|135|

125 8 7
                                    

Гледна точка на Мими.

Тае-Възпитан, любезен..

Аз-Какво правиш Тае?

Тае-Преглеждам документите. Междудругото на въпроса каква жена търсиш аз отговорих...Тити.

Аз-Не очакван отговор. Семпъл, стилен, хубав.

Тае-Май ми се подиграваш.

Аз-Малко.-казах и се засмяхме.-Ти какво направи?

Тае-Ами такова, принтирах всички отговори.

Аз-Мм донесе ли всичките? Например моето, твоето, на Хоби...това всичките ли са? Донесе ли отговорите на всички.

Тае-Да, разбира се всички са тук. Ето така на Хоби, на Джимин.-каза и разширих очи.- Тити, Мони, а тези са отговорите на другите.

Аз-Много хубаво.

Тае-Да, направих го по този начин.-каза и взе чашата си.-Е кой все ми изпива кафето?

Аз-Сам го изпиваш.

Тае-Не, някой друг го изпива.-каза ставайки да си сипе още кафе.-Кое на кого беше? Май ги обърках....

Повдигнах бързо отговорите и взех тези на Джимин. Добре, че имам фотографска памет и знам кое каза Тае.

Сгънах го на малко листче и го прибрах в чантата си.

Тити-Без да спорим.

Тае-Не каза нищо за което да спорим. Май на теб просто ти идва отвътре да спориш.

Юнги-Предлагам да продължим да работим.-каза сядайки на голямата възглавница на тревата.

Аз седнах на дървеният стол.

Тае-Къде е Джимин?

Аз-Не знам. Дори не ме интересува къде е Джимин. Къде е Джимин, къде е Джимин. Къде е? Все ми е едно. Не ме засяга. А и защо да ме интересува къде е? Той може да е където си поиска. Ако знаете къде е не ми казвайте. Защото не ме интересува. Разбрахте ли.-казах, а те ме гледаха странно.

Гледаха зад мен усмихвайки се неловко.

Аз-Зад мен е нали?-казах и Тити кимна. Обърнах се бавно и го видях.-Джимин? Джимин къде беше?-казах,а той се подсмихна.

Джимин-Открих Адан. Няма пукната пара но има адвокат. Или се опитва да ни изнудва или някой мъти нещо.

Хоби-Тогава отивам да намеря адвоката. Ще ви се обадя като го открия.-каза и тръгна на някъде.

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞Where stories live. Discover now