Гледна точка на Мими.
Хората са казали: Съдбата няма меню. Поднася ти това, което най-малко очакваш.Минаха 5 години. Пет години от както животът ми не бе същият.
И ето ме сега. Моден дизайнер с 700 милиона в банковата сметка на път да купи къща в Busan.
Знам че се питате какво се случи през всички тези години и спокойно сега ще ви обясня.
Когато баща ми ме отвлече ме върна в България. Бях принудена да живея в някаква порутена къща изолирана от външният свят. Децата ми трябваше да живеят заедно с мен на това ужасно място в продължение на 3 години. Бях редовно пребивана от онзи боклук но поне дечицата ми бяха в безопасност. След толкова време най-накрая събрах смелост и избягах.
Нямах търпение да видя всички. Дали ме търсеха? Дали се притесняваха за мен?
За жалост истината беше, че те просто са продължили напред. Особенно Джимин след като разбрах че се е сгодил за Амбър.
Друг път ще ви разкажа за нея.
Та след като разбрах че на никой не му пука за мен това беше момента за моето ново начало. Заминах за САЩ. Първоначално не ми беше лесно защото все пак бях с две малки деца. Първоначално работех като сервитьорка на смени. После бях детегледачка и започнах да се питам до къде ще стигна ако продължавам така. Как ще отгледам децата си по този начин.
Още преди да ме отвлекат се бях замислила дали да не стана моден дизайнер. И така след две години усилен труд днес съм тук. А относно... семейството ми. Единственият човек с когото се свързах беше Мони.Още щом и се обадих разбрах че мога да разчитам на нея и че не ме е намразила.Щом подписах документа за къщата се прибрах и започнах да събирам багажа за Busan.
Нарочно избрах да се преместя там защото това беше първият ми дом. Градът е ужасно красив. Пък и ще работя с компаниите за kpop идолите. Ще ги спонсорирам с мои дизайни на дрехи.
Утре официално заминавам така че не е зле да побързам с опаковането.
༻ ༻ ༺ ༻ ༺ ༻ ༺ ༻ ༺ ༻ ༺
Вече бях в Busan. Пътувах към новият си дом който беше в центъра на града.Щом вече бях пред имението разбрах че тук ще направя всичко възможно децата ми да са щастливи и ще имат прекрасно бъдеще:
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!