Гледна точка на Тити.
Събудих се с усмивка.
Днес сексито ми има рожден ден.Но всички трябва да се правим че сме забравили. Както като рдто на Мими.
Планът за днес е Мими и Джимин извеждат Тае извън къщата. Само те ще помнят за рдто му уж. И там ши го забаламосват докато ние сварим с украси торти и други глупости.
Докато се бях замислила усетих как Тае ме целуна по рамото.
Тае-Добро утро беби.-каза и се усмихна сладко.
Мале как ще издържа днес нз.
Аз-Добро да е.-каза и го погледнах студено.
Тае-Защо ме гледаш така? Да не направих нещо?
Аз-....нее.
Гледна точка на Мими.
Събудих се от алармата. Трябваше днес с Чим да изведем Тае извън къщата за да подготвят всичко.Обърнах се към Джимин който още спеше сладко.
Аз-Чим хайде ставай.
Джимин-Ммм още мъничко мамче.
Аз-daddy имаш точно три секунди да станеш или правя аборт.
Той скочи като попарен. А аз започнах да се смея като напушена.
Джимин- Инфаркт ли искаш да ми докараш? Мале само да разберем дали са две горко ти!-каза и стана от леглото и отиде в банята.
Мале ся я втасах.😳😵
След пет минути се върна и ме гледаше ядосано. Загазих ама много лош😶.
Аз-И ся кво ши са сърдим ли?
Той дори не ме погледна. Започна да се облича.
Стигна до ризата и започна да я закопчава бавно кат ме гледаше в очите.Айш миндил такъв ся нарочно да ме дразни.
Ми не е познал. Станах от леглото и отидох в банята.
Извърших сутрешните си процедури и облякох това:
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!