|22|

601 35 9
                                    

Станах от леглото и отворих вратата а там нямаше никой.

Аз-Ето Тити няма никой. Сега заспивай.

Тити- Ти нормална ли си как ще заспя ся. Заради тоя скапан филм не мога и да мигна даже.

Аз-Хей първо филмът не е скапан! Второ защо го гледа тогава? И трето заспивай веднага!

Тя седеше и ме гледаше така все едно ще се разреве. Ох горкичката да знаеше какво я очаква. Както и другите.

Постоя малко.

Тити- А не, не мога.-каза и без да ме поглежда си легна най-спокойно и ме гушна. Изведнъж си отвори очите и като ме видя изпищя с цяло гърло.

Тити-ААААААА! Какво подяволите?!

Аз-Какво ти става защо викаш?-попита правейки се на ударена.😂😂😂😂😂😂😂

Тити-Как какво та ти си цялата в кръв!-каза все още крещейки.

Аз се огледах и "припаднах". Така де "умрях"😂😂😂

Тити направо се побърка стана като стрела от леглото и излезе от стаята.
Другите излязоха от стаите си явно са чули писакът на Тити.

Ви-Какво става?И що няма ток?

Яни-Де да знам сигурно е гръмнал някой бушон.

Докато тя им обясняваше какво е станало аз станах от леглото. А сега Миме къде ще се скриеш? Ами да в гардероба. Отворих гардероба и се скрих между закачалките.

След като Тити им обясни те дойдоха в стаята. И меко казано се стреснаха от факта че ме няма в стаята.

Мони- Как така я няма. Ох Тити въобразяваш си сигорно си сънувала кошмар. А Мими сигурно е в тоалетната.

Яни-Да не е възможно да е мъртва.
Сега си лягай!

Тити- Ох защо не ми вярвате бе идиоти такива?! Видях я с собствените си очи.
Беше тук преди минута!

Кака- Ох добре то се е видяло че няма да заспиш затова че да я потърсим съгласна?

Тити-Да!

Ви- Добре от къде почваме?

Мони-Дай първо този етаж а после долу.

Излязоха от стаята.😂😂😂😂.
Чу се още един писък този път беше на Яни.

Яни- Защо по това огледало има кръв?

Аз излязох от гардероба и почнах да ги следвам тихо за да не ме видят. Добре че бяха с фенерчета. Влязоха в стаята на Ви
а точно в неговата стая имаше най-много кръв по стените.

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞Where stories live. Discover now