho?" vraag ik om zijn aandacht te trekken "mm?" zegt hij "zou je het erg vinden als er wel iets gebeurd zou zijn?" vraag ik.
"Ik denk het wel" zegt hij dan. Ik voel mijn lichaam zacht verstijven door zijn antwoord "waarom vraag je dat?" vraagt hij "zomaar" zeg ik. Ik trek een broek aan en pak een shirt uit mijn kast die ik over mijn hoofd trek. Thomas legt een hand op mijn schouder "is er iets Jasper?" vraagt hij achter me "nee" hij zucht "waarom had je net zo'n rare reactie dan?" vraagt hij.
"Niks Thomas, ik bedacht me dat ik zelfs als je dronken bent niet goed genoeg voor je ben" zeg ik "ik ga zometeen naar Lukas" zeg ik. Ik heb niks afgesproken, maar ik heb wat lucht nodig en dat krijg ik niet zolang hij bij me is. "Dan ga ik maar naar huis" zegt hij. Ik hoor hoe hij zich omdraait en mijn kamer uit gaat.
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen