Ik heb met Joris en Renzo afgesproken dat ik ze rond 10.00uur op zou halen. Ik heb mijn vaders verteld dat ze graag mee wilde, omdat ze nieuwsgierig waren naar waar wij altijd heen gaan. En mijn vaders vonden het prima. Ik heb Lukas ook nog gebeld, maar die kon niet. Hij had een familiefeest dit weekend waar hij bij moest zijn.
10 uur is het als ik bij Renzo voor de deur sta. Ik toeter een keer en zie dat ze allebei naar buiten komen met een tas in hun hand. Joris doet de kofferbak open en gooit zijn tas erin. Ik zie in mijn spiegel dat Renzo hetzelfde doet en de klep dicht gooit. Ze stappen allebei in en meteen rij ik weg. Richting de Ardennen.
De rit duurt bijna 2 uur omdat het druk is op de weg. Je zou verwachten dat mensen op vrijdag gewoon moeten werken, maar dat is blijkbaar niet zo. "Ik ben blij dat jullie mee gaan" zeg ik tegen Renzo en Joris. Ik weet niet hoe ik mijn weekend door moet komen met die trut in de buurt." Renzo grinnikt "ja ze is deze week nog geen cm van Thomas weg gegaan en verteld iedereen die het maar horen wil wat er gebeurd is volgens haar" zegt hij "Thomas heeft de hele week geloof ik nog geen woord gezegd" valt Joris hem bij.
We komen aan bij het park en net wanneer we onze tassen uit de auto halen hoor ik iemand mijn naam roepen. Ik draai me om en zie Vince op me af rennen. "VINCE!" gil ik wanneer ik naar hem toe ren. Ik open mijn armen en sluit ze zodra hij erin zit. "Shit, wat heb ik jou gemist" zegt hij "ik jou ook Vince" zeg ik wanneer ik hem los laat "kom, dan stel ik je voor"
Ik pak zijn hand en neem hem mee naar de jongens. "Vince, dit zijn Renzo en Joris" zeg ik "jongens, dit is Vince" stel ik ze voor. Ze schudden elkaar de hand en met z'n vieren lopen we naar de plek waar we altijd kamperen "pap vertelde al dat je vroeger zou komen" zegt Vince. "Waar is oom Jozef?" vraag ik "die is bij het huis, die komt zometeen" zegt hij.
Ik drop mijn tas in een tent en Joris en Renzo doen hetzelfde. Ze slapen bij elkaar. Ik weet dat ze de beste vrienden zijn, maar soms vraag ik me af of er niet meer achter schuilt. Ik zit samen met Vince aan een tafel die hier in de loop van de jaren is weg gezet. Het is een hele grote van hout dus hij past mooi bij de omgeving.
"Dus waarom ben je eerder gekomen?" vraagt hij me. "Pap zei dat je wat problemen heb thuis?" Ik kijk naar Renzo en Joris die het water in rennen terwijl ik hem antwoord geef. "Ik ben deze week geschorst van school" zeg ik "omdat ik ervan beschuldigd ben dat ik een meisje zou hebben geslagen" zeg ik.
Vince schiet kei hard in de lach "jij?" grinnikt hij "jup, ze heeft aangifte tegen me gedaan, daardoor ben ik geschorst en uit het zwemteam gezet" vertel ik hem. Hij zuigt zijn lip naar binnen "en die mensen geloven dat?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op "anders zou ik hier niet zo vroeg zijn hè" zeg ik "wat een trut, dat ze zoiets verzint" zegt hij.
Nu grinnik ik "bereid je dan alvast maar voor, want vanmiddag komt ze hierheen" zeg ik waarop hij me vreemd aan kijk "het is de vriendin van Thomas" zeg ik "no shit" mompelt hij "is hij er daarom niet bij?" vraagt hij "ja, hij gelooft haar" zeg ik "dit gaat een interessant weekend worden" zegt Vince met een grijns.
We zitten met z'n 4en rond de tafel allemaal in een zwembroek als ik word begroet door Maya, de hond van oom Jozef. Ik kriebel haar achter haar oor "hallo meisje, wat goed je weer te zien" zeg ik. Maya blaft vrolijk en gaat bij Vince zitten. Ik sta op van mijn stoel en loop op oom Jozef en oom Tony af die ik allebei stevig knuffel "goed je te zien jongen" zeggen ze allebei "ik zie dat jullie het al naar je zin hebben" zegt oom Jozef.
Renzo en Joris staan allebei op om zich voor te stellen aan mijn ooms "waar is liam?" vraag ik "die is thuis met zijn vriendinnetje" grijnst Vince "heeft hij een vriendinnetje?" vraag ik "ja een hele harige" grijnst hij. "Vince, genoeg" zegt oom Tony waardoor Vince zich stil houdt. "je vader belde net dat ze er bijna zijn. Max en Levi rijden achter ze aan" zegt hij waarop er een zachte "joepie" uit mijn mond komt.
"Pap? Mag ik bij Jasper in het tentje dit weekend?" vraagt Vince "ik heb hem al zo lang niet gezien" ik kijk ook naar mijn ooms die allebei knikken. Vince staat op "ik ga mijn spullen halen" zegt hij voor hij de bossen in rent.
"Kom eens hier Maya" zeg ik wanneer ze naar me kijkt. Ik ga op de grond zitten en zet haar tussen mijn benen "ga maar lekker liggen dan zal ik je eens lekker kriebelen" fluister ik. Ze laat zich door haar poten zakken en ploft voor me op de grond. Haar kop op mijn bovenbeen. "Wat mis is Sam" zeg ik tegen haar.
"Bedoel je jullie wolf?" vraagt Renzo waarop ik knik "ja, dat was echt een pracht beest" zeg ik "pap heeft hem ooit van oom Jozef gehad" vertel ik de jongens die nu allebei naar Jozef kijken. "Dat klopt, Sam was eerst van mij" zegt hij "kun je je Sara nog herinneren?" vraagt hij me waarop ik knik "die heb ik van koen gekregen" zegt Jozef. "En Maya is een dochter van Sara" verteld hij "dat wist ik niet" zeg ik.
Ik hoor Vince gillen dat de andere er zijn en wanneer hij bij mijn tent is en zijn spullen erin gooit komt de rest aan lopen. Mijn familie voorop gevolgd door Max en Levi en achteraan lopen Thomas en Roos. Het eerste dat er door me heen gaat is dat Thomas er ontzettend slecht uit ziet, maar nog steeds mooier dan ieder ander mens.
Fuck dit gaat een lang weekend worden.
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen