Гледна точка на Джимин.
Концерта тъкмо свърши и ние се запътихме към колите.В нашата кола бяхме Аз,Хоби,Мони,Тити,Шуга и Мими.
Докато пътувахме към къщата на Наталия, Мони Тити и Мими не спряха да се смеят и да си говорят.
Оф Господи дай ми сили. Кото я видя в тази рокля и полудявам!
Едвам се сдържам да не направя някоя глупост и то пред всички тук.След мъчително пътуване(за мен) най накрая стигнахме къщата и аз веднага влязох в стаята ни с Техьонг.
Юнги ме последва.
Юнги-Какво ти стана?
Аз-Не я ли видя какво е облякла едвам се сдържам да не я изнасиля!-казах си направо.
Юнги-Ш ало внимавай все пак е моето зайче!
Аз-И моето бебе така де беше...
Юнги-И ще бъде. Говорих с чичо, беше планирал да и каже утре като се върнем в Сеул.
Аз-Оф страх ме е от реакцията и.
Юнги-И мен! Не мога да повярвам че чичо иска да и причини това.
Аз-Ами повярвай. Повярвай че ще я изгубя завинаги.-казах с сълзи на очи.
Юнги-Стига глупости! Ти си Парк Джимин! Не би се предал толкова лесно! Какво ли не прижевяхте. Не се отдалечавай от нея а напротив бъди около нея постоянно! Любовта винаги побеждава!-каза потупа ме по рамото и излезе от стаята.
Беше прав. Ще се боря до последно за нея!
Гледна точка на Мими.
С Тити отидохме в стаята ни за да се преоблечем.
Аз:
Тити:
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!