28. Bölüm

26.4K 2.4K 2.3K
                                    

Merhaba 💚

Bölüm şarkımız;
*Sena Şener - Sevmemeliyiz*

Nasılsınız, umarım herkes iyidir 🙏🏻

Bu bölüme olan tepkilerinizi çok merak ediyorum, lütfen herkes düşüncelerini paylaşsın 🙈

Bölümü pericilek 'e hediye ediyorum. Güzel desteğin ve tatlış yorumlarınla iyi ki eşlik ediyorsun bana. Kocaman sevgiler ❤️

Bölümün oy sınırı 420.

Keyifli okumalar

Ruhsuz ve cansız bir put gibi kaskatı kesildim duyduklarımın hemen ardından. Zihnim böyle bir şeyin ihtimalini dahi reddederken, midem ve kalbim arasında yükselen endişe şiddetli bir kasırga gibi beni infilak ediyordu.

Peki zihnimin ihtimalini dahi reddettiği bir şey, bedenimi neden taş kesiyordu ya da içimi nasıl kavurabiliyordu?

''Bum! Ve Leyla gerçeği öğrenir.''

Kuzey'in keyifli çıkan sesi, kulaklarımdan zihnime süzülürken zehirli bir nesneye dokunmuşçasına ürpermiş ve titreyerek tepki vermişti taş kesilen bedenim...

''Açıkçası nasıl bir yol izleyeceğini çok merak ediyorum. Barış'a tekmeyi bu akşam basmak ister misin?''

Benimle düpedüz eğleniyordu ve bundan aldığı zevki saklama gereği bile duymuyordu. Dişlerimi sıkmayı keserek, hızla başımı çevirip yüzüne baktım. Dudaklarındaki çarpık gülüş, gözlerindeki belirgin haz ve kaşlarının bilmiş bir ifadeyle yukarı tırmanmış olması, içimdeki endişenin yerini koyu bir öfkenin almasına neden olmuştu.

Omuzlarımı dikleştirerek burnumu havaya diktim.

''Aşık olduğum adama senin ağzından çıkanlarla tekme basacağım, öyle mi?'' dedim tıpkı onun gibi çarpık ve alay yüklü bir sırıtışla. ''Bu yalnızca senin hayal dünyanda kurgulayabileceğin bir durum olabilir. İyi geceler...''

Söylediğim her kelimeyle yüzündeki haz yavaş yavaş silinirken, bakışlarındaki katlanarak artan hırs oldukça somuttu. Fakat bu hırs ile ne yapacağı umurumda değildi. Zira bir şey söylemesine dahi izin vermeden, hızlı adımlarla evi bahçeye bağlayan merdivenlerden inerek tabiri caizse düğün alanına koştum.

Nefes nefese masaların bulunduğu alana ulaştığımda, gözlerim yalnızca Barış'ı aramaya odaklanmış bir ivedilikle masaları taradı. Haldun amca ile onu, bahçenin en ucundaki masaya karşılıklı oturmuş bir şeyler konuşurken yakaladım sonunda.

Tepetaklak olmuş hissederek yutkundum ve kuruyan boğazımı ıslattım. Ardından da terleyen avuç içlerimi elbisemin kumaşına sürterek uzun soluklar çektim içime...

Kuzey'e inanmamıştım, fakat içime düşen şüphe tohumunun hızla büyümesini de önleyemiyordum. Aklımın gerisine itelediğim açıklayamadığı şeyler taze patlayan bir yanardağdan fışkıran lavlar gibi zihnimin dört bir yanına dağılırken, kalbime de sirayet edip ruhumu deli bir korkuyla yakmaya başlamıştı.

''Leyla canım?''

Burak'ın sesi ve koluma dokunan soğuk eliyle irkilerek ona döndüm, karmakarışık düşünce ve hislerden sıyrılarak.

Kaşlarını çatmış neler olduğunu anlamak istercesine yüzüme bakıyor, benden bir şeyler söylememi bekliyordu.

''Leyla'm bembeyaz olmuşsun iyi misin sen?'' diyerek diğer elimi de tuttuğunda dayanamayarak sarıldım ona.

Beyaz GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin