На сутринта се събудих от лъчите на тъпото шибано слънце.
Отворих очи и ми отне около минута да осъзная, че лежа върху гърдите на Джимин.
Защо подяволите е толкова удобно?След няколко минути и той се събуди. Оправихме се и слязохме долу. А часът е 11:00.По принцип започваме училище в 8:00. Ама а де....успахме се.
Аз и Джимин тръгнахме към стаите на другите за да ги събудим.
Събудихме Яни и Куки,Мони и Хоби, Арем и Джин когато влязохме в тяхната стая Арем беше на земята а Джин на леглото... личи си кой командва в семейството. Събудихме и батко и кака.
Когато стигнахме стаята на Тае и Тити не можехме да влезем беше заключено.Какво подяволите? Ами ако...
Почуках на вратата. Никакъв отговор. Почуках отново и Тае най-накрая отвори.
Слава богу нищо не се е случвало.Ами тъй като пропуснахме четири часа решихме изобщо да не ходим на училище днес. Вместо това ще останем тук и ще се забавляваме.
Но първо ние момичетата трябва да се приберем за да се оправим,
че сме с дрехите от вчера.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Тъкмо се прибирах в вкъщи. Качих се горе и си взех душ.
Облякох се така:
Гримирах се оправих си косата и изчаках момичетата.::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Върнахме се в къщата на момчетата.Куки-Е какво ще правим сега?
Хоби-Хайде в басейна.
Всички се съгласихме но има една малка подробност. Ние момичетата
нямаме бански.Кака-Мими елате да ви дам от моите бански имам около двайсет така че.
Кака ни даде бански.
И така отидохме до басейна където ни чакаха момчетата които вече бяха вътре.Аз- Студена ли е водата?-попитах Джимин.
Той не каза нищо само се усмихна мазно хвана ме за ръката и ме дръпна така че аз да падна във студената вода. Ще го убия.
Джимин- Да ти кажа леко е хладна но не е зле.-каза все едно не е станало нищо и се засмя.
Аз-Ти наред ли си с главата можех да се удавя!
Джимин- Не бих го позволил.-каза и ме целуна по челото.
Добре..тва не го очаквах...
Погледнах към другите които ни гледаха с огромни усмивки.Освен Тити и Тае, те ни гледаха с най-перверзната усмивка която могат да направят.
Куки и Батко отидоха някъде, а аз отидох при момичетата и си увих кърпа около тялото. Почти изсъхнах когато някой ме напръска с вода.
Аз се обърнах към този който след малко ще убия.
Пред мен стояха Куки и Батко с водни пистолети.Джин- Ще играем с тези водни пистолети. Те са пълни с ледено студена вода. За всеки има по един. Правилата са следните:
1-По отбори сме момичета срещу момчета обаче тъй като вие сте по-малко Арем ще е от вашият отбор.
2-Последният останал сух е победител и той ще има правото да поиска нещо от единият отбор(ако момиче победи може да иска нещо от момчетата а ако момче победи ще иска нещо от момичетата.)
3- Нямате право да влизате в къщата. Можете да се криете из целият двор.Всички побързахме да се скрием.
Когато се чу музика.На някой му звънеше телефона. И о не беше моят.
Излязох от скривалището си и момчетата ме намокриха цялата.
Ох!Аз-Телефонът ми звъни.Големи сте идиоти.
Отидох и го взех. Всички бяха до мен. Ах какви клюкарки самоо
Леля ми звъни.В разговора:
Аз-Ало лельо как си?
Леля-Ами как да съм след като Юнги не ми вдига. Звънях му вече 50 пъти. Моля те Мими кажи му да ми звънне веднага или ще дойда и да не казвам на какво ще го направя.
Аз-Ъм добре лельо чао.
Леля-Чао мила. Да не забравиш да му кажеш.
Аз-Няма спокойно.
Край на разговора.
Аз- Мин Юнги ще те убия.
Батко- Какво каза леля ти?
Аз- Ами нищо особенно. ОСВЕН ЧЕ ТИ Е ЗВЪНЯЛА 50 ПЪТИ.
Батко-КАКВО? Паднала ми е батерията. Боже ще ме убие или по-лошо.Дай си телефона.-каза и аз му го дадох.
Той говори с леля и дори,че бях на три метра далеч от него пак можех да чуя как му крещи.
Горкият Юнги. Другите от своя страна се превиваха от смях.Ето и новата глава. Дано ви хареса.
Малко е кратка ама да има 😂❤️❤️.
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!