На сутринта усетих някой да ме побутва. Оф.
Джимин-Бебе ставай или няма да стигнем навреме в Busan.-каза и ми се усмихна.
Ех тас усмивка ве! Направо ми топли душичката.😂
Аз- Добре ставам.-казах сънено.- А то всъщност колко е часът?
Джимин-9:20.
Аз-А добре. А исках де те питам нещо.
Джимин- Слушам те.
Аз-Ами случайно да знаеш с кой е първата ми целувка?-попитах го а той се вцепени. Значи все пак си спомня.🤨😂😂
Джимин- Ами мисля че първата ти целувка беше с Кристиан. Защо питаш?-каза притеснено.
Аз- Ахам. Няма смисъл да ме лъжеш.
Знам с кой е първата ми целувка.-казах с повдигната вежда.Джимин- И с кой е първата ти целувка?-каза и ме погледна с повдигнати вежди.
Ш ей тва с веждите си е мое!😂😂😂
Аз- Ами мисля че се казваше.... ех как се казваше.-дап нарочно го дразня.
Искам да видя дали сам ще си признае.
Аз- Оф много съм проста първата ми целувка беше с Димо!-казах с широка усмивка.- Да си призная се целува много....добре.-я да видим дали ще издържи.
По погледа му разбрах че не издържа вече.
Джимин- Добре добре! ПЪРВО НИКОЙ НЕ СЕ ЦЕЛУВА ПО ДОБРЕ ОТ МЕН! ВТОРО БЕШЕ ПИЯНА!И ТРЕТО ПЪРВАТА ТИ ЦЕЛУВКА БЕШЕ С МЕН!-каза всичко на един дъх.
Ха права бях че няма да издържи.
Аз- Въх не думай!
Джимин- Какво имаш в предвид?-попита объркано.
Аз- Оф глупчо. Знам че първата ми целувка беше с теб.-казах с усмивка.
Джимин- Но от къде знаеш та ти беше пияна!
Аз- Да но кака е била трезвена.-казах и се засмяхме.😂
Джимин-Е хайде ставай и влизай в банята.
Аз- Оф!
Джимин-Няма оф влизай или аз ще те изкъпя!-каза с палав поглед.
Аз-А да ве само посмей да влезеш!
Джимин- Скъпа не ме предизвиквай защото много добре знаеш че ще загубиш! Та отиваш ли или...-каза и стана от леглото.
Але ама тос наистина ще влезе...
Станах бързо и влязох в банята.
Изкъпах се и облякох това:
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐭𝐞
FanfictionВъпреки всички препятствия през които ще минат те винаги ще бъдат заедно! Прочетете и ще разберете!