|3|

1K 55 11
                                    

Отворих раздразнено очи заради дразнещата мелодия на алармата ми.
Изключих я и станах от леглото.
Хриси спа в моята стая.
Обърнах се към нея.

-Хрисе хайде ставай.-казах отивайки до гардероба.

Тя измънка недоволно и се зави през глава.

-Докато направя закуската да си станала.-казах, а тя отново измънка.

Извъртях очи и отново насочих вниманието си към гардероба.
Избрах какво да облека и влязох в банята. Взех си душ и измих зъбите си.
Облякох дрехите които приготвих:

Гримирах се леко и вързах косата си на кок

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Гримирах се леко и вързах косата си на кок. Все пак е октомври и искам да  съм с дрехи с които знам, че ще ми е не само топло, но и удобно.

Оправих раницата си и излязох от стаята.
Отидох до двете гостни за да проверя дали другите са будни. Отворих вратата на едната и едвам сдържах смеха си.
Джимин, Тае и Кук са се прегърнали и спят дълбоко. Намджун лежи в краката им. Батко спи на дивана разположен до източната стена на стаята. Джин и Хоби спят на земята отново прегърнати.

Реших да ги оставя да поспят още малко.
Слязох долу в кухнята приготвяйки яйца с бекон. Щом сервирах чиниите на масата се качих горе да извикам другите.

Щом закусихме и всички се оправиха тръгнахме към училище.

-Какво имате първи час?-попитах гледайки в краката си.

- Физическо, вие?-каза Джимин вървейки до мен.

- И ние, явно ще сме заедно.-каза Хриси вървейки напред.

-Така изглежда.-добави Намджун.

Стигнахме училището.
Влязохме в съблекалните. Облякох си "екипът" който се състои от черен спортен топ и черен къс клин.

Отидохме в физкултурния салон. Всички момичета се бяха вкопчили в момчетата.
Трябва да се правим, че не се познаваме с тях...

Учителят дойде. Първо се разгряхме и започнахме да играем волейбол по отбори. Добре, че съм добра във волейбола.

Щом часът свърши се преоблякохме и отидохме в стаята по химия.

Седнахме си по местата. Аз стоя с Хриси в средата на редицата до прозореца. Мони и Яни бяха зад нас.
Много ама много скучен час е това.
Винаги съм мразела химията и просто нямам търпение да завърша.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Голямо междучасие е и отидохме до нашата маса която е най-голяма.
Момчетата също дойдоха.

-Момичета готови ли сте за втора вечер но този път в нашата къща?-попита Техьонг с огромна усмивка.

-Разбира се,вие?-попитах момичетата.

-Естествено-каза Хриси и се ухили.

Техьонг се усмихна още по широко към нея.

- В колко ще дойдете?-попита Джимин.

-Пак по същото време?-каза въпросително Мони.

Всички се съгласихме.

Сега имаме изобразително изкуство.
От малка се занимавам с рисуване така, че смея да твърдя, че съм най-добра в това.

-Хриси какво ще рисуваш? Темата е някаква наша мечта.-казах обръщайки се към нея.

-Техьонг гол.-каза спокойно.

-Мечта Хриси, не порнография.-казах и се засмях.

-Да де, това е по-съкровенна мечта.-каза и се засмя.

След като часа приключи погледнах "творбата" на Хриси. Ами...поне му е нарисувала панталони. Засмях се леко и тръгнахме към стаята по музика.

Влизайки в стаята видях момчетата.
Часът започна и учителят влезе.

-Така ученици както вече знаете имаме нови допълнения.
Групата BTS.-каза учителят въодушевено. Може ли някой от групата да изпее нещо?-каза поглеждайки ги.-Някой желаещ?

Всички погледнахме към тях и видяхме,  че Джимин е вдигнал ръка.

-Джимин заповядай тук пред дъската.-каза учителя усмихвайки се.

Той стана и застана пред дъската и започна. Изпя припева от Lie и всички започнаха да го аплодират.

-Справи се чудесно Джимин. Някой друг били искал да изпее нещо? До колкото знам някои от вас имат доста хубави гласове. Мими? Били изпяла нещо?-попита с надежда.

Тц...май е време да си ходя...

-Господине не ме разбирайте погрешно, но не мисля, че ще се справя.-казах усмихвайки се нервно.

-Няма как да знаеш без да се опиташ. Ето какво, следващият час пак имам с вас. Има достатъчно време да помислиш какво искаш да изпееш. Всички ще ти помагаме ако се затрудниш.-каза спокойно учителя.

-Ами...добре ще си помисля.-казах нервно забивайки поглед към чина.

Няма ли начин да се отърва от тази ситуация?

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞Where stories live. Discover now