|146|

168 7 9
                                    

-Какво ще правим?-Казва Тити хващайки се за главата.

-Тези ще са тук всеки момент.-Добавя Юнги и сяда на черния кожен стол.

Всички се намират в кабинета му за да измислят какво ще правят щом Мария и Джимин ги няма.

-Г-н Мин, г-н Бланко е тук.-Провиква се една от асистентките.

-Идваме.-Отговаря веднага и става от стола като попарен.

Слизайки долу посрещат г-н Бланко и асистентката му.

-Добре дошли.-Протяга ръка нервно Тае.

-Добре дошли г-н Бланко.-Усмихва се Тити.

-Приятно ми е да ви видя. Г-н Джимин и госпожица Мария няма ли ги?-Поглежда ни объркано.

-Ъъъм...-Започва Тае, но спира осъзнавайки, че няма идея как да замаже положението.

-Не..-Започва нервно Тити.-...Уви в последният момент им изникна много спешна работа. Ние ще направим презентацията, няма проблем.-Усмихва се половинчато.

-Ясно..в такъв важен ден ги няма. Ще направим така, когато се появят, да се обадят на асистентката ми за да насрочим нова среща. Сега ще отидем в другите агенции. Приятен ден.-Усмихва се леко и се обръща към изхода.

-Други агенции ли?-Пита веднага Хоби.

Всички се споглеждат мислейки какво да правят.

-Г-н Бланко.-Изстрелва бързо Тити.-Г-н Бланко, молим ви, само за половин час, защото сме ви, подготвили блестяща презентация.

Бланко огледа всички преценяващо.
Дали си струва да ги послуша и да изгуби от ценното си време?

-Аз нямах среща с вас.-Казва и тръгва отново към изхода.

-Г-н Бланко вие не разбрахте.-Тръгва Тае след него.

-Г-н Бланко, спрете.-Извиква Тити шокирайки всички.

-Това се казва войн.-Усмихва се Джин.

-Господине, моля ви, почакайте. Моля ви, елате.
..Те ни помолиха, да не ви, казваме причината за отсъствието им, но няма как. Трябва да им кажем.-казва Тити и поглежда към останалите и се моли да разберат намека ѝ.

-Да.-Отговаря веднага Тае разбирайки намека.

-Да им кажем, да.-Казва Моника и свежда глава.

-Разбира се.-Добавя Арем.

-А каква е причината?-Пита Бланко и кръстосва ръце пред гърдите си.

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞Where stories live. Discover now