We liggen op mijn bed te gamen als de deur open gaat "ga je mee Jasper?" vraagt Koen aan zijn zoon "mag ik hier blijven? Ik ben net aan het winnen" zegt Jasper "als dat mag" daarbij kijkt hij naar mij "ja van mij wel" zeg ik "dan moet hij morgen alleen even zijn spullen thuis ophalen" zeg ik. Koen knikt "ik zal het doorgeven aan Max dat je hier blijft" zegt hij voor hij de deur weer dicht doet en weg loopt.
Ik hoor zijn voetstappen op de trap "Jasper?" vraag ik "mm?" zegt hij, zijn blik geconcentreerd op het scherm van mijn tv "hoe gaat het met Lukas?" vraag ik "dat weet ik niet Thomas, ik heb hem vandaag niet gezien op school" zegt hij "hoezo?" Ik denk even na voor ik antwoord geef "nou ik bedacht me dat als we die weddenschap gaan doen hij het misschien wel een probleem gaat vinden" zeg ik "ik denk dat Roos het erger gaat vinden" zegt hij "die gaat gedumpt worden."
Op dat moment gaat mijn telefoon af. Ik pak hem en kijk wie het is "het is Roos" zeg ik tegen Jasper
Ik: hallo
Roos: hey schatje
Ik: wat bel je nog laat. Is er iets?
Roos: nee hoor, ik wilde alleen vragen of je zaterdag komt eten
Ik: ik kan zaterdag niet. Dan gaan de jongens en ik uit.
Roos: je bent altijd met die jongens
Ik: nee hoor ik ben vaker met jou.
Roos: ik durf te wedden dat Jasper nu bij je is of niet?
Ik: Euh..
Roos: zie je wel. Het is toch niet normaal dat je vaker bij hem bent dan bij mij
Ik: we hebben het hier al over gehad Roos. Ik kom morgen naar je toe oke. Ik moet nu gaan
Roos: oké tot morgen dan
Zonder op mijn antwoord te wachten hangt ze op "dat was vriendelijk" zeg ik. Jasper doet net alsof hij niks gehoord heeft en ze niet over hem zat te zeuren. Ik weet dat ze het niet leuk vind dat ik veel tijd met Jasper door breng. Laatst was ze steeds aan het zeuren dat hij verliefd op me zou zijn, wat natuurlijk grote onzin is.
"Zullen we slapen?" vraagt Jasper ik knik en trek mijn kleren uit. Ik kijk hoe hij hetzelfde doet en onder de dekens gaat liggen "ik mag zeker niet tegen je aan liggen?" grijnst hij "nee, je kent de regels" zeg ik. Hij draait zich op zijn zij met zijn rug naar me toe en pakt zijn telefoon erbij. Ik gluur mee over zijn schouder en zie dat hij aan het appen is.
"Wie ben je aan het appen?" vraag ik "niemand" zegt hij en doet zijn telefoon uit "leugenaar" zeg ik "was het Lukas?" Hij zucht een "jup" en meer niet "wat moest hij?" vraag ik "hij zei dat hij het leuk vond vanmiddag" zegt hij "was je bij hem?" vraag ik waarop hij knikt "wat heb je gedaan?" vraag ik. Hij draait zich naar me om "ik denk niet dat je dingen moet vragen die je niet wilt weten Thomas" zegt hij.
Ik besluit het erbij te laten ik heb wel een ideetje van wat hij heeft uitgespookt vanmiddag. Ik mompel een welterusten en draai me op mijn rug. Na een tijdje hoor ik zijn ademhaling rustig en zacht wat betekent dat hij slaapt.
Ik lig wakker in mijn bed, niet zo goed wetend wat ik van alles moet denken. Zijn weddenschap, wat hoopt hij ermee te bereiken? Het kan ons onze vriendschap kosten. Heel even komt de gedachte in me op dat Roos gelijk heeft over hem, maar dat klinkt zo belachelijk dat ik er bijna van ga lachen. Hij is niet verliefd op me. Dit is voor hem ook een spel net als voor mij.
De volgende ochtend word ik wakker van Jasper die me roept "kom Tho we moeten naar school" zegt hij. Ik doe mijn ogen open en zie hem aangekleed bij mijn bed staan. Hij grijnst als ik zie dat hij een trui van mij aanheeft "ik had niks bij me" verklaard hij "kom luiwammes, ik zal een ontbijtje voor je maken" zegt hij. Hij loopt mijn kamer uit en laat mij alleen.
Ik stap uit mijn bed en douche me snel. Ik trek een shirt aan waarvan ik weet dat Roos hem mooi vind en een strakke zwarte jeans. Ik hang een ketting rond mijn nek die ik van Roos heb gehad. Mijn horloge en ringen gaan om. Ik smeer wat wax in mijn handen en haal ze vervolgens door mijn zwarte haren om er een model in te krijgen.
Wanneer ik klaar ben spuit ik nog wat deo en een lekker luchtje op. Ik ga vanmiddag tenslotte naar Roos dus ik wil er goed uit zien. Als ik klaar ben loop ik naar beneden maar vind daar geen Jasper. In de keuken staat er een bord op tafel met een briefje erbij
Ik ben mijn spullen thuis halen, zie je op school. Lunch zit al in je tas.
Eet smakelijk ..xHet briefje gaat terug op tafel en ik stort me op mijn boterham. Hij heeft er ham op gedaan, mijn favoriet. Ik werk het brood naar binnen en stap met mijn tas op mijn rug op de fiets. De rit naar school duurt net geen tien minuten dus ik ben er zo. Roos staat al op me te wachten bij de fietsenstalling "hey schatje" zegt ze "hey" ik parkeer mijn fiets en loop op haar af.
"Je ziet er goed uit" zeg ik voor ik mijn lippen op die van haar druk. Ze kust me meteen terug en trekt me tegen zich aan, zodra haar handen mijn haar in gaan trek ik me terug "niet aan mijn haar Roos" mompel ik voor ik haar nog eens kus. Haar tong draait rond de mijne en even vergeet ik dat we op school zijn wanneer ik haar tegen de muur duw en mijn handen over haar lichaam gaan. Ze kreunt zacht wanneer ik in haar billen knijp waardoor ik mijn heupen tegen haar aan druk.
En dan gaat de bel... Ik pak haar hand "kom we gaan naar de les." Ze loopt achter me aan de hel binnen.
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen