7

1.2K 15 0
                                    

Zodra ik me in haar stoot en Roos haar benen om me heen slaat is er niks meer dan zij en ik. We hebben nu al een paar keer met elkaar gevreeën en elke keer word het beter. Ik weet dat ik haar eerste ben dat is zij bij mij ook. Het was even zoeken in het begin en ik vond het vreselijk dat ik haar pijn deed, maar ze zei dat het zo hoorde bij de eerste keer dus ging ik door.

"Harder Tho" kreunt ze. Ik zet nog een tandje bij en stoot me wat harder naar binnen. Ik laat mijn vinger naar haar clit glijden en wrijf er zacht over heen waardoor ze hard kreunt. Mijn lippen druk ik op die van haar om het geluid wat te smoren. Ze kreunt in mijn mond dat ze gaat komen waardoor ze haar benen steviger om me heen knijpt.

Ik voel hoe haar spieren zich strak om me heen spannen. Haar kutje maakt nog meer vocht aan wanneer ze over mijn pik heen klaar komt "aaah" komt er uit haar mond. Ik stoot me nog een paar keer hard naar binnen en volg dan haar voorbeeld. Ik spuit het condoom vol en laat me zachtjes op haar vallen.

"Je bent hier zo goed in" zegt ze. Ik druk een kus op haar lippen "jij ook schatje" zeg ik. Ik trek me uit haar terug en haal het condoom van me af. Er gaat een knoop in voor ik hem in de prullenbak gooi. Ik trek mijn boxer aan en ga weer naast haar liggen. Ze kruipt tegen me aan en gaat met haar vinger langs de lijnen op mijn buik.

"Waar gaan jullie morgen heen?" vraagt ze me "naar Lapei denk ik" zeg ik haar "zal ik samen met Laura en Marjolein ook komen" vraagt ze wanneer ze me aankijkt "dat kan, maar ik weet niet of de jongens dat zullen waarderen" zeg ik "aah Laura heeft een ding voor Joey dus daar heb je geen last van en Marjolein heeft een oogje op Lukas" verteld ze me.

Mijn gedachten gaan naar vanmiddag toen ik Lukas en Jasper samen zag in de kleedkamer "ik denk dat Lukas van de andere kant is" zeg ik tegen Roos "ik zag hem vanmiddag bij het zwembad met Jasper." Ze kijkt naar me "je meent het?" Ik knik "Marjolein zei dat ze laatst met hem mee is gegaan en dat ze sex hadden" zegt ze.

Ik blijf nog een tijdje bij haar liggen en met haar kletsen voor ik naar huis moet. Het is vandaag vrijdag en op vrijdag hebben wij familie avond. Dan is er bij ons thuis geen plaats voor telefoons, en vriendjes of vriendinnetjes. Dan hebben we alleen maar oog voor elkaar. Vaak is het reuze gezellig en word het heel laat voor we naar bed gaan.

"En toen had Koen op het briefje geschreven dat Jasper te laat was omdat ze het over zijn crush hadden" lach ik. Mijn vaders liggen bijna op de grond van het lachen na mijn verhaal over Jasper en het briefje. "Echt ik zweer je, die Koen word met de jaren steeds gekker" lacht mijn vader.

Jochem grinnikt ook mee "hoe was het eigenlijk bij Martijn?" vraagt pap hem "goed, het project is af, daar krijgen we maandag ons punt voor" zegt Jochem. "Nu we het daar toch over hebben" begint pap "Jozef belde me vanmorgen, hij vroeg of we volgende week komen logeren" meteen knikken we alle drie ja "mag ik Linde dan meenemen?" vraagt Jasmijn "anders ben ik alleen tussen al die jongens" mijn vader knikt "als ze mag van haar moeder mag het van mij ook."

"Dan moet jij alleen even kijken of je met Jasper mee kunt rijden Thomas anders past het niet." Jasper is een jaar ouder dan ik en heeft zijn rijbewijs al. Ik word over 4 maanden 18 en ben al wel aan het lessen, maar ik mag nog niet afrijden. Dus dat vind ik wel jammer, maar het is niet anders. "Ik ga het morgen gelijk doen" zeg ik.

"En dan nog iets" begint pap terwijl hij naar mij kijkt "die weddenschap" zegt hij "doe je voorzichtig met hem." Ik kijk mijn vader aan "hoe bedoel je?" vraag ik "nou precies wat ik zeg. Jasper doet zich wel goed voor over dit alles, maar het zou me niets verbazen als die jongen tot over zijn oren verliefd op je is" zegt mijn vader.

"Dat zal wel meevallen pap, ik zag hem vanmiddag met zijn hand in Lukas zijn zwembroek" zeg ik "hij kijkt op dezelfde manier naar jou als Max naar mij kijkt. Ik verbeeld me dat echt niet" zegt hij. Jasmijn knikt zachtjes "ik denk dat pap gelijk heeft" zegt ze "waarom zou hij dan een weddenschap aangaan" vraag ik meer aan mezelf dan aan de andere.

"Wat zou jij doen als je verliefd bent op iemand en je zo'n kans krijgt?" vraagt pap "hetzelfde denk ik" zucht ik "Roos zei het laatst ook al dat ze dat dacht, maar ik heb het kei hard van tafel geveegd en gezegd dat ze zich niet moet aanstellen, maar als jullie het ook al zeggen" zeg ik.

"Vinden jullie het erg als ik alvast naar bed ga?" vraag ik "nee, ga hem maar bellen" knipoogt mijn vader "sorry" mompel ik voor ik op sta en naar mijn kamer loop. Even twijfel ik wat ik moet doen, maar besluit dan toch dat ik hem gewoon ga bellen. Ik druk zijn nummer in en wacht tot hij opneemt

Jasper: hallo?

Ik: hey

Jasper: wat is er?

Ik: waarom moet er iets zijn?

Jasper: het is vrijdag avond zegt hij op een toon die zegt dat dat logisch is.

Ik: oh dat. Ja ik belde omdat pap net vertelde dat we volgende week gaan kamperen. En Jasmijn neemt Linde mee dus hij vroeg of ik met jou mee kan rijden

Jasper: ja sure geen probleem. Heb je er zin in?

Ik: ja het is veel te lang geleden dat we Vince en Liam hebben gezien.

Jasper: ja Vince belde net ook al dat hij er zin in heeft.

Ik: uhu, en dan nog iets Jas. Roos vertelde dat Marjolein laatst sex heeft gehad met Lukas.

Jasper: ja dat moet ze zelf weten. Hij heeft het me verteld hoor als je je soms zorgen maakt

Ik: en dat vind je niet erg?

Jasper: nee we zijn geen stel. We hebben het af en toe leuk samen, maar meer is het niet.

Ik: dan vind je het niet erg als ze morgen mee gaan?

Ik: dan vind je het niet erg als ze morgen mee gaan?

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
stiekem verliefd ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu