"Dus nadat je dat beeld zag kreeg je hoofdpijn?" vraagt de arts voor de derde keer "ja" zucht ik. Thomas, Renzo en Joris zijn weg gegaan toen mijn vaders binnen kwamen samen met mijn broertje. Hij gaf me gelijk en dikke knuffel toen hij zag dat ik wakker was. "Misschien is het verstandig om wat kleine dingetjes te vertellen" zegt de arts "simpele dingen" maakt hij ze duidelijk.
Ik zie pap naar me kijken "weet je dat Thomas ook een pup heeft?" vraagt hij ik schud mijn hoofd "dat heeft hij niet verteld" zeg ik "hun hebben ook een pup van Jozef. Het is een zusje van Hummer" zegt hij "dat is leuk dan kunnen ze samen spelen" zeg ik.
"Pap, mag ik wat vragen stellen aan Vince?" vraag ik "ik heb het idee dat hij de enige is die me wel de waarheid verteld" zeg ik. "Ik kan Jozef vragen of hij hierheen mag komen? Als jij denkt dat dat helpt" zegt hij "dat weet ik niet pap" zeg ik eerlijk "maar er moet toch een rede zijn dat ik zijn foto op mijn achtergrond heb" mompel ik.
Ik zie mijn vader met zijn telefoon de kamer uit lopen en richt me op mijn broertje die naast me zit. "Dus wat heb ik gemist?" vraag ik. Hij begint te blozen "ohjee" grijns ik "vertel wie is het?" Hij kleurt nog meer wanneer hij naar pap kijkt "oke oké ik ga al weg" moppert hij. Zodra pap de deur uit is kijkt hij verlegen naar mij "Jasmijn" zegt hij "we hebben verkering" ik grijns "dat werd tijd."
"Hou maar op over jasmijn" grijnst mijn vader die terug binnenkomt "dat weten we allemaal al" zegt hij "Jozef vind het goed dat Vince komt" praat hij verder "als je uit het ziekenhuis mag heb ik afgesproken dat je met Vince mee terug gaat naar België zodat je daar kunt herstellen" zegt hij. "Waarom moet ik daarheen?" vraag ik "omdat je je alleen daar volledig kunt ontspannen" zegt mijn vader. Maikel knikt "pap heeft gelijk Jasper" zegt hij.
Vlak daarna is het bezoekuur voorbij en laten ze me alleen met de belofte vanavond terug te komen. Ik pak mijn telefoon nog eens en blader door de foto's. Er staan heel wat foto's op die ik niet ken. Mijn oog valt op een foto van Renzo en Thomas die bij elkaar zitten. Ik zoom in en zie dat Roos naast Thomas zit. Haar hand zit in die van hem terwijl ze met Laura zit te kletsen. Tenminste ik denk dat dat Laura is. Wat doen hun in hemelsnaam op de camping? En waarom heeft Thomas niet verteld dat hij iets met haar heeft?
Ik scroll verder en zie in het mapje met Whatsapp foto's dat er een foto in staat van Vince en mij. We staan te dansen (denk ik?) met elkaar. Vince zijn handen liggen op mijn heupen en mijn handen liggen rond zijn nek. Allebei glimlachen we. Mijn gezicht ziet er gelukkig uit op deze foto al vind ik het wel moeilijk voor te stellen dat ik zo intiem ben met Vince.
Ik bedoel, ik ben nog maagd en voor zover ik weet altijd verliefd geweest op Thomas dus is het raar om mezelf zo te zien met iemand anders. Ik klik de foto door en ga verder met een andere. Het is een foto van mij met een rode wang. Deze is op school gemaakt zie ik. Wanneer ik goed naar mijn wang kijk zie ik dat er vingers in staan. Wtf? Wie heeft mij geslagen? En vooral waarom?
Ik leg mijn telefoon weg en sluit mijn ogen. Deze dag is vermoeiend geweest voor me en ik ben wel toe aan een paar uur slaap.
"Je bent een klootzak Jasper, wie denk je wel niet dat je bent? Mijn vriendje afpakken "ik weet niet waar je het over hebt" zeg ik. "Gelukkig weet die Belg wel beter" zegt ze "wie bedoel je?" vraag ik "die leuke van de camping. Ik dacht dat als jij mijn vriendje af kunt pakken ik het wel met de jouwe kan doen."
"Ik weet niet waar je het over hebt" zeg ik "ik weet niet eens wie jou vriendje is en ik heb er geen. Dus misschien moet je eerst je feiten goed op een rijtje zetten." Ik zie haar lachen "je hebt gister nacht anders nog de nacht met hem doorgebracht. De hele camping heeft jullie horen kreunen" zegt ze "dat kan niet want ik ben nog maagd" zeg ik waarop ze nog harder lacht.
"Tuurlijk, je bent een mannelijke hoer jij, eerst Lukas, toen Thomas en daarna duik je het bed in met Vince. En dan zeggen dat je maagd bent" zegt ze. "Waar heb je het over?" vraag ik "ik vertel je dat je iedereen je bed in trekt die maar een beetje interesse toont" zegt ze. "Wat hebben Thomas en Vince ermee te maken?" vraag ik.
"Thomas is mijn vriendje Jasper! jij fucking looser" gilt ze "maar ik heb niks met Thomas gedaan" zeg ik verward "ja dat heb je wel, hij heeft het me zelf verteld." Ik kijk naar haar "wat heeft hij precies verteld?" vraag ik "dat je je pik in zijn gezicht duwde en hij je vervolgens gepijpt heeft" zegt ze "echt niet" zeg ik "niet? En hoe weet hij van je piercing dan?" vraagt ze "welke piercing?" vraag ik "die in je eikel zit" zegt ze.
"Luister eens jij? Hoe heet je eigenlijk?" vraag ik haar. Ze geeft me geen antwoord dus ga ik verder "je vergist je, ik heb niks met Thomas en ook niet met Vince. En ik begrijp niet wat Lukas er mee te maken heeft, maar ik wil dat je me met rust laat." Zeg ik "je bent gek." Ik zie mezelf omdraaien.
Ik zie de achterkant van een meisje achter me aan lopen en met een knuppel zwaaien. Ze rent op me af en slaat me ermee op mijn hoofd. Ik zie dat ik door mijn knieën zak en voorover op de grond val voor ik Vince mijn naam hoor roepen "Jasper, schatje blijf bij me!"
"Jasper! Jasper, word wakker!" Ik schrik wakker uit mijn droom en zie mijn vader over me heen gebogen staan. Ik kom omhoog en gooi mezelf in zijn armen. Hij omhelst me en wrijft zacht over mijn rug heen en weer. Mijn wangen zijn nat van de tranen wanneer hij me fluistert dat het allemaal wel goed komt.
Ik laat het allemaal over me heen komen en kijk vervolgens naar de deur waar ik een geluid hoorde. "Jij" mompel ik voor ik mijn vader los laat en naar mijn bezoeker blijf kijken.
JE LEEST
stiekem verliefd ✅
Romancedit is een spin-off van: een aanbod met gevolgen. dit verhaal gaat over Thomas en Jasper. dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen. #1 bi # 1 zwemmen