|138|

118 8 27
                                    

Върнах се в чифлика.

Мони-Така вдишваме за 4 секунди и издишваме за 6.

Юнги-Ти нямаш ли си клиенти? Защо постоянно ни караш да седим върху постелките и да дишаме? Вече изгоряхме от това слънце.

Хоби-Юнги защо постоянно се съмняваш в методите ѝ? Отпусни се малко. Това е дихателна терапия. Важно е не само от къде дишаш, но и как дишаш.

Юнги-Ама аз се изнервям. Не се успокоявам. Защо постоянно правим това?

Мони-Ей сега приключваме.

Юнги-Супер.

Хоби-Успокои се нали?

Юнги-Не съм се успокоил Мими дойде.
Какво стана видяхте ли се с Адан?

Аз-Целувахме се.

Юнги-КАКВО?!

Хоби-Как така?

Юнги-Целуване по у-устата ли?

Аз-Какво? Целувахме ли казах?-Ах Мария, ах.

Юнги-Така каза.

Аз-Видяхме се исках да кажа. Какво целуване? С кой ще се целувам? С Адан ли ще се целувам забога?-казах и се засмях.-Взел е парфюмите ми и ги е скрил в склада. Има много.

Мони-Какво ще правим сега?

Аз-Ще забравим. Ще трябва да забравим. Най-вече той.

Юнги-Мария какво говориш? Побърка ли се? Кой кого ще забрави? Какво ще забрави?

Мони-Това забравя ли се?

Аз-Ъъъ не се забравя. Адан ще забрави за парфюма ми. Той е моят труд нали. Няма да му го дам. Хайде после ще се целуваме...тоест ще се видим. Като се видим ще се целуваме ако искаме. Не знам.-тръгнах към къщата преди да кажа още някоя глупост.

Гледна точка на Джимин.

-Какво стана синко нещо притеснява ли те?

Аз-Не, замислих се.

-Добре тогава. За какво мислеше?

Аз-...За морето. Колкото и да си мислиш, че го познаваш..не можеш да го разбереш. Ако иска ще те повали с вълните си. Ако иска, ще те погали с вятъра. Мислиш, че си разбрал поне прогнозата за времето, но изведнъж те преобръща. Но и да се страхуваш и винаги да те изненадва не можеш да го оставиш.

-Още говорим за морето нали?

Аз-Да татко. Определено, да.

-Добре тогава. И аз ще ти кажа нещо. Каквото и да преживееш, хубаво или лошо. Каквито и приключения да имаш..не можеш да се откажеш от него. То е..голяма страст.

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞Where stories live. Discover now