|134|

162 12 4
                                    

"Долината на желанията най-загадъчната. Никой не остава в нея.
Без значение дали се преборва с копнежи или не. Не е ли такава борбата и с желанията? Аз избрах да отстъпя. Да се оставя на копнежите си. На спомените. На допира ти и на аромата ти."

Бях в ателието за парфюми и говорех с баба. Отдавна не съм говорила с нея.

Аз-Бабо как си, добре ли си? Как е крака на дядо? Добре не се преуморявай чу ли? Не, не се тревожи за мен, аз не съм сама. Имам си много съдружници. Това гласът на дядо ли е? Дядо пак ли проклина татко? Знаех, че синът на леля Жана отива в казармата. Добре целувам те ще се чуем.-казах и затворих преди отново да ми е разказала за всичките ми роднини.

❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖
С батко отивахме към другите на двора защото имахме завещание.

Джимин-Така събрах ви тук защото получихме нова кампания.

Аз-Страхотно. Кой е клиентът?

Джимин- Яхтклубът.

Хоби-Аз се разбирам с яхтклубът как не ми хрумна? Сега аз щях да събирам овациите.-каза, а ние се засмяхме.

Джимин-Тази седмица е седмицата на моряците. Обадих им се и получихме работата.

Юнги-Какво точно искат?

Джимин-Нещо много просто. По случай седмицата на моряка, искат дизайн за обява в едно списание, искат да има моряк и русалка. Помолиха ни преди да го направим да попълним една анкета. Вече стотици хора са я попълнили.
Анкетата се състои от един въпрос. Ще я попълним един по един и преминаваме към кампанията.-каза и подаде лаптопа на Тае за да попълни анкетата.

Хоби-А какво ще стане от резултатите от анкетата?

Джимин-Най-харесваните черти на жените ще приложим на русалката, а тези на мъжете на моряка.

Аз-Ще определим слогана според резултатите от анкетата.

Мони-Това е. Това е магията на всичко. Двойката...-каза и с Джимин я погледнахме.

Тае-Добре млъкнете. Стига.

Хоби-Ъъ като казва двойка има предвид всички нас в чифлика. Защо го каза така и тя не знае.

Джин-Връзката ви е много объркана. Явно някой реже другия ама кой кого реже изобщо не е ясно.-каза смеейки се.

Джимин-Не разбрах темата как опря до нас, но Мими няма нужда да ти го казвам. За мен си много специален човек. Много...

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞Where stories live. Discover now