|117|

475 23 48
                                    

-Знаеш ли кой съм? Ааа! Аз съм съпругът и! И настоявам да видя жена си!-каза, а аз се ококорих.

Аз-Джимин?!-казах и двамата с охранителя ме погледнаха.-Какво по дяволите правиш тук?-извиках, а той извъртя очи.

Джимин-Трябва да говорим.

Аз-Нямам какво да ти кажа! Пък и си пиян.
Ще уплашиш децата.-казах, а той погледна охранителя.

Джимин-Ти нямаш, но аз имам. А сега кажи на тоя да ме пусне.

Аз въздъхнах и кимнах на охранителя.
Той го пусна и Джимин тръгна залитайки към мен.

Подпря се на мен и щеше да се свлече на земята.

Аз-Подяволите Джимин!

Кимнах на пазача да ми помогне да го завлека до всекидневната и го оставихме на дивана след това му казах да ни остави насаме и ако има нещо ще го повикам.

Джимин-Искам си децата!-каза едвам разбирайки се.

Аз-Не може.-казах строго.

Джимин-Но те са и мои деца. Та нали аз ги направих. Без мен ти нямаше да си майка!-каза и застана в седнало положение.

Аз-И какво? Да не би да си бил длъжен да го правиш? Все пак ти ме излъга, че си бил пиян.

Джимин-Но все пак накрая ми позволи да те изчукам нали!-извика, а аз му направих знак да мълчи щото ако ми събуди децата ще си тръгне кастриран от тук.

Аз-Добре тогава щом толкова обичаш децата защо не ги потърси мамка му? Дори и да не си искал да ме видиш поне да беше дошъл заради децата.

Джимин-Аз..

Аз-Изобщо не ми казвай, че не си знаел къде сме. Благодарение на модните ревюта и въобще развитието на компанията бяха по всички новини в света. Много добре знаеше къде сме и пак не си направи труда да дойдеш. Знаеш ли, че децата си мислят, че никога не са виждали баща си. Ммм? Даже онзи ден когато ги видя ме питаха дали може да ги заведа при теб.  Те така и не разбраха кой си.

Джимин-Мария чуй ме..

Аз-Не, ти ме чуй! Щом искаш да водиш Амбър на нашето място, добре. Прави каквото искаш. Води я там. Пей и песните които пишеше за мен. Сигурна съм и че майка ти още има рози в двора си. Така и така си тук отиди и ѝ набери рози. Откъсни и розите които подаряваше на мен. Наричай я по начина по който наричаше мен. Докосвай я така както докосваше и мен. Обичай я по начина по който обичаше и мен, че и повече. Щом искаш замени ме.
Така като гледам вече заменяш и децата си. Но все пак нали искаше три деца? Ето вече имаш.-колкото и да се опитвах да не викам просто вече не можех да издържам.

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞Where stories live. Discover now