|103|

352 23 10
                                    

Слязох долу отново и там заварих Юта и Хея и Джони и Серон която беше с превързана глава. И двамата бяха много ядосани и крещяха на Тити ама и тя не си затваряше устата.

Аз-Опа чакайте малко бе. Какво сте се развикали на дитето ми?!-казах и отидох до Тити и кръстосах ръце.

Джони-Как да не крещя?! Погледни какво е направила на момичето ми.

Аз-И какво е направила?!-казах и повдигнах едната си вежда.

Джони- Отишла е до тоалетната а вие сте я чакали там и Тити я е пребила.-каза с висок глас.

Аз-Ммм да ама друг път. Абе я ми кажете вие двамата от кога ходите с тея двете?! М знаете ли що за стока са въобще?-казах и аз крещейки.

Юта-Заедно сме от.... седмица.

Аз-А чудесно! 100% и не са ви казали кои са всъщност.-казах и се изсмях.

Джони-И кои са тогава щом толкова знаеш?

Аз въздъхнах и започнах да им обяснявам кои са тез двете и кво са извършили. Споменах и че Серон е била заедно с баща ми а Джони я погледна с отвращение.

След 20 минути в които тез патки не спряха да отричат им обясних всичко.

Юта-Добре де и от къде да сме Сигурни че не ни лъжете?!

Аз-Просто виж дали не се издирват и готово.

Той си включи телефона и веднага му излезе статия че става вече месец от както Хея и Серон се издирват.

Показа и на Джони и той се опули.

Джони-Как можахте?!-извика той.

Двете стояха стреснати и ги гледаха.

Аз-Да ви кажа честно. Щеше да е по добре за вас двете ако бяхте напуснали Корея но като сте безмозъчни аз какво да направя.

Тае-А сега вместо да обвинявате жина ми се погрижете за тез коври.-каза и придърпа Тити в прегръдка.

Джони-Ужасно много съжалявам Тити.
Хайде скъпа да се поразходим.-каза с фалшива усмивка гледайки Серон и я задърпа извън къщата.

Юта също се извини и с Хея излязоха от къщата.

Яни-Чудесно. Разкараха ги най-накрая.

Аз-Ама те кога дойдоха?-казах и седнах на дивана.

Куки-Ами щом се прибрахме ти нали се качи горе и те тез цъфнаха на вратата.

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞Where stories live. Discover now