Merhaba 💚
Bölüm Şarkımız;
*Gripin - Aşk Nereden Nereye*Bölümü visneq ve iamshipperr tatlış kızlara armağan ediyorum. Güzel desteğiniz ve tatlı yorumlarınızla iyi ki eşlik eşlik ediyorsunuz Beyaz Gece'ye. Sizleri seviyorum, iyi ki varsınız! 🥰
Heeey 50. bölüme gelmişiz!
Ne güzel bir yolculuk oldu Beyaz Gece bana bir bilseniz. 🌸
Çok zarif, çok içten, tertemiz yürekli güzel insanlarla tanıştım ve iyi ki başlamışım bu yolculuğa dedim çoğu zaman. İyi ki eşlik etmişsiniz bana, zihnimdeki kurguya ortak oluşunuza ve güzel desteğinize minnettarım. Leyla ve Barış'ı sahiplenen yüreklerinize sağlık. Sizleri çok seviyor ve öpüyorum. 😍Keyifli okumalar 🙏🏻
Karşımdaki kadının, bana gerçeklerden bahsedeceğini söylediği o gece gözlerimin önüne serilmişti bir anda. Yalının rüzgarlı soğuk rıhtımında, acımasızca savurduğu her kelime sert birer sille gibi yüzüme inerken yaşadığım çöküşten haz almıştı Ezgi. Üstelik yüzünden silmediği o alaycı tebessüm şimdi bile midemi bulandırıyordu. Şimdi kalkıp da onu dinlememi bekliyordu benden. Hangi yüzle?
''Harika.'' Dedim dişlerim arasından sinirle tıslayarak başımı hemen arkamda dikilen ve tedirgin gözleriyle beni süzen Sarp'a çevirdim. ''Beni bu yüzden mi sürüklercesine odana getirdin?''
''Leyla.''
''Ne Leyla, Sarp?'' diye bağırdım öfkeyle. ''Hem onun burada ne işi var, Barış biliyor mu?''
Başını iki yana salladı yüzünü bürüyen suçlulukla.
''Kapıdaki polislere kimliğini göstermiş ve sonra da ekipten olduğunu söylemiş. Onlar da beni aradılar.'' diyerek başını suçlulukla yere eğdi Sarp. ''Ezgi komiser de senin faydan için seninle konuşması gerektiğini anlattı bana.''
''Odama geldiğinde, bana bunu anlatıp görüşmek isteyip istemediğimi sorabilirdin.''
Emrivakilerden oldum olası hoşlanmadığım gibi, bu emrivakilerin asla bulunmak istemediğim bir durumla örtüşmüş olması öfkemi katlamıştı.
''Benden nefret ettiğini biliyorum Leyla.''
Ezgi'nin baskın bir tonda yükselen sesiyle başımı ona çevirdim hızla. Kararlı gözleriyle bana bakıyordu.
''Geçerli sebeplerim olduğunu da biliyorsun o halde?'' dedim kaşlarımı yukarı dikip alaycı bir gülüşle.
Elbette dercesine gülümseyip başını salladı.
''Seninle konuşmayacağım, iyi günler.'' dedim dudakları aralandığında konuşmasının önüne geçerek.
''Leyla, yemin ederim tek bir yalan olmayacak.''
Baskın sesi bir anda zayıflamış hatta titremeye başlamış, kararlı bakışları ise yalvarırcasına kısılmıştı.
''Her şeyi en başından anlatacağım, lütfen beni son bir kez daha dinle.'' dedi ve gözlerinden süzülen ufak bir damla ile birlikte başını yere yüzüne yerleşen pişmanlıkla. ''Sonra zaten bir daha karşılaşmayacağız.''
Israrcı tavrı kaşlarımın çatılmasına neden olurken kollarımı göğsümün altında bağlayarak gülümsedim.
''Peki.'' dedim boğazımı temizleyerek. ''Barış da bize katılsın o halde?''
Bunu söylediğim an yerdeki gözleri büyük bir hazla gözlerimi bulmuş ve bakışları dehşete kapılmışçasına irileşmişti.
''Ha-hayır.'' dedi hıçkırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Gece
RomanceGörevini aşk ile perdeleyen bir adam ve o aşka yalnızca yüreğiyle kanat çırpan bir kadın. *** "Gözlerin dünyanın en güzel, en ihtişamlı masalını anlatıyor ve ben o masalda bana yer olmamasından deli gibi korkuyorum...'' dedi sarhoşluğuna rağmen keli...