39. Bölüm

26.4K 2.5K 3.4K
                                    

Merhaba, sizleri çok özledim! 😍Umarım herkes iyidir. 🙏🏻💚

Bölüm Şarkımız;
*Cem Adrian & Şebnem Ferah - İnce Buz Üstünde Yürüyorum*

Bu bölümü hkurt29 'ya hediye ediyorum. Aramızda olmandan mutluluk duyuyorum canım, iyi ki katılmışsın bize. Desteğin için çok teşekkürler, sevgiler ❤️

Oy sınırımız 950.

Yorumlarınızla da eşlik ederseniz mutlu olurum.

Keyifli okumalar. 🌸

"Sana inanamıyorum Ryan."

Sesim, Ryan'ı karşımda görüyor olmanın sarsılmaz şaşkınlığını ağırlarken, yüzümdeki şapşal tebessüm ile dosdoğru yüzüne bakıyor ve sahiden de burada olduğunu kavramak isteyen ellerim yüzünde ve omuzlarında dolaşıyordu özlemle.

''Sürpriz böyle yapılır işte bebeğim.'' diyerek böbürlenircesine yukarı doğrulan çenesini sağ eliyle sıvazlayarak kıkırdadı heyecanla.

"Çılgınsın sen!" dedim sonunda ve sevinçle parmak uçlarımda yükselip, yanağına koca bir öpücük kondurdum.

"Az biraz öyleyim galiba."

Ellerimle saçlarını düzeltip tatlı tatlı gülümsedim sevimli tavrına.

"Eee hadi mantı yemek istiyorum. Hem çıtır hem de suda kaynayan.'' diyen Ryan, iştahla dudaklarını yalarken başımı salladım şaşkın mutluluğumu sürdürerek.

''Yok mantı!''

Sert ve neredeyse kaba bir sesle kulaklarımızı dolduran cümle, yaşadığım mutlu şoktan sıyrılarak odada yalnız olmadığımızı hatırlamama vesile olmuştu. Dudaklarımı kaplayan geniş tebessüm hızla solarken, bakışlarımı kapının önünde dikilmiş ve karanlık bir hasetle bizi izleyen Barış'a çevirdim hızla.

Gözlerimiz kesiştiğinde, duygularını okuyamadığım fakat kısılan gözlerindeki karanlığı görebildiğim Barış, bir mermer kadar soğuk ve ifadesiz yüzüyle bize doğru adımlamaya başlamıştı bile. Mantının olmamasını ciddiye alıp gerçeklikle eşleyen ve hüzünle neden mantı olmadığını soran Ryan'a bir cevap vermek istesem de gözlerimi Barış'tan ayıramıyordum. İfadesi ürkütücüydü ve bu hiç hoşuma gitmemişti.

''Herkül'ün rutin kontrolünü yapmanı istiyorum. Az önce söylemeyi unutmuşum!'' dedi Barış, sol yanımda durarak emir verircesine ve gözlerini Ryan'a değdirmeden Herkül'ü kucağıma bıraktı bir anda.

Herkül'ü düşürmemek adına kollarım onun küçük bedenini sararken, Barış'ın yaptığı bu saçma emrivakinin nedenini biliyordum. Ancak pabuç bırakacak değildim.

''Herkül ile Tolga ilgileniyor, rutin kontrollerine daha var.'' dedim, beni zifiri karanlıkta bırakmak istercesine yüzümde dolaşan gözlerinden kopardığım gözlerimle.

Hızla inip kalkmaya başlayan göğsü, gürültülü ve sabırsız solukları beni de öfkelendiriyor hatta Ryan'ın gelmiş olmasının bende yarattığı mutluluğu süpürüyordu.

''Herkül'ün hekimi sendin, kaçarcasına gittiğin ve ardında hiçbir iz bırakmadığın için onunla evet, Tolga ilgileniyordu. Ama artık buradasın!'' diyerek elini uzatıp kucağımdaki Herkül'ün başına yasladı ve okşamaya başlarken aynı otoriter ton ile konuşmasını sürdürdü. ''Şimdi, oğluma vitamin aşısı yapmanı istiyorum.

Beyaz GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin